Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megablitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Prima cakes voor deze prijs

    Comment


      #17
      heb deze gelont afgestoken 1tje ging er niet af de rest super!!! maar had ik het lontje strakker moeten doen
      don't worry im fireworks crazy!!!

      Comment


        #18
        Huh, op de laatste film duurt deze maar 20 sec? en productvideo 2 min?
        Neem het ervan!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door FireworkAddicted Bekijk bericht
          Huh, op de laatste film duurt deze maar 20 sec? en productvideo 2 min?
          Laatste film is er 1, productfilm 5.

          Comment


            #20
            Hallo, ik zit nu al een tijdje te twijfelen of ik de Megablitz moet kopen of de Big Give iemand ervaring hier mee die mij kan helpen?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door OhArci Bekijk bericht
              Hallo, ik zit nu al een tijdje te twijfelen of ik de Megablitz moet kopen of de Big Give iemand ervaring hier mee die mij kan helpen?
              De big five heeft volgens mij iets grotere effecten en schiet langzamer.

              Comment


                #22
                Mijn ervaring was juist dat deze het beter dee en iets leuker als de big five

                Maar je moet gewoon kiezen tussen de 2 tempo's en de verschillende effecten want veder ga je niet veel verschil zien in de straat

                Comment


                  #23
                  potjes los geschoten in de vooravond, vond ze gezien de prijs allemaal meer dan prima mede vanwege de toch wel harde burst. En vanwege lage tempo ook prima los te schieten.

                  Comment


                    #24
                    inderdaad prima assortiment , 2 los geschoten en de laatste 3 tegelijk dan heb je toch wel lol vcor die 55 euro

                    Comment


                      #25
                      Vandaag te horen gekregen dat de megablitz is afgekeurd
                      Dit jaar bron zena vuurwerk

                      Helaas erg jammer weer

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door ricotje073 Bekijk bericht
                        Vandaag te horen gekregen dat de megablitz is afgekeurd
                        Dit jaar bron zena vuurwerk

                        Helaas erg jammer weer
                        Waar heb je dit vernomen? hij staat gewoon nog te koop aangeboden en ik kan er geen bericht over vinden?

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door ricotje073 Bekijk bericht
                          Vandaag te horen gekregen dat de megablitz is afgekeurd
                          Dit jaar bron zena vuurwerk

                          Helaas erg jammer weer
                          Deze is niet afgekeurd maar voor Dealers inmiddels uitverkocht. Als een Dealer deze al had ingekocht kun je deze gewoon bij die Dealer bestellen, via de eigen Dealer-site of via de officiële ZENA-site van die Dealer aldus ZENA/Lesli. Vanmiddag even nagevraagd.
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #28
                            Ik heb dit jaar nog 1tje kunnen bestellen van deze , en 1 maal de big five van vuurwerk totaal dus een leuke vergekijking . Aan kruid zou die van zena 100gram beter moeten zijn wat over 5 cakes gezien dus niks is.

                            Comment


                              #29
                              Bij Valk in Nijverdal was hij ook niet leverbaar. Netjes opgelost met vervangend product.

                              Comment


                                #30
                                Heb gezien dat Zena vervangers mee heeft gegeven voor de Megablitz. Dit betroffen diverse 19 schot cakes van Lesli Vuurwerk uit de New Spirit lijn. Elk ongeveer 250 gram.

                                Ik had een Spinmaster meegekregen om te testen. Prima product trouwens!

                                Comment

                                Working...
                                X