Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feuerblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wow. Dit is echt een prachtige bak. Afgelopen jaar 2x gehad, echt een topper.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Prachtige cake blijft dit toch...al enkele malen op demo's gezien en presteert altijd top!
      Komend jaar toch maar wellicht een keertje bestellen

      Comment


        #48
        Blij dat ik dexe gekocht heb, was vorig jaar erg mooi
        Keep it legal!

        Comment


          #49
          Dit blijft een prachtige cake en het gekke is dat ik 'm tot nu toe nog steeds niet heb gekocht. Bizarre spreiding van de boeketten en dat blauw komt echt heel goed naar voren.

          Comment


            #50
            Twijfelde nog een beetje over deze maar nadat ik hem gisteren in Lopik weer heb gezien ga ik dat straks meteen oplossen bij de Zena dealer. Goeie crackling waaier er achteraan en je hebt een mooi geheel.

            Comment


              #51
              Had deze vorige jaar al, en dit jaar weer. Hele mooie cake dit met enorme spreiding

              Comment


                #52
                Een mooi filmpje van deze ongelovelijk dikke cake:
                2 stuks


                Het filmpje is van Rico van dit forum. Maar echt jammer dat deze cake een beetje 'ondergesneeuwd' is op dit forum, want dit is echt 1 van de dikste cakes op de hele markt.

                Comment


                  #53
                  Als dit zo in de straat komt te staan ben ik helemaal gelukkig. Deze cake al vroeg besteld onder het motto dat het voor het geld a 20,- niet mis kan gaan. Lijkt goed te komen als ik het zo zie.

                  Comment


                    #54
                    Helaas kwam het met deze cake niet goed. Cake is aan de onderzijde bijna volledig ontploft bij het afgaan van de eerste bombette. Helaas leidde deze flinke klap en de rondvliegende bombettes tot een flink onveilige situatie voor bijna 30 personen.

                    Dit was voor het eerst dat ik een pyromold cake had maar ben toch benieuwd of deze constructief niet veel zwakker zijn?

                    En een tweede vraag. Als dit soort dingen gebeuren gaan jullie dan terug naar de winkel waar je zo'n cake hebt gekocht?

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image1 (6).jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,1 KB
ID:	1565399

                    Comment


                      #55
                      Hele grote spreiding! Dat gouden crackling is ook echt prachtig, zie je niet vaak.

                      Comment


                        #56
                        Kreeg deze in plaats van de Hyperblitz. En donders, wat een beest. Het is inderdaad een flinke bak qua afmetingen. Was allereerst teleurgesteld dat ik een andere cake kreeg. Na het zien van de productvideo was ik nog steeds niet helemaal overtuigd. Toen ik 'm eenmaal aanstak, was ik ruim overtuigd. Wat een knallen en wat een brede, mooie effecten. Echt een aanrader!
                        youtube.com/channel/UCu00xirhEEKMBfhXHNcyhlQ?

                        Comment


                          #57
                          Dit blijft echt een super dikke cake! Hij is ook echt groot, nog groter dan de Funke 19sh. Door de wind was de spreiding wat minder dan dat ik gewend was, maar daardoor was het boeket wat voller. Echt een toppertje! Volgend jaar zeker weer in de collectie. Voor mooi vuurwerk hoef je helemaal de grens niet meer over

                          Comment


                            #58
                            Deze was wederom weer één van de toppers. Wat een gave bak is dit. 100% een blijvertje!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door compusmurf Bekijk bericht
                              Helaas kwam het met deze cake niet goed. Cake is aan de onderzijde bijna volledig ontploft bij het afgaan van de eerste bombette. Helaas leidde deze flinke klap en de rondvliegende bombettes tot een flink onveilige situatie voor bijna 30 personen.

                              Dit was voor het eerst dat ik een pyromold cake had maar ben toch benieuwd of deze constructief niet veel zwakker zijn?

                              En een tweede vraag. Als dit soort dingen gebeuren gaan jullie dan terug naar de winkel waar je zo'n cake hebt gekocht?

                              [ATTACH=CONFIG]36910[/ATTACH]
                              Een ontsteker kan de oorzaak zijn, dus ik weet niet of je hem hebt geprikt of gewoon via het lont hebt afgestoken.

                              Heb ook weleens een ontploffing gehad met pyromould en ik zet die cakes nu wel op ontsteker maar met een stukje quickfuse.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door gietjo Bekijk bericht
                                Een ontsteker kan de oorzaak zijn, dus ik weet niet of je hem hebt geprikt of gewoon via het lont hebt afgestoken.

                                Heb ook weleens een ontploffing gehad met pyromould en ik zet die cakes nu wel op ontsteker maar met een stukje quickfuse.
                                Gewoon aangestoken via de normale lont.

                                Comment

                                Working...
                                X