Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamma Burst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16

    Comment


      #17
      Ik hoop deze dit jaar nog ergens te kunnen aanschaffen. Voor tips hou ik mij gaarne aanbevolen.
      Ik heb geen kans gezien om deze met oud en nieuw te kopen.
      Maar hij blijft maar in mijn hoofd zitten.
      Het is een parel en ik heb nog geen enkele film gezien die hem 100% goed in beeld krijgt met de juiste klaeuren.
      Een dikke witte coconut samen met een oranje tail. Gezien bij de demo van Riezenbos.

      Comment


        #18
        Ik had deze 2 keer op de kop getikt dit jaar, Fred..
        Bij Vuurwerk Noord Holland in Watergang. Zij hadden een rest partij Royal, ik ga er vanuit dat die practisch op zal zijn nu..

        Was een prachtige cake, vooral het heldere oranje staat mij nog bij.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
          Ik had deze 2 keer op de kop getikt dit jaar, Fred..
          Bij Vuurwerk Noord Holland in Watergang. Zij hadden een rest partij Royal, ik ga er vanuit dat die practisch op zal zijn nu..

          Was een prachtige cake, vooral het heldere oranje staat mij nog bij.
          Even de boer op gegaan, mailen met diverse Royal dealers, en resultaat geboekt: Dit jaar verzekerd van een heel karton vol!!

          Comment


            #20
            Dat is netjes, 8 in een karton?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
              Dat is netjes, 8 in een karton?
              Eentje meer, 9 stuks. Voor de prijs van 100 euro.

              Comment


                #22
                Werkelijk een prachtige cake:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #23
                  Dank voor de film Vuurwerkkoning. Ontzettend mooie cake. De boeketten met het prachtige coconut effect zijn hugh. Prachtige combinatie met oranje dahlia.s. Die zijn volgens mij heel moeilijk te filmen, ik ben hem op nog geen enkele film tegengekomen. Ik had afgelopen jaarwisseling een heel karton, ik ga dit jaar weer voor een karton. Hij wordt schaarser en schaarser.

                  Comment


                    #24
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Deze ook er bij, de duurste cake dit jaar als je kijkt naar de prijs per shot maar hier maakt mij dat niks uit.
                      Een van de eerste NL cakes met een echt goed coconut effect. Voor zover ik weet zijn er weinig cakes die dit effect zo mooi hebben.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                        Een van de eerste NL cakes met een echt goed coconut effect. Voor zover ik weet zijn er weinig cakes die dit effect zo mooi hebben.
                        Daarom heb ik er ook eentje van deze besteld. Echt een hele goed uitgevoerde en zeer sierlijke cake vind ik dit
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          #27
                          Gewoon schitterend!

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            #28
                            Dit filmpje haalt me wel over om hem toch aan de collectie toe te voegen! Thanks!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyropinoy Bekijk bericht
                              Dit filmpje haalt me wel over om hem toch aan de collectie toe te voegen! Thanks!
                              Dan hoop ik voor je dat je hem kunt vinden aangezien Royal al een tijdje niet meer levert
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                Ja, dat moet geen probleem zijn deze staat nog op vooraad in leeuwarden

                                Comment

                                Working...
                                X