Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneaky 3-color mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Leiderdorp

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door djhek Bekijk bericht
      Leiderdorp
      Toppie ! .
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #18
        In principe zijn deze cakes alleen voor de Katan winkels. Voor dit jaar dus in Ulft, Doetinchem, Zutphen en Leiderdorp.
        Vraag je dealer in de omgeving die ook Katan verkoopt of ze contact met ons opnemen omtrent dit product. In principe zijn we vrij om deze bij meer winkels neer te leggen. Maar op is op ;)

        @ moderatorsteam. Kunnen jullie een onderwerpje toevoegen onder het katan forum? "Sneaky"

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door mikeole Bekijk bericht
          In principe zijn deze cakes alleen voor de Katan winkels. Voor dit jaar dus in Ulft, Doetinchem, Zutphen en Leiderdorp.
          Vraag je dealer in de omgeving die ook Katan verkoopt of ze contact met ons opnemen omtrent dit product. In principe zijn we vrij om deze bij meer winkels neer te leggen. Maar op is op ;)

          @ moderatorsteam. Kunnen jullie een onderwerpje toevoegen onder het katan forum? "Sneaky"
          Dus ik kan er wel 2 doosjes van bestellen Mike?
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            Dus ik kan er wel 2 doosjes van bestellen Mike?
            Uiteraard, de shop staat er nog op tot 1 dec.....
            Tot die tijd mooie kortingen

            Comment


              #21
              leuke cake om samen in een projectje te stoppen met massive en pot of Gold. Ben alleen bang dat mijn budget die projectje niet helemaal toelaat. Ik vind het risico daarnaast te groot om voor dit bedrag zoiets op de gok te kopen. Misschien volgend jaar dan maar als de straatfilmpjes goed zijn.
              greetzzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #22
                En de Sneaky Color Mine op de demo van Katan in Ulft deze avond.

                Comment


                  #23
                  Live niet normaal

                  Comment


                    #24
                    De mines blijven echt gaaf! Gisteren tijdens de eindshow van Defqon weer voorbij zien komen! (op 00:13 beginnen ze)


                    [HD geeft het beste beeld!]
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #25
                      Iemand deze in de straat ervaren?

                      Comment


                        #26
                        Ja
                        Niet normaal op 8-10m afstand

                        Comment


                          #27
                          Precies! Helemaal leip dit ding. Loeisnel, bizar hoog, zwaar indrukwekkend. Prof waardig. Maar wel in tien tellen weg!
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #28
                            Oke toch ook maar 1 besteld. Lijkt me prima deze en dan een karton happy thunders.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #29
                              Zijn inderdaad snel

                              Comment


                                #30
                                Op jacht naar een paar Zanha Replica's zag ik deze op de freaksite staan.
                                Ik heb er sneaky eentje meegepakt, maar vraag me nu toch af wat ik er het beste mee kan doen.

                                Hoewel ik het op zich een prachtige bak vind, verlies ik toch na cake 2 een beetje de interesse, omdat ik weet dat de volgende twee cakes identiek zijn. Beetje oneerbiedig, ik weet het, excuses!

                                Maar nou had ik zo gedacht om deze box te ontmantelen en de 4 cakes ieder als single row te gebruiken, en om ze per stuk bijvoorbeeld achter een Sunbeam te plakken, of achter een Sensation van Zena.
                                Dan heb je 4 x dat wow-effect, althans, zo stel ik me dat voor.

                                Iemand die hier een mening over heeft, of misschien zelfs nog een beter idee?

                                Comment

                                Working...
                                X