Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feuerblitz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #62
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #63
        Na het zien van de straatfilms was ik weer even met mijn gedachten bij de Zena Trophy. Tijdens de show schoten we de Feuerblitz 3x tegelijk. Bedankt voor het delen van de films. De combinatie van blauw met de popping stars is simpelweg geweldig. Eerst prachtige helder blauwe boeketten en dan nog de popping stars als verassing. Erg goed bedacht en ik hoop dat we dit effect wat vaker in Nederland tegen gaan komen. Misschien als onderdeel van een cakebox, bijvoorbeeld als finale salvo of als waaier lijkt me wel gaaf.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
          Wat een geweldige cake zeg. Deze was mij nooit opgevallen en heeft nooit enige aantrekkingskracht op mij uitgeoefend, zelfs niet de drie dagen dat ik tegen het karton aan heb lopen kijken die speciaal voor iemand was besteld en volgens mij uiteindelijk niet is opgehaald
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #65
            Wat een mooi ding zeg. Origineel uitgevoerd en ziet er boven verwachting uit in de straat.

            Comment


              #66
              Elk jaar weer, heerlijke cake.

              Comment


                #67
                Kartonnetje (4 stuks) gescoord voor 65 euro! Is een lekkere cake.
                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                Comment


                  #68
                  Deze was mij nog niet echt opgevallen, maar komt nu wel op het lijstje Ziet er erg goed uit!

                  Comment


                    #69
                    beetje een mini snowstorm
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      #70
                      Had ‘m afgelopen jaar. Fantastische bak! Helaas dit jaar niet meer te koop bij mijn dealer.
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #71
                        Ik kende deze nog niet, maar na alle positieve reactie hierboven, heb ik deze in de kartonactie van Zena besteld. De straatfilmpjes zien er veel belovend uit!
                        FEUER-BLITZ-ACTIE-xb9yb

                        Comment


                          #72
                          Actiecode werkt niet bij mij.
                          Via welke site/dealer heb je de code gebruikt?
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                            Actiecode werkt niet bij mij.
                            Via welke site/dealer heb je de code gebruikt?
                            Zie https://www.facebook.com/Zenavuurwer...60025914011834
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              Actiecode werkt niet bij mij.
                              Via welke site/dealer heb je de code gebruikt?
                              Je moet minimaal voor € 12,50 bestellen, je betaald dus tenminste € 77,50 en hij is hoofdletter gevoelig!

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                                Je moet minimaal voor € 12,50 bestellen, je betaald dus tenminste € 77,50 en hij is hoofdletter gevoelig!
                                Ze hadden maar 120 kartonnetjes, denk dat ze op zijn

                                Comment

                                Working...
                                X