Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Donnerblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze vanavond voor het eerst gezien, maar ik heb naar een totaal andere samentstelling van deze box zitten kijken vergeleken met de product video's! Wel vreemd!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #17
      ik wordt hier niet blij van heb deze besteld om los te schieten maar dit is echt bagger behalve dan de cake rond 0:55 maar dit kan toch niet?

      Comment


        #18
        Dit lijkt me een heel ander product
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          #19
          Ik heb er 2 maar idd als dit filmpje klopt dan baal ik enorm

          Comment


            #20
            Lijken wel cakes uit het buurt assortiment die laatste 3?
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #21
              Totaal andere box. 2015 versie zag er goed uit.

              Comment


                #22
                dit moet toch haast wel wat anders zijn , die eerste cake kan al nooit 500 gram zijn

                Comment


                  #23
                  Nee joh, dit kan nooit. Lesli zou dat echt niet toestaan. Is de winkel van wie deze demo was al om een reactie gevraagd? Ik denk dat je daar moet beginnen!
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #24
                    Waar was deze demo ?

                    Comment


                      #25
                      Ik heb Bofi Vuurwerk een mail gestuurd! Ik zie hun reactie graag tegemoet! Zal het hier duidelijk maken of het een vergissing betreft! Even afwachten dus!
                      Eind goed, Knal goed!

                      Comment


                        #26
                        Oke top ik lees mee. Heb er twee bij bofi besteld

                        Comment


                          #27
                          al iets van info hierover ??

                          Comment


                            #28
                            Ja heb hem ook maar ben benieuwd lijkt er totaal niet op

                            Comment


                              #29
                              Ik heb telefonisch contact gehad met Bofi! Er werd mij verteld dat ze enkel de afsteeklijst hadden gevolgd! Over dat er evt een ander product is geschoten was hun niet bekend! Ik heb ze gewaarschuwd dat mensen het product kunnen komen omruilen of terug brengen bij het zien van de film van jullie demo! Dit is de verantwoordelijkheid van de winkel zelf! In principe zijn we dus geen steek verder! Voor de mensen die twijfelen zou ik zelf even contact opnemen met Bofi voor evt. verdere handelingen! Ze hebben dit voorval iig meegenomen!

                              Ook gelijk maar even gevraagd hoe het zat met de mixed box, waarvan maar 2 cakes werden geschoten en ook nog eens andere cakes waarvan ze tegen mij hebben gezegd dat het mss de Zena Triumph was! Onzin, want die hadden ze al geschoten! De brocade to red strobe is gewoon geschoten volgens de winkel, deze hebben ze zelf klaargezet! Ik vind het zelf een vreemde zaak als je je klanten niet goed kan uitleggen wat je zelf hebt laten zien en wil verkopen!

                              Aldus de winkel zelf!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #30
                                Oei, deze laten we even staan dit jaar voor de zekerheid. Een kennis van me wilde deze aanschaffen.

                                Comment

                                Working...
                                X