Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo: De Kanonslag Capelle a/d/ IJssel 12 december 2015

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo: De Kanonslag Capelle a/d/ IJssel 12 december 2015

    Stad/dorp: Capelle a/d/ IJssel
    Locatie: Rietbaan 11
    Datum: 12 december 2015
    Tijdstip: 19:00
    Bijzonderheden: De show is voor de deur van de winkel. Voor iedereen die komt is er friet, poffertjes, oliebollen, Unox broodje worst, soep en nog veel meer lekkers
    Collecties: Crown collection, Zena, Marijn, Vulcan, Wolff

    #2
    Wie gaan hier eigenlijk allemaal na toe? Als het weer mee zit en ik heb nog geld voor de tank wil ik ook gaan kijken, maar als ik ga, ben ik wel nieuwsgierig of ik bekenden tegenkomt. En ervaringen met afgelopen jaren?
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

    Comment


      #3
      Ik ga wel even buurten, is er al een schietlijst bekend?
      https://youtube.com/@Pyroblom

      Comment


        #4
        Ik ben er ook bij, misschien gelijk maar even me GoPro testen zaterdag

        Comment


          #5
          Is hier een schietlijst van bekend?

          Comment


            #6
            Zeer zeker aanwezig met Jaim. Ben benieuwd naar de schietlijst en of het weer een beetje meezit. Het zou gaan waaien.

            Comment


              #7
              Vrees ervoor!


              Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
              Zeer zeker aanwezig met Jaim. Ben benieuwd naar de schietlijst en of het weer een beetje meezit. Het zou gaan waaien.

              Comment


                #8
                Ook aanwezig hopelijk gaat het wel door. Maar ben bang van niet

                Comment


                  #9
                  Ziet er naar uit dat het in ieder geval droog is, alleen die wind... Zal wel op het randje zitten zo qua sterkte, maar we wagen het er maar gewoon op om te gaan

                  Comment


                    #10
                    Ook maar even een kijkje nemen in Capelle zometeen.

                    Comment


                      #11
                      Schietlijst!

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151212_180531.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,3 KB
ID:	1556234
                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #12
                        Was een leuke demo! Volop gratis eten (oliebollen, poffertjes, patat, snacks) en binnen lekker door de showroom lopen. Demo begon wat later. Niet de meest spannende schietlijst, maar toch wat leuk spul gezien. Wat er voor mij positief uitsprong waren The Beast van Herlat (mooie spinners, grote blinkerboeketten) en de Nachtburgemeester van Marijn (langdurig, goed tempo, laatste blinkerboeketten waren groot!). Daarna nog een heerlijke finale met veel Marijn-spul ook, waaronder een aantal keer Screw, Woede en Cadeautje nr. 3.

                        Comment


                          #13
                          Was allemaal prima verzorgd. Aan eten en drinken geen gebrek! Ook nog de mogelijkheid om rustig binnen langs de producten te lopen. Buiten zat de sfeer er goed in door de opzwepende zanger! ;)Schietlijst erg magertjes, zeker omdat ze veel mooie spullen verkopen. Vond alleen Screamer, The Beast en Nachtburgemeester de moeite waard. Helaas ging het nog regenen op het laatst, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al erg goed geregeld allemaal en alle vuurwerkbuikjes in Rotterdam en omstreken zijn weer goed gevuld.

                          Laatst aangepast door FR1908; 12 December 2015, 21:43.

                          Comment


                            #14
                            Hoe was de VIP box?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Hoe was de VIP box?
                              Mooie box met harde dreunen

                              Comment

                              Working...
                              X