Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: Benfried B.V. Moerkapelle 23 december 2015

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo: Benfried B.V. Moerkapelle 23 december 2015

    Stad/dorp: Moerkapelle
    Locatie: Bredeweg 28
    Datum: 23 december 2015
    Tijdstip: 19:00
    Bijzonderheden: Na de demo vind er een finale plaats
    Collecties: ...

    #2
    Ik ga hier ook maar even kijken! Cafferata enzo! De aanvangstijd is trouwens 19:30!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #3
      Ben van plan om ook te gaan kijken. Als de demo snel genoeg voorbij is kan ik eventueel nog naar Benthuizen toe xD Dat zowat om de hoek ligt met maar 10 KM. Hopelijk gaat t weer meewerken.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #4
        herdervriend schreef: "Als de demo snel genoeg voorbij is kan ik eventueel nog naar Benthuizen toe xD Dat zowat om de hoek ligt met maar 10 KM. Hopelijk gaat t weer meewerken."

        Ga denk ik ook maar even kruitdampen opsnuiven vanavond. Hoe laat begint die in Benthuizen trouwens dan?
        Laatst aangepast door FR1908; 23 December 2015, 14:37. Reden: citaat vergeten

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door FR1908 Bekijk bericht
          herdervriend schreef: "Als de demo snel genoeg voorbij is kan ik eventueel nog naar Benthuizen toe xD Dat zowat om de hoek ligt met maar 10 KM. Hopelijk gaat t weer meewerken."

          Ga denk ik ook maar even kruitdampen opsnuiven vanavond. Hoe laat begint die in Benthuizen trouwens dan?
          Ik zag op facebook dat die demo om 8 uur begint

          Comment


            #6
            Thanks! Wordt denk ik kiezen tussen deze twee dan..

            Comment


              #7
              Dat is wel strak op elkaar! Bij Benfried is er nog een finale en daarna nog doorrijden naar benthuizen! Weet niet of dat haalbaar is!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #8
                Kleine leuke demo! Afstand had wel wat verder gemogen indien mogelijk! Ik stond er zowat onder! Ik stond tussen 2 heren met camera op statief vooraan met wat grut voor ons! Als je je aangesproken voelt, aangenaam! Daarna ben ik snel naar Benthuizen gereden! Heb daar de laatste 4 boxen gezien + finale! Maar hier is het filmpje van de finale bij Benfried!

                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #9
                  Zo, ben weer thuis. De demo bij Benfried duurde tot 20.10. Daarna even probleempje dat ik ingeparkeerd stond. Maar rond half 9 was ik bij Benthuizen. Hier heb ik nog 2 cakes en daarna de prachtige finale volledig kunnen vastleggen. Behoorlijk wat foto's en video's gemaakt, volgen ZSM!

                  Ik was de heer met een camera en camcorder op 2 statieven :P
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    #10
                    Je kon deze demo zelfs zien vanaf de demo-locatie van benthuizen

                    Comment


                      #11
                      Leuke demo vooral verslag gever orachtige man.
                      Uh deze orijs noem ik na het bekijken als die tegenvalt gaan we verder.
                      Uhm deze pot zal ik zelf niet nemen die valt tegen.
                      Voor 100 euro kijk je buurman lief aan met champagne prachtig toch haha

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                        Zo, ben weer thuis. De demo bij Benfried duurde tot 20.10. Daarna even probleempje dat ik ingeparkeerd stond. Maar rond half 9 was ik bij Benthuizen. Hier heb ik nog 2 cakes en daarna de prachtige finale volledig kunnen vastleggen. Behoorlijk wat foto's en video's gemaakt, volgen ZSM!

                        Ik was de heer met een camera en camcorder op 2 statieven :P
                        Aah ok! Black Dragon, aangenaam! Zal je de volgende keer de hand schudden! Goed dat jij het einde ook nog hebt gehaald naar Benthuizen!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #13
                          Gelukkig wel Was een mooie finale. Tot hopelijk snel weer ziens

                          Video's ondertussen online

                          Schietlijst:

                          Ultimate Shot
                          Magnolia Spectacle
                          Midnight Passion
                          Night Hunter
                          Dream Planet
                          Chrysiantium Legend
                          Blink Fan
                          Amazing Spider
                          Angry Grizly
                          Crown Mine
                          Moving Stars
                          Paradise
                          Gold Storm
                          Illusion
                          Excellent Box
                          Incredibel Fan
                          Gold Rush
                          Blue Christal
                          Red Christal
                          Big Platina



                          Finale:
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            #14
                            De video van mijn kant

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                              Ik was de heer met een camera en camcorder op 2 statieven :P
                              Stond er naast jou iemand met een statief die zijn statief net voor het begin verhuisde naar een andere plek ?

                              Vond de Illussion trouwens de topper van de avond en de Gold Rush de grootste tegenvaller.
                              [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                              Comment

                              Working...
                              X