Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full Traction

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hij komt me wat mak over op film in vergelijking met de cruel traction.
    Maar de tijd zal het leren

    Comment


      #32
      Ik vindt hem echt mooi, en heel anders dan de cruel traction.

      Als deze de zelfde grote qua spreiding heeft als de cruel traction is dit wel een topper hoor!

      Comment


        #33
        Ik ben een beetje terughoudend wat de Full Traction en Immortal Special betreft.
        Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.

        Ik bedoel kom op, een Cruel Traction voor 90,- euro (zie post 21, 25 & 28)? De Cruel Traction kost 150,- en de VWT Hardstyle box 160,- en dan is de(ze) cakebox die zich met hen kan/moet meten een groot stuk goedkoper??

        Wat hebben we nu precies meegekregen van deze cakebox aan informatie?
        Een cakebox die in naam en vorm erg veel van de Cruel Traction wegheeft. Buiten de vorm om is een slechte grafische presentatie van het product present en de film die Burning Salvo op voorgaande pagina heeft geplaatst, in welke het kruitgewicht van de box niet eens bij staat vermeld.

        Wat zegt dit nu precies? Niet veel. Ik kan ook een auto (laten) produceren onder de naam Popel Pastra en meeliften op het succes van de buurman. Maar dat betekend niet dat mijn product kwalitatief even goed in elkaar steekt als dat van de buurman.

        We hebben geen harde feiten op tafel staan. Dit product maakt naar mijn inzien naam met geruchten.

        We weten allemaal dat er in het verleden gezeik (als ik het mij nog goed herinner) was met China/NL filmpjes, de 4Ever, Junior Jack en die actie van een paar jaar terug alwaar dikke pakketten met naar eigen zeggen dikke batterijen tegen dumpprijzen werden verkocht.

        En nee, ik ben niet van Wolff Vuurwerk of China Red. Ik heb met geen enkele importeur wat van doen, dus ik heb absoluut GEEN belang bij een slechte omzet van Katan. Ik geef mijn eigen mening en ben gewoon kritisch in dit geval. Als de Full Traction / Immortal Special net zo'n verhaallijn hebben als sommige producten in het verleden, pas ik liever voor mijn hebberigheid en houd ik het geld in mijn eigen zak.

        Ik geloof het pas als ik het meerdere malen heb gezien.
        Laatst aangepast door Flashing_Diamond; 7 November 2015, 01:01.

        Comment


          #34
          Full traction? Seriously? Hoe inspiratieloos! what's next, fat momma?
          Youtube: Fuse & Cues

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
            Full traction? Seriously? Hoe inspiratieloos! what's next, fat momma?
            .

            Fat mama?
            Nee joh ik zou voor de ZANA event cakes gaan.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
              .

              Fat mama?
              Nee joh ik zou voor de ZANA event cakes gaan.


              Great momma. Teminste die zie ik hier staan.
              https://www.houtse-bazar.nl

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                Great momma. Teminste die zie ik hier staan.
                Great momma, ach lijkt wel op fat monna.
                Kom zei de vis in de vissenkom.

                Comment


                  #38
                  Ziet er leuk uit maar voor een tientje of 1/2 extra heb je de Cruel Traction van Wolff, waar de uitwerking ook nog is beter van is. Geen haat tegen Katan of zo maar afgelopen jaar hadden ze ook een aantal boxen die gewoon echt slecht presteerde. Ik haal de originele wel.

                  Comment


                    #39
                    Katan heeft inderdaad wat mindere boxen gehad, maar ze hebben natuurlijk ook prima boxen weten te leveren afgelopen jaar. Had er bij voorbaat een hard hoofd in, maar heb toch veel positieve reacties gehoord afgelopen jaar over de (duurdere) boxen van Katan. Denk dat ze met deze nieuwe boxen ook wel prima prijs / kwaliteit verhouding neer weten te zetten. Of de werkwijze echt professioneel is kun je inderdaad je vraagtekens bij zetten (beetje 'sneaky' ), maar het gaat mij er uiteindelijk om of men een goed product krijgt. Ben er zelf niet zo'n fan van, maar je ziet in andere branches natuurlijk ook dat producenten of leveranciers gebruik maken van het succes van anderen.

                    Om weer even naar de Full Traction te gaan, je ziet duidelijk dat het geen kopie is van de box met de naam die er op lijkt. De eerste 4 cakes zien er prachtig uit, daarna vind ik hem iets afzwakken naar mijn smaak. Maar mooie box

                    Comment


                      #40
                      Idd prima box. Alleen waarom moeten de namen lijken op die van concurrenten? Katan heeft vorig jaar laten zien dat ze prima boxen hebben zoals de spain fanstyle, italy fan, combi fan enz. Maar ook de cakes van de vip collection zijn super. Snap dan ook niet waarom t nodig is om de namen (en evt artikelen) na te moeten maken/erop doen laten lijken. Ze hebben artikelen genoeg waarmee ze zichzelf onderscheiden.
                      Zoals ik al gezegd heb is dit in mijn ogen dan niet nodig en lijkt t me (persoonlijk) het gezeik wat er evt van komt niet waard.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        #41
                        Deze lijkt helemaal niet op de Cruel Traction. Maar voor de prijs van 90 euro kun je niet klagen.

                        Comment


                          #42
                          Flimpje ziet er goed uit en voor 90 euro heb je gewoon heerlijke blokje.

                          hopelijke word ook bij dealer verkocht voor 90 euro dan komt die zekers op me lijst

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door stefan11 Bekijk bericht
                            twee tegelijk zal niet misstaan in de straat hoor
                            Als ze beiden goed gelijk gaan wel

                            Comment


                              #44
                              Volgens een webshop is het kruitgewicht 2300 gram;

                              19 komma nog wat gram per schot dus. Ben benieuwd naar de burst.
                              Als het kruitgewicht correct is, snap ik niet dat ze dit er niet in de film bij stoppen. Daar wordt iedereen toch alleen maar beter van?

                              Weet iemand of deze cakebox in een kooi komt?
                              Er zullen toch inmiddels wel Katan dealers moeten zijn die dit weten?

                              Er is trouwens een filmpje van te vinden op de site;

                              Laatst aangepast door titanium; 2 December 2015, 00:27. Reden: Webshop link verwijderd

                              Comment


                                #45
                                Helaas haalde deze het vanavond bij Rijswijkse Vuurwerkhal bij lange na niet bij de Cruel Traction. Dat gold wel voor de Traction Reaction die erna kwam.

                                Comment

                                Working...
                                X