Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Double Gold Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
    Nog niet goed naar gekeken maar die van mij lijkt in prima staat.
    Net nog ff wat beter gekeken en alleen het kartonnen plaatje op het piepschuim had een beetje schimmel, verder wel droog.

    Dan heb ik nog een vraag. Hoe kan ik deze het beste doorlonten want de reservelont en de hoofdlont van de volgende cake lijken niet goed bij elkaar uit te komen.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
      Net nog ff wat beter gekeken en alleen het kartonnen plaatje op het piepschuim had een beetje schimmel, verder wel droog.

      Dan heb ik nog een vraag. Hoe kan ik deze het beste doorlonten want de reservelont en de hoofdlont van de volgende cake lijken niet goed bij elkaar uit te komen.
      OOk niet als je ze uit de doos haalt?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
        OOk niet als je ze uit de doos haalt?
        Dat kan idd wel maar dan moet ik er 1 een kwartslag draaien en past hij niet meer in de doos, dus is het geen mooi compact blokkie meer.
        Misschien kijken of ik hem dan eventueel in een andere doos kwijt kan die ik overheb.

        Comment


          #34
          klopt, ff aan elkaar tapen. Helaas dus niet mooi terug in het doosje.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
            klopt, ff aan elkaar tapen. Helaas dus niet mooi terug in het doosje.
            Je kan hem prima in de buitenste doos stoppen, de doos met opdruk.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              Je kan hem prima in de buitenste doos stoppen, de doos met opdruk.
              Had al een beetje gemeten en weet niet of dat gaat passen maar ik ga ze morgen doorlonten dus dan zullen we het zien!

              Comment


                #37
                Net doorgelont en uiteindelijk toch weer in de binnendoos gekregen.
                De lonten waren lang genoeg waardoor ik ze langs de zijkant van de cake heb kunnen verbinden zodat ze naast elkaar passen.

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_143047.jpg
Vertoningen:1
Grootte:130,0 KB
ID:	1557085Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_143056.jpg
Vertoningen:1
Grootte:116,7 KB
ID:	1557086Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_143109.jpg
Vertoningen:1
Grootte:150,3 KB
ID:	1557087Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_143530.jpg
Vertoningen:1
Grootte:99,7 KB
ID:	1557088

                Laatste foto beetje wazig maar dat is het eindproduct.

                Comment


                  #38
                  deze cake is niet handig gemaakt voor doorlonten, mooiste is de doorlont zo kort mogelijk om er geen pauze in te krijgen, maar helaas ontkom je er bij deze niet aan.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    deze cake is niet handig gemaakt voor doorlonten, mooiste is de doorlont zo kort mogelijk om er geen pauze in te krijgen, maar helaas ontkom je er bij deze niet aan.
                    Ik heb het karton bij de lonten weggehaald en het is gelukt om het snellont op elkaar te krijgen dus ik denk dat ik maar een kort pauze tussen mijn cakes krijg en misschien zelfs geen pauze.
                    De linker groene lont is van de rechtercake en de rechter groene lont is van de linker cake, de snellonten lopen dus langs elkaar op bovenstaande foto.

                    We zullen zien en ik zal een filmpje posten.

                    Comment


                      #40
                      Bij deze is er inderdaad geen rekening gehouden met doorlonten. Was niet echt handig.

                      Comment


                        #41
                        Benieuwd hoe deze box gaat presteren vanavond. Tweemaal cake 1, niet makkelijk door te lonten en een doos helemaal vol met schimmel.

                        Hopelijk een verassing in positieve zin vanavond!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
                          Benieuwd hoe deze box gaat presteren vanavond. Tweemaal cake 1, niet makkelijk door te lonten en een doos helemaal vol met schimmel.

                          Hopelijk een verassing in positieve zin vanavond!
                          Jammer dat je nou 2x cake 1 heb, had liever 2x cake 2 want die brocade crown is echt een mooi effect!

                          Comment


                            #43
                            Deze box had ik gewonnen en presteerde prima! De laatste 3 (?) salvo's in elke cake zorgen ervoor dat de lucht goud gekleurd is. Aanrader!

                            Comment


                              #44
                              Mooie box dit ! had er zelf 2 van , heb er een 's avonds afgestoken en de andere na 12 uur .

                              Film van voor 12 uur:



                              Film na 12 uur:

                              Laatst aangepast door GewoonMarco; 1 January 2016, 14:22.

                              Comment


                                #45
                                Wat een geweldige box, had hem als afsluiter en was geweldig om de lucht met goud gevuld te zien! Prachtige box!
                                Filmpje volgt nog!
                                Laatst aangepast door Joppiesaus; 1 January 2016, 23:29.

                                Comment

                                Working...
                                X