Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Disturbia

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Disturbia

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Disturbia
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: ...

    O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl


    #2
    Ook zeker een vette cake!
    Zal rond de €25/30,- zitten?

    Ik zie hem niet staan op vuurwerktotaal..
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

    Comment


      #3
      Nog meer nieuwe producten?! Ik dacht dat we alles al gehad hadden! Maare ook dit is een mooie bak hoor!
      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #4
        Zeker een leuke bak alleen weet ik niet of de boeketten zo bedoeld zijn. Ik vind ze zo wat slordig overkomen.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
          Ook zeker een vette cake!
          Zal rond de €25/30,- zitten?

          Ik zie hem niet staan op vuurwerktotaal..
          Als goed is kost deze € 39,95 de prijs voor internet verkoop weet ik niet

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
            Nog meer nieuwe producten?! Ik dacht dat we alles al gehad hadden! Maare ook dit is een mooie bak hoor!
            Haha, nou maak dan je borst maar nat! Het was immers een prijsvraag hoeveel nieuwe artikelen er zouden komen dit jaar. We hadden tot nu toe ca. 2/3 tot 3/4 gehad. Er komt dus nog wel wat...
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              deze is gister geschoten bij ons, hij begon nog wel goed maar vond hem daarna inzakken zeker als ik de productvideo hierboven nog eens bekijk.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door basje1987 Bekijk bericht
                deze is gister geschoten bij ons, hij begon nog wel goed maar vond hem daarna inzakken zeker als ik de productvideo hierboven nog eens bekijk.
                Die is wel heel erg bagger.
                -Step outside the box to see the real picture-

                Comment


                  #9
                  Pfff de tegenvaller van de avond. Effecten waren redelijk en meerdere salvo's ging echt veel te laag af, gelukkig bewaar ik altijd een ruime afstand van het vuurwerk. Cake voelde al een beetje klam aan, de hele tijd voor de kachel laten drogen maar helaas. Andere cakes die ik tot nu toe heb geschoten hadden duidelijk minder last van het vocht.

                  Comment


                    #10
                    voor 10 euro te koop.. zeker geld waard voor 10 euro!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door !!PoGo!! GeK!!
                      Tja, idd.. en zeker in verhouding met wat die eerder heeft gekost en toch blijf it twijfelen er zitten er 4 in een kart, dus ik bestel er 4 of geen
                      lol.. en nu staat er Max 1 pp rofl dat Vuurwerktotaal is ook wat hoor hey
                      Laatst aangepast door bassie1978; 23 October 2017, 10:38.

                      Comment


                        #12
                        Dat stond er al hoor! Ik snap het enigzins wel voor die prijs, zo kan iedereen er van profiteren.

                        Ik zit ook te denken om er 1 te halen, maar dan doe ik het enkel omdat de prijs zo laag is. Ik zag net een straat filmpje en het is ook echt een halfbakken cake ( klinkt gelijk dubbelzinnig ). Maar opzich wel lekker in de vooravond:

                        Comment


                          #13
                          Zelfs voor die 10 euro zijn er nog betere cakes te krijgen vind ik zelf. En om nu een extra bestelling te plaatsen voor die ene cake is het ook niet waard

                          Comment


                            #14
                            Hij presteerde heel goed.. 10 euro was gewoon een koopje. Ook nog eens een grote bak, volgend jaar weer mits ‘ie weer een tientje kost.

                            Comment


                              #15
                              Ik weet niet of het eraan lag dat ik hem aan de begin van de avond schoot of omdat m'n verwachtingen sowieso niet zo hoog lagen, maar ik vond dit echt een toppertje, zeker voor €10,-

                              Comment

                              Working...
                              X