Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Northern Light

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      #17
      Mooi ding, zo op film. Dit lijkt er meer op (de Meteor Strike viel me erg tegen op film).
      Denk dat deze wel op mijn lijst komt om te proberen. Ik vind het veel geld per schot, maar dan heb je ook wel iets bijzonders qua effect en kleur. Ik geef het een kans.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
        Mooi ding, zo op film. Dit lijkt er meer op (de Meteor Strike viel me erg tegen op film).
        Denk dat deze wel op mijn lijst komt om te proberen. Ik vind het veel geld per schot, maar dan heb je ook wel iets bijzonders qua effect en kleur. Ik geef het een kans.
        Deze is zeker de moeite bijzonder sierlijk effect,
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #19
          Prachtig! Maar buiten een freak korting te duur. Volgend jaar dan maar ;)

          Comment


            #20
            Alleen hebben ze het rood er toch maar uitgelaten? Of kijk ik niet goed?

            Misschien leuk om deze te combineren met de Gamma Burst?

            Comment


              #21
              iedereen heeft het over heel erg duur, maar als je het even doorrekent dan kom je toch op iets meer dan 42 euro uit voor een cake met 20 gram vulling per tube en 500 gram? Tis niet goedkoop, maar daar zijn er wel meer van denk ik. Ik vond hem zelf op de demo van kuiper niet echt wat, maar ik zie nu weer een filmpje voorbij komen waarvan ik denk: best wel mooi eigenlijk. Denk dat ik hem dit jaar oversla. Eens afwachten op de straatfilmpjes dan...
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #22
                Niks duur, gewoon een kwaliteitscake pet prachtige effecten voor een goede prijs! Mooie combinatie van effecten. Het tintje roze maakt hem compleet en uniek.
                Naam is wat raar gekozen...

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                  Niks duur, gewoon een kwaliteitscake pet prachtige effecten voor een goede prijs! Mooie combinatie van effecten. Het tintje roze maakt hem compleet en uniek.
                  Naam is wat raar gekozen...

                  Ben het met je eens dat het een kwaliteitscake is maar waarom al die cakes met 12 Schots. .

                  Comment


                    #24
                    Vanavond live gezien... wat een prachtig product! Als dit de nieuwe trend is van ons Nederlandse vuurwerk dan teken ik direct. Echt genieten! Puur kwaliteit!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                      Ben het met je eens dat het een kwaliteitscake is maar waarom al die cakes met 12 Schots. .
                      Zodat mensen met een lager budget deze cake ook kunnen kopen. Het had ook een 25 shots kunnen zijn maar dan kostte die net als sky palms meer dan 40 euro. Wil je meer schoten? koop er 2..
                      ..

                      Comment


                        #26
                        Dit was (in mijn ogen) de beste van de nieuwe serie 21 euro cake's. Wat een mooi dingetje!

                        Comment


                          #27
                          Helaas lijkt het rood wel verdwenen :(

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                            Helaas lijkt het rood wel verdwenen :(
                            Dat klopt. Zo kon er wat meer gold strobe in.
                            ..

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
                              Dat klopt. Zo kon er wat meer gold strobe in.
                              Jammer, vond hem rood + paars met subtiele goude glitter ook erg mooi.
                              Maar alsnog 4x in de collectie =) Hoop dat deze het verlies van de Pot of Gold een beetje kan verzachten

                              Comment


                                #30
                                Mooie bak! Heb er twee met een leuke korting kunnen krijgen. Ik heb ze alvast weer op het wenslijstje staan!

                                Comment

                                Working...
                                X