Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 164

Discussie: Immortal Special

  1. #31
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Niet alleen fietsenwinkels hebben de omzet hard nodig, het mag ook bekend zijn dat grotere verkooppunten het nodig hebben. Om een groot bedrijf draaiende te houden is immers veel kapitaal nodig. Vuurwerk zorgt immers voor zoveel werk dat de verkoop als hobby niets oplevert.

    Verder solide punten. Kunnen wij over in discussie gaan, maar het moet niet. Ik zal de discussie nu stoppen vanaf mijn kant, laten we verder gaan over de Immortal Special welke naar mijn mening het tempo mist. Gelukkig zijn er genoeg mensen die een 'rustige' combinatiebox willen.
    Met alle respect,
    Maar ik moet ook mijn hoofd boven water houden!
    Natuurlijk hebben die winkels die omzet hard nodig.. net zoals ik centen hard nodig heb om van te leven. Alles gaat met vraag en aanbod.
    Voorheen waren er niet echt van die freak acties en was vuurwerk gewoon duur (ja duur ja). En tegenwoordig kun je als echte liefhebber mits je op de juiste momenten kijkt op sites, leuke acties meepakken en dit alles voor december. Als de 'reguliere' verkoop punten ook hun deuren openen gaan de freak prijzen ook van tafel en is het weer eerlijke concurrentie.
    De ene verkoper geeft korting en neemt zijn genoegen met netto minder winst per product dan iemand die geen korting geeft. Dat is voor elke winkelier (buiten de vastgelegde afspraken om) zelf te bepalen. En dan kun je wel jammeren dat je buurman oneerlijke concurrentie is, maar je kunt ook naar jezelf kijken. De markt is continu in beweging.
    Desalniettemin is hier vlak bij mij een Doe Het Zelf winkel welke elk jaar enorm duur is. Maar altijd blijven hier mensen komen en elk jaar is hij dik tevreden met zijn omzet. Dikke prima toch.. 80% van de mensen? - koopt zijn vuurwerk toch pas de laatste 3 dagen..

    Een kleine aanvulling:
    Ik heb een moestuin.. die levert me aan het einde van de rit ook niet veel op als je berekend hoeveel euro's en tijd erin zit. Maar ik vind het leuk en daarom doe ik dat.
    Mensen die dit met vuurwerk hebben mag je dat ook niet ontnemen vind ik persoonlijk. Ze nemen heus niet de markt over. Het is alleen aanvulling.
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  2. #32
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Filmpje demo Rijswijkse Vuurwerkhal!

    Eind goed, Knal goed!

  3. Deze 3 gebruikers waarderen Black Dragon voor het bericht:


  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.407 waarderingen in 558 posts
    Vond deze eigenlijk wel prima presteren, zeker voor die 112,50! Heb de Immortal Gold nooit gehad, dus kan niet vergelijken.

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2011
    Berichten
    121
    Thanks
    480
    131 waarderingen in 42 posts
    Vond deze het ook zeker goed doen, zeker als je kijkt naar de full traction die heel erg tegenviel.
    Maar net als Rico geen vergelijkingsmateriaal met de Immortal Gold.... maargoed met aanbiedingsprijs zou ik toch voor zeker gaan en voor de Immortal Gold gaan.

  6. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Knalt vooral heel laag, dus weet niet wat ik er van moet vinden.
    Denk niet dat ik hem koop, want Katan is niet te vertrouwen

  7. Deze gebruiker waardeert aasamember voor het bericht:


  8. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Knalt vooral heel laag, dus weet niet wat ik er van moet vinden.
    Denk niet dat ik hem koop, want Katan is niet te vertrouwen
    Valt mij ook op dat het zo laag knalt.
    erg gevaarlijk als je het mij vraagt ook omdat de straten in Nederland niet zo breed zijn.
    Naar mij mening is het daarom erg belangrijk dat bombettes minimaal 35 meter hoog gaan.

  9. #37
    VWC-Lid FireworkAddicted's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2010
    Locatie
    VWC
    Berichten
    699
    Thanks
    5
    211 waarderingen in 128 posts
    Zeer mooie cake.
    Mooie grote boeketten. Maar,
    knalt inderdaad veelste laag. Kun je niet maken om zo een product de verkoop in te doen als het vuurwerk al zo slecht in het nieuws staat. Stel hij zou nog 1 a 2 meter lager knallen, fikt je haar eraf.
    Neem het ervan!

  10. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    677
    Thanks
    80
    264 waarderingen in 164 posts
    Valt wel wat mee toch ? Alleen de eerste bombettes maar dat zal wel komen omdat ze elektrisch worden geschoten.

  11. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 december 2013
    Berichten
    133
    Thanks
    37
    38 waarderingen in 20 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
    Valt wel wat mee toch ? Alleen de eerste bombettes maar dat zal wel komen omdat ze elektrisch worden geschoten.
    Dit volg ik niet? Hoezo zouden die bombettes lager komen als er elektronisch wordt geschoten? Dat moet toch niks uitmaken?

  12. #40
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferox Bekijk bericht
    Dit volg ik niet? Hoezo zouden die bombettes lager komen als er elektronisch wordt geschoten? Dat moet toch niks uitmaken?
    Bij elektrisch ontsteken wordt doorgaans met een priem het gat waar de lont in gaat vergroot, zodat de ontsteker erin past. Je kunt de ontsteker te ver in de stijglading drukken, waardoor hij met minder kracht omhoog gaat. Ook kan de kracht die de bombette omhoog drukt deels via het vergrote gat ontsnappen (hoewel dit bij goed afplakken op zich niet zo gauw zal gebeuren).



    Vandaag onze Immortal Gold Special ook ontvangen bij Kuiper ( zo heet hij volgens de doos).

  13. Deze gebruiker waardeert Pyroguy voor het bericht:

    MjB

  14. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2014
    Berichten
    291
    Thanks
    313
    111 waarderingen in 75 posts
    Valt me niks tegen deze box. Helemaal niet gezien de prijs. Wat ik wel jammer vind is dat de laatste salvo's bijna geen burst hebben. Als dit je laatste box is zou ik cake D vanaf de reservelont afsteken.

  15. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2012
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    138
    Thanks
    32
    132 waarderingen in 40 posts
    Heb deze nu hier naast me liggen.
    Op de doos staat zelfs immortal gold special.

    De immortal gold zelf heb ik ook hier liggen,
    en met wat geluk heb ik na de jaarwisseling een filmpje met ze alle 2 erin om te vergelijken.

  16. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2013
    Berichten
    147
    Thanks
    0
    80 waarderingen in 28 posts
    Ik heb hem ook binnen.

    Nu staat er wel op bovenop de cakes A B C D maar de effecten en het productnaam van de A en B cakes zijn hetzelfde(blue tail to gold spider with blue stars; brocade crown tail t brocade crown; silver tail to flower crown; aloe mine en als productnaam gold spider) en van de C en D cakes zijn ook hetzelfde (red tail to blink willow; brocade crown tail to brocade crown; silver tail to flower crown; aloe mine en productnaam gold kamuro)
    Hebben hier meer mensen dat?

  17. #44
    VWC-Lid Altijdwat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2014
    Berichten
    860
    Thanks
    395
    512 waarderingen in 208 posts
    Ik zie ook graag een voorbeeld hoe deze het beste doorgelont kan worden.

  18. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Berichten
    422
    Thanks
    122
    536 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
    Ik zie ook graag een voorbeeld hoe deze het beste doorgelont kan worden.
    Ik heb zelf het label iets open gesneden onder het label zit quickmatch, ik heb reserve lont van A in de quickmatch van cake B en ga zo verder hierdoor komen er geen pauzes tussen.

  19. Deze gebruiker waardeert issie voor het bericht:


Pagina 3 van 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •