Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kracherblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
    Dit product is met ingang van 2017 gewijzigd (compound).
    Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn. Bekijk bericht
    Weet iemand of je deze zelf moet doorlonten?
    Zie het antwoord boven je vraag. Hangt wel af van het jaartal van productie.

    Comment


      #62
      Inderdaad ik zag het net te laat, ik wist namelijk nog niet wat compound in hield... maar bedankt! Zal extra opletten welk productie jaar deze heeft.

      Comment


        #63
        Hierbij mijn Straatfilm:

        Comment


          #64
          Heb deze afgestoken op 2017/2018, voor €60,- is het waar voor je geld. Ga hem de volgende keer weer bestellen.

          Comment


            #65
            Niet verkeerd voor die 60 euro idd.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              #66
              Leuke box voor die 60 euro. Ziet er best goed uit.

              Comment


                #67
                Bijzonder dat voor deze box met een relatief lage prijs (veel) minder aandacht/reacties te zien zijn dan voor cakes als bv the branco, evo bomber, ed die wel ff een stukkie duurder zijn.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Absolutbeginner Bekijk bericht
                  Bijzonder dat voor deze box met een relatief lage prijs (veel) minder aandacht/reacties te zien zijn dan voor cakes als bv the branco, evo bomber, ed die wel ff een stukkie duurder zijn.
                  Denk dat dat komt omdat deze minder bijzondere (goedkopere) effecten heeft dan EVO boxen. Toch is deze voor het geld erg leuk.

                  Comment


                    #69
                    Ja, precies, want al is het een beetje appels met peren vergelijken je krijgt voor 60.- toch een leuke, flinke en hele volwassen compound cake!
                    En,..schreef dit ook in de Topic over de Rottweiler 130, ook een redelijke volwassen compound maar wordt eigenlijk ook weinig over geschreven in vergelijk tot andere cake’s die enigzinds vergelijkbaar zijn.

                    Comment


                      #70
                      Deze, of de supertolles 6??

                      Comment


                        #71
                        Ik zat deze box gisteren te filmen in de kou maar ik ben halverwege opgehouden. Wat een slappe hap, zwakke burst en matige effecten. Typisch kooiloos boxje.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Ik zat deze box gisteren te filmen in de kou maar ik ben halverwege opgehouden. Wat een slappe hap, zwakke burst en matige effecten. Typisch kooiloos boxje.
                          Zo dan! Raar te vernemen, is altijd een top box (geweest)

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ik zat deze box gisteren te filmen in de kou maar ik ben halverwege opgehouden. Wat een slappe hap, zwakke burst en matige effecten. Typisch kooiloos boxje.
                            Ik neem aan dat jij dan ook bij 123 bent geweest.
                            Inderdaad een bijzonder slecht product dit jaar.
                            Gerrit riep nog dat deze altijd uitverkocht is, maar mensen die bij de demo zijn geweest kopen deze absoluut niet. Zeker weten!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
                              Ik neem aan dat jij dan ook bij 123 bent geweest.
                              Inderdaad een bijzonder slecht product dit jaar.
                              Gerrit riep nog dat deze altijd uitverkocht is, maar mensen die bij de demo zijn geweest kopen deze absoluut niet. Zeker weten!
                              Ja toen gingen een maatje van me en ik echt stuk. Ik denk dat na die demo niemand daar dit boxje heeft besteld haha.

                              Comment


                                #75
                                met afstand de slechtst presterende van de avond. hij is te zien op het filmpje van hutter van de demo vanaf 7:59

                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X