Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Nr. 1 [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Gister op de demo viel deze toch wel heel erg op dankzij de grootte van de boeketten. Echt gaaf!

    Comment


      #62
      ik kende hem wel maar nooit live gezien gister wel en hij was DIK!!!

      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #63
        Wat een grandioze cake was dit! Een must have! Dikke aanrader!

        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #64
          Net live gezien bij Bofi. Was een topper zeg, denk dat hij maar op de lijst erbij gaat

          Comment


            #65
            Volgens mij hoort deze niet bij Herlat te staan ?

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
              Volgens mij hoort deze niet bij Herlat te staan ?
              Denk dat je nog gelijk hebt ook! Hoort bij Zena Collectie!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #67
                Wat een lekkere bak is dit zeg. Precies in mijn straatje met die salvo,s!!

                Comment


                  #68
                  Holy sh*t!

                  Deze boeketten zijn werkelijk INSANE, groter dan elk ander van de demo en een must have! Wel snel voorbij maar je weet niet wat je meemaakt !

                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                    Holy sh*t!

                    Deze boeketten zijn werkelijk INSANE, groter dan elk ander van de demo en een must have! Wel snel voorbij maar je weet niet wat je meemaakt !

                    Op jou film komt ie als 1 van de weinige filmpjes echt goed over. Het is zeker een rammer met zeer grote boeketten. Wat ik al zei, is dit echt een ideale vervanger voor de Cruelty die naar mijn mening nog mooier is qua effect.

                    Comment


                      #70
                      Wat een topper op jouw film RaideR.
                      Maar man man wat is die cake snel voorbij. Leuk als finale in een project of show maar los zou ik 'm niet schieten

                      Comment


                        #71
                        Mooi blokje hoor

                        Comment


                          #72
                          Huh dat is een andere cake dan de Zena nr 1? Of de 2016 versie moet anders zijn. Hij schiet dan blijkbaar nu snel achter elkaar shot voor shot, in plaats van in salvo's. En ik zie ook rood er in, terwijl dat normaal ook niet is.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                            Mooi blokje hoor
                            volgens mij is dit gewoon de massive en heeft groenrijk tilburg ook hier weer een fout gemaakt, de zena nr heeft ander effect, ander tempo en andere kleuren. Als ik andere video's van jou bekijk thunderboy heeft groenrijk tilburg er veel fouten deze demo.

                            Comment


                              #74
                              Ben ik met jullie eens mannen.
                              Ik hoop ook dat jullie het mij niet kwalijk nemen, heb de schietlijst aangehouden.

                              Bij de (grotere) Zena Boxen zat het volgens mij ook niet helemaal goed nee.
                              En inderdaad, de Nr 1 lijkt meer op een Massive ofzo.

                              Eigenlijk kwam ik alleen maar voor de Crackling Shape Box, deze stond wel op de schietlijst maar was er ook niet

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SNC10453.jpg
Vertoningen:2
Grootte:167,3 KB
ID:	1560438
                              Laatst aangepast door Thunderboy; 24 December 2016, 23:05. Reden: 'schietlijst toegevoegd

                              Comment


                                #75
                                Ik zou hem eigenlijk gaver vinden als hij was zoals in het eerste China filmpje, dus geen salvo's maar meer uptempo. Tegenwoordig hebben zoveel cakes salvo's, vooral bij Zena.

                                Comment

                                Working...
                                X