Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hardstyle Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    wat is het toch een heerlijke box, morgen kan ik hem ophalen. Dit jaar voor 110 kunnen krijgen
    Biem!

    Comment


      Was hij bij meer mensen zo traag? 2,5 minuut
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
        Was hij bij meer mensen zo traag? 2,5 minuut
        Bij mij duurde die samen met een crackling fan 2.0 en the force erachteraangeknoopt evenlang.

        Comment


          Prachtige box! Twijfelde of ik hem zou nemen dit jaar. In de losse verkoop nog ff gehaald. Kost dan maar even wat meer, maar mooi van genoten.

          Comment


            3 x HFF Hardstyle Box tegelijk
            Vuurwerkshow 2017/2018Extreme finale met o.a 55 x Secret Salute + 5 x Jackhammer______________________________________________________________- 28 x 2'' Min...

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_204705.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,6 KB
ID:	1565602

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Straat Stokers Bekijk bericht
              3 x HFF Hardstyle Box tegelijk
              Vuurwerkshow 2017/2018Extreme finale met o.a 55 x Secret Salute + 5 x Jackhammer______________________________________________________________- 28 x 2'' Min...

              [ATTACH=CONFIG]37187[/ATTACH]
              tis en blijft gewoon een gruwelijke bak
              www.rowyvuurwerk.nl

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                tis en blijft gewoon een gruwelijke bak
                Dat zeker! Het eerste jaar helemaal, dit jaar helaas een maandagochtend geval. Maar zit er volgend jaar zeker weer bij !

                3 tegelijk, hoe sexy!!
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                  Dat zeker! Het eerste jaar helemaal, dit jaar helaas een maandagochtend geval. Maar zit er volgend jaar zeker weer bij !

                  3 tegelijk, hoe sexy!!
                  vreemd, niks van gemerkt afgelopen jaar, dik in orde, 8 van in finale verwerkt
                  www.rowyvuurwerk.nl

                  Comment


                    Dit jaar deze box ook weer eens geschoten (2016 versie) en wat een dikke bak. Heel fijn. Lekker tempo, dikme burst en erg grote boeketten. Denk dat ze vorig jaar wat nat waren want deze ging echt als een malle en was lekker droog.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Het eerste jaar had ik zoŽn box gewonnen via 123vuurwerk en was daar natuurlijk erg blij mee. Maar de uitwerking waren te sneu voor woorden, alsof ze niet in een kooi hadden gezeten ( en dat was wel het geval ). Maar denk dat het dan vocht was geweest? Iedereen klaagden toen over dit blokje en andere VuurwerkTotaal producten. Ik had alle cakes tegelijk geschoten en alsnog was het een prutteldrama. Voel me nu niet meer geneigd om 'm ooit nog aan te schaffen.

                      Comment


                        En bij mij staat ie nog steeds op mn wishlist vanwege de mooie effecten, goede schiettempo en tijdsduur

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Het eerste jaar had ik zoŽn box gewonnen via 123vuurwerk en was daar natuurlijk erg blij mee. Maar de uitwerking waren te sneu voor woorden, alsof ze niet in een kooi hadden gezeten ( en dat was wel het geval ). Maar denk dat het dan vocht was geweest? Iedereen klaagden toen over dit blokje en andere VuurwerkTotaal producten. Ik had alle cakes tegelijk geschoten en alsnog was het een prutteldrama. Voel me nu niet meer geneigd om 'm ooit nog aan te schaffen.
                          Ik had hetzelfde met producten van HFF. Cake's waren drijfnat. paar nachten voor de verwarming gehad.

                          Comment


                            Aanbiedingsprijs 2018: EUR 189,00

                            Bron: Vuurwerktotaal zelf
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Weet iemand toevallig het formaat en bruto gewicht van de Hardstyle box?

                              Comment


                                Wat een dikke box!

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X