Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Return of the Phoenix

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    wil hier graag een karton van

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
      Houd er maar rekening mee dat de prijzen van alle producten in 2018 gaan stijgen.
      dat gaat zeker gebeuren
      www.rowyvuurwerk.nl

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
        dat gaat zeker gebeuren
        Dat is elk jaar wel het geval. Of komt er een extreme prijsstijging? Als dat het geval is, waardoor dan? Het slechte klimaat rondom vuurwerk?

        Enkele producten van Rubro zijn afgelopen 2 jaarwisselingen gelijk gebleven wat betreft adviesprijs (75,- Crashbox en 100,- Transbomber).

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
          Dat is elk jaar wel het geval. Of komt er een extreme prijsstijging? Als dat het geval is, waardoor dan? Het slechte klimaat rondom vuurwerk?

          Enkele producten van Rubro zijn afgelopen 2 jaarwisselingen gelijk gebleven wat betreft adviesprijs (75,- Crashbox en 100,- Transbomber).
          China is bezig met een inhaalslag op financieel gebied. De economie groeit daar als een dolle en als het voor de wind gaat dan stijgt eigenlijk alles: lonen, prijzen van grondstoffen, huur, brandstof, enz. Dat geldt vooral ook voor de Chinezen zelf, hun levensonderhoud wordt ook steeds duurder. En er treedt marktwerking op: fabrieken hebben de inkopers voor het uitkiezen. Dat zorgt ook voor prijsstijgingen. De Dollar-koers speelt ook nog een rol.

          De afgelopen jaren zijn de prijsstijgingen in China lang niet altijd ook doorgevoerd in de verkoopprijzen hier in NL maar wel voor sommige inkoopprijzen voor de Importeur en de winkel/dealer (lees: minder marge voor hen). Ook zijn de marges in algemene zin een stuk lager dan pak 'm beet 5 jaar geleden.

          De algemene verwachting van de Importeurs is dat de prijzen dit jaar zullen stijgen. Dat is dus niet nieuw, dat horen we eigenlijk elk jaar. De vraag is alleen of en wat er dit jaar van doorgevoerd wordt en wat de consument daar van gaat merken.
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            Ze mogen wat mij betreft hier wel een all at once van maken voor de freaks
            Kruitkoorts !

            Comment


              Deze kon ik gelukkig nog krijgen, niks kan deze toppen.
              All at once lijkt me zonde, maar een 72 shots versie lijkt me wel leuk moet het wel maximaal 50euro kosten

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                Deze kon ik gelukkig nog krijgen, niks kan deze toppen.
                All at once lijkt me zonde, maar een 72 shots versie lijkt me wel leuk moet het wel maximaal 50euro kosten

                Je kan er toch 2 aan elkaar knopen? 16.50 p.s. x 2 (2x36sh = 72) = 33 euro

                Comment


                  Zo goedkoop zijn ze niet en dat is niet legaal.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                    Zo goedkoop zijn ze niet en dat is niet legaal.
                    Als je goed zoekt zijn ze zeker wel zo goedkoop.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                      dat is niet legaal.
                      Nou nou poe poe hahaha. Het ene lontje aan het andere. Zo gaat dat ook met de doorlont boxen.

                      Comment


                        Is deze nog ergens te krijgen in de buurt van Enschede ? kan het zelf namelijk niet vinden..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                          Zo goedkoop zijn ze niet en dat is niet legaal.
                          Misschien officieel niet ‘legaal’ maar wel exact hetzelfde principe. Een cake is een aaneenschakeling van singleshot mortieren. Met lont van tube naar tube. Een losse cake, 2 cakes aan elkaar, een doorlontbox of een compoundbox, het is bij allemaal een stuk lont dat van tube naar tube gaat.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                            Zo goedkoop zijn ze niet en dat is niet legaal.
                            Scream Machine kost hier 19,95, is de zelfde bak met een ander label ;)
                            schiet er elk jaar een projectje mee, werkt prima
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
                                Is deze nog ergens te krijgen in de buurt van Enschede ? kan het zelf namelijk niet vinden..
                                Iemand die dit weet ?

                                Comment

                                Working...
                                X