Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw crewlid; titanium!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nieuw crewlid; titanium!

    Vandaag is het dan officieel, we krijgen weer wat versterking binnen de crew; Thomas (titanium) is onze nieuwste crewlid!
    De afgelopen weken hebben wij als crew Thomas al meegevraagd naar demo's en heeft hij ook meegeholpen aan de VWC Jubileum Show. Uiteraard zal Thomas geleidelijk verder instromen in alle acitiviteiten, maar hij zal vast snel volledig meedraaien.

    Thomas, nogmaals welkom en veel plezier als crewlid van VWC!


    Nog even een toepasselijk nummertje voor dit moment:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    We hebben al een mooie Trophy achter de rug.. dus dan moet de rest ook wel goedkomen ;)

    Welkom bij de crew Thomas.. we gaan d'r een mooi seizoen van maken!

    Comment


      #3
      Welkom Thomas. Nu is t officieel. De ontgroening heb je al gehad.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Geen mooiere "ontgroening" dan helpen met de opbouw van een show zoals op de Zena Trophy.
        Proficiat Thomas en veel succes, maar vooral plezier!

        Comment


          #5
          Proficiat Thomas.
          En veel plezier in de crew.
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #6
            Proficiat Thomas en veel plezier met de "mannen"
            Aftellen naar .....

            Comment


              #7
              Thomas, welkom bij de crew!

              Comment


                #8
                Mooi man, heel veel plezier en succes! Daar nemen we eentje op.

                Comment


                  #9
                  Gefeliciteerd Thomas! Veel succes man!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Thomas, welkom.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Gefeliciteerd kerel

                      Comment


                        #12
                        Heren bedankt voor de toevoeging aan dit gezellig forum en bedankt voor de felicitaties

                        Eindelijk is het dan zover, Na een top weekend in België en enkele demo's in het land kreeg ik te horen dat het zover was Ik voel me vereerd dat ik bij dit mooie en grote forum onderdeel mag zijn van de gezellig crew

                        Een beetje info over mij

                        Ik ben 25 jaar jong en woon in een klein maar vrij bekend dorp in het oosten van het land namelijk Varsseveld. Ik ben fulltime werkzaam als laseroperator. Ook ben ik erg gelukkig met mijn vriendin

                        Ik bezoek Vuuwerkcrew.nl al jaren het hele jaar door. In die jaren heb ik niet heel veel gepost maar ik lees wel bijna alles. Hier zal waarschijnlijk vanaf nu wel verandering in komen

                        We gaan er vol tegenaan en maken er een mooie tijd van, ik heb er zin in!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Top! Altijd weer fijn om een forum in beweging te zien! Veel plezier!

                          Comment


                            #14
                            Welkom Thomas! Waarschijnlijk hebben we elkaar de afgelopen weken dan al een keer ontmoet bij de ZENA Trophy of één van de demo's. Veel plezier!
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Super kerel! Succes tijdens de periode als crewlid, hopelijk gaat het je bevallen! Heel veel succes!

                              Ik gok op een filmpje met heel vee salute cakes om dit te vieren?

                              Comment

                              Working...
                              X