Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hardstyle Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb er 2 besteld, kijk er erg naar uit!
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

    Comment


      Vorig jaar nog voor de Gangster Box gegaan, maar nu absoluut voor deze want hij presteerde echt waanzinnig goed op de demo in Benthuizen. Zeker t.o.v. van de Gangster Box die mij zwaar tegen viel in vergelijking met vorig jaar.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        Mee eens vorig jaar vond ik de gangster box de mooiste van VWT maar vanavond was de Hardstyle Box toch echt een stuk beter !

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Vorig jaar nog voor de Gangster Box gegaan, maar nu absoluut voor deze want hij presteerde echt waanzinnig goed op de demo in Benthuizen. Zeker t.o.v. van de Gangster Box die mij zwaar tegen viel in vergelijking met vorig jaar.
          Wat deed t niet volgens verwachting? Heb ivm top 10 juist een gangsterbox erbij besteld ��
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
            Wat deed t niet volgens verwachting? Heb ivm top 10 juist een gangsterbox erbij besteld ��
            Waar ik hem vorig jaar nog zo indrukwekkend vond qua uitwerkingen, burstknal, lang blijven hangen en het tempo waren het nu juist voor mijn gevoel kleinere uitwerkingen die snel weg waren.
            Maar ik kan je wel zeggen dat er vorig jaar ook verschillende meningen over de box waren dat ik ook ging twijfelen maar heb hem toch gehaald en toen geen spijt gehad.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              Deze knalde de Gangster box er idd uit! Beste box van de avond!

              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Grappig heb een 2015 buitenkarton en een 2016 productie binnenin

                Comment


                  Ik heb twee cake nummer 4 erin???? Cake nummer 3 ontbreekt

                  Comment


                    Zijn dat de getallen bovenop de cakes? Op het productnummers aan de zijkant van elke cake kan je als het goed is controleren of het niet een verkeerd stickertje is

                    Comment


                      nee staat op de cake zelf zijkant dus bovenop staat niks

                      Comment


                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161231_132544.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,7 KB
ID:	1560916Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161231_132949.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,3 KB
ID:	1560917
                        Wat een heerlijke boz blijft dit heb deze om 12 uur afgestoken helaas hing de hele straat al vol met mist maar desondanks was dit echt een nekken draaier!!

                        Comment


                          Wat een topper was dit !! Deze als afsluiter geschoten en iedereen stond met open mond te genieten. Grote boeketten en door de tempoversnellingen met salvo's blijft het iedereen boeien.

                          Comment


                            Ja de 2016 productie was van grote klasse! Heerlijk tempo veel salvo's en ook goed doffe dreunen. Top ding!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door wizz Bekijk bericht
                              Ja de 2016 productie was van grote klasse! Heerlijk tempo veel salvo's en ook goed doffe dreunen. Top ding!!
                              Ik had de 2015 versie

                              Comment


                                Wat presteerde deze box toch goed gisteren op de demo!

                                Comment

                                Working...
                                X