Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 164

Discussie: Immortal Special

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Volgens mij is het zo dat ze geen vaste prijs mogen zetten Grizmo

  2. #17
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Volgens mij is het ook zo dat als je alle boxen voor 100,- gaat verkopen dat je jouw winkel kan gaan opdoeken, helemaal als het allemaal 30MM combinatieboxen zijn.
    "I came in like a crackling ball."

  3. Deze gebruiker waardeert Bram95 voor het bericht:


  4. #18
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Volgens een webshop is het kruitgewicht 2000 gram;

    20 gram per schot dus. Vier 500 grammers.
    Iemand enig idee of deze cakebox in kooi komt? Ben nl. benieuwd naar de burst.

    Het filmpje dat op de site te vinden is, is trouwens veel beter (eigen mening natuurlijk);

    Laatst gewijzigd door titanium; 2 december 2015 om 00:27 Reden: Webshop link verwijderd

  5. #19
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Die adviesprijzen, internetprijzen, actieprijzen en weet ik al wat nog meer, moeten ze gewoon mee stoppen. Gewoon een duidelijk en eerlijke nettoprijs geven. klaar! Niks van al dat rare gedoe. Kom op man, een cake boxje van 4 cakes een adviesprijs geven van 175 euro en daarmee de winkelier de keus laten wat ze mogen doen. Bij die cake geen korting, wel gratis vuurwerk. Bij de andere cake wel korting maar geen gratis vuurwerk. Enz. enz. Gek wordt je er van.
    Dat werk jezelf als klant in de hand.. wij kopen dat spul.
    het is net als een tv de zogenaamde advies prijs, dan normale -en dan de internet / aanbieding prijs..

    en dan weer op het forum ooh daar is ie 10 euro goedkoper...
    hup dan gaat weer bij een andere leverancier / dealer voor de super vaste klanten internet korting van ... en ga zo maar door.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  6. #20
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    het beste voorbeeld is toch dat er heel veel meedoen aan die irritatie opwekkende hallucinator actie
    ik krijg er een hallucinatie van...
    maar inmiddels wel 101 pagina`s vol.. dus wie is er nou gek..

    maar weer on topic, ik vind deze cake niet zo geslaagd. het is gewoon een mislukte remake.. en dat geeft ook niet sommige remakes zijn net zoals in de muziek beter of gelijkwaardig aan het origineel en deze toevallig niet in mijn mening..

    maar dat is ook het risico wat je neemt je dan ook de naam nog voor een deel overneemt... had je hem een compleet andere naam gegeven dan was dit een andere discussie geweest in mijn ogen.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  7. Deze 3 gebruikers waarderen bakero1973 voor het bericht:


  8. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Hadden ze deze een andere naam gegeven was er misschien zelfs helemaal geen discussie geweest en waarschijnlijk gewoon iedereen laaiend enthousiast.

  9. #22
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
    het beste voorbeeld is toch dat er heel veel meedoen aan die irritatie opwekkende hallucinator actie
    ik krijg er een hallucinatie van...
    Waarom is een win actie een perfect voorbeeld voor aanbiedingen en prijzen dat snap ik niet?
    Dat iemand wat wil winnen is wat anders als opzoek gaan naar het goedkoopste product.

    Als jij je (of iemand zich) er zo aan ergert sla je dat topic toch gewoon over?

    Niet meer dan respect voor ze dat ze 100 cakes weggeven in 10 verschillende prijsvragen.
    Laatst gewijzigd door Levensgenieter; 2 december 2015 om 11:19
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  10. Deze gebruiker waardeert Levensgenieter voor het bericht:


  11. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Ik vind het een beetje een vreemde discussie.

    Iedereen koopt hier toch in de freak acties?
    Iedereen wil toch korting? Of krijgt korting?

    Hoe goedkoper ik het kan krijgen hoe meer ik kan kopen zo simpel is het.. Dus ja ik zoek naar het product die ik wil voor de mooiste prijs.

    Als je 175 voor een box betaald en de buurman bied hem aan voor 100 dan ben je toch een dief van je eigen portemonnee als je die van 175 koopt?

  12. Deze 2 gebruikers waarderen wigster23 voor het bericht:


  13. #24
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Nou inderdaad! Helemaal zo als het is.
    Maar van de week ook al een vwc lid die beweerde dat wij 'koopjes jagers' de markt kapot zouden maken? Kuch.. yeah right
    Gaat nergens over
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  14. #25
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
    Nou inderdaad! Helemaal zo als het is.
    Maar van de week ook al een vwc lid die beweerde dat wij 'koopjes jagers' de markt kapot zouden maken? Kuch.. yeah right
    Gaat nergens over

    Als je de volle prijzen gaat betalen is het snel afgelopen met de hobby denk ik zo.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  15. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  16. #26
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Of jouw hobby gaat langer door omdat de verkopers een goede reden zien om zich hard te maken (hun winst) terwijl nu menig 'freak' alleen maar korting, korting, korting wilt. Geen korting? Hoppa, meteen een k.u.t. winkel voor menig 'freak'. Ook vaak nog extra service wensen en dergelijke terwijl het vaak de mensen zijn die van aanbieding naar aanbieding rijden.

    Ik geef men geen ongelijk dat ze het zo goedkoop mogelijk willen, maar dan moet men niet gaan verwachten dat zij de allerbeste service e.d. ervoor krijgen. Die korting moet ergens vandaan komen.
    "I came in like a crackling ball."

  17. #27
    VWC-Lid Zaliotuur's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    235
    Thanks
    72
    91 waarderingen in 72 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Of jouw hobby gaat langer door omdat de verkopers een goede reden zien om zich hard te maken (hun winst) terwijl nu menig 'freak' alleen maar korting, korting, korting wilt. Geen korting? Hoppa, meteen een k.u.t. winkel voor menig 'freak'. Ook vaak nog extra service wensen en dergelijke terwijl het vaak de mensen zijn die van aanbieding naar aanbieding rijden.

    Ik geef men geen ongelijk dat ze het zo goedkoop mogelijk willen, maar dan moet men niet gaan verwachten dat zij de allerbeste service e.d. ervoor krijgen. Die korting moet ergens vandaan komen.
    Dat ben ik niet met je eens. Een winkel plakt een prijskaartje op het product en ongeacht de prijs verwacht ik wel de normale service tenzij anders vermeld. Als een winkel minder service wil bieden vanwege de prijs dan wil ik die keuze graag zelf maken en daar niet achteraf mee geconfronteerd worden.

    Voorbeeld: ik bestel bijvoorbeeld niet als de beperking is dat ik het om 00:00 moet ophalen de 29ste, dat is voor mij niet praktisch. Als andere mensen dat juist leuk vinden of voor lief nemen voor de gevraagde prijs is toch iedereen tevreden?

    Achteraf roepen voor die prijs kun je ook geen service verwachten is wat mij betreft bullshit. Winkels kiezen zelf hun prijzen en kunnen dus vooraf al bepalen of het 'uit kan' of niet en hoeveel stuks ze voor die prijs willen/kunnen verkopen met welke voorwaarden.

  18. #28
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. Een winkel plakt een prijskaartje op het product en ongeacht de prijs verwacht ik wel de normale service tenzij anders vermeld. Als een winkel minder service wil bieden vanwege de prijs dan wil ik die keuze graag zelf maken en daar niet achteraf mee geconfronteerd worden.

    Voorbeeld: ik bestel bijvoorbeeld niet als de beperking is dat ik het om 00:00 moet ophalen de 29ste, dat is voor mij niet praktisch. Als andere mensen dat juist leuk vinden of voor lief nemen voor de gevraagde prijs is toch iedereen tevreden?

    Achteraf roepen voor die prijs kun je ook geen service verwachten is wat mij betreft bullshit. Winkels kiezen zelf hun prijzen en kunnen dus vooraf al bepalen of het 'uit kan' of niet en hoeveel stuks ze voor die prijs willen/kunnen verkopen met welke voorwaarden.
    Kijk maar naar de mate van concurrentie en de macht van de afnemers in deze branche. Het zelf kiezen van prijzen is ook maar tot een bepaalde mate en die is vrij klein wanneer er veel concurrentie is binnen een bedrijfstak. Oftewel, 1 klant kan kiezen uit 4 winkels. Als 1 winkel begint en de tweede snel mee gaan doen met 'acties' dan moet de rest ook wel want er wordt vaak gedacht dat je dan het meeste succes zal bereiken als winkel zijnde.

    Iedereen heeft hier een valide punt in de discussie, alleen wordt de boodschap steeds vaker dat wanneer een winkel niet meegaat in de gekte van freakacties (nettowinst is dan bijna 0,0) dat ze maar moeten stoppen want dan komt men niet.

    Dit is pas de laatste vijf jaar aan de orde, waar het begon als een manier om van 'CE-loos vuurwerk' af te komen wordt nu het nieuwste voor het minste verkocht. Ik zou graag gewoon zien dat over een paar jaar de algemene houding gaat veranderen zodat alle partijen baat bij elkaar hebben en elkaar het licht in de ogen gunnen over de gehele bedrijfskolom.
    "I came in like a crackling ball."

  19. #29
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Of jouw hobby gaat langer door omdat de verkopers een goede reden zien om zich hard te maken (hun winst) terwijl nu menig 'freak' alleen maar korting, korting, korting wilt. Geen korting? Hoppa, meteen een k.u.t. winkel voor menig 'freak'. Ook vaak nog extra service wensen en dergelijke terwijl het vaak de mensen zijn die van aanbieding naar aanbieding rijden.

    Ik geef men geen ongelijk dat ze het zo goedkoop mogelijk willen, maar dan moet men niet gaan verwachten dat zij de allerbeste service e.d. ervoor krijgen. Die korting moet ergens vandaan komen.
    Hiermee ben ik het ons eens, er zijn een boel winkels die en een freakactie en goede service leveren!

    Je bent werkzaam bij een winkel dat lees ik direct.

    Het is voor een aantal winkeliers hier op het forum een 'hobby' uiteraard moet er aan het einde van de streep wat over blijven. Maar dit is heel anders voor een fietsenwinkel die de omzet echt nodig is bijvoorbeeld.

    Rubro heeft het qua prijzen heel netjes opgelost! Max 30% korting geven en daar heeft iedereen zich aan te houden.

    Zolang een winkelier een freakactie wil houden is dat een eigen keuze naar mijn idee. Ziet een ander zijn omzet terug lopen moeten ze misschien toch mee in de markt. Of andere afwegingen maken!

    Jou laatste punt gaat niet gebeuren! Daarvoor is de concurrentie in de markt gewoon te groot!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  20. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  21. #30
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Hiermee ben ik het ons eens, er zijn een boel winkels die en een freakactie en goede service leveren!

    Je bent werkzaam bij een winkel dat lees ik direct.

    Het is voor een aantal winkeliers hier op het forum een 'hobby' uiteraard moet er aan het einde van de streep wat over blijven. Maar dit is heel anders voor een fietsenwinkel die de omzet echt nodig is bijvoorbeeld.

    Rubro heeft het qua prijzen heel netjes opgelost! Max 30% korting geven en daar heeft iedereen zich aan te houden.

    Zolang een winkelier een freakactie wil houden is dat een eigen keuze naar mijn idee. Ziet een ander zijn omzet terug lopen moeten ze misschien toch mee in de markt. Of andere afwegingen maken!

    Jou laatste punt gaat niet gebeuren! Daarvoor is de concurrentie in de markt gewoon te groot!
    Niet alleen fietsenwinkels hebben de omzet hard nodig, het mag ook bekend zijn dat grotere verkooppunten het nodig hebben. Om een groot bedrijf draaiende te houden is immers veel kapitaal nodig. Vuurwerk zorgt immers voor zoveel werk dat de verkoop als hobby niets oplevert.

    Verder solide punten. Kunnen wij over in discussie gaan, maar het moet niet. Ik zal de discussie nu stoppen vanaf mijn kant, laten we verder gaan over de Immortal Special welke naar mijn mening het tempo mist. Gelukkig zijn er genoeg mensen die een 'rustige' combinatiebox willen.
    "I came in like a crackling ball."

Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •