Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gangster Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    €200 voor 3kg kruit veel? Dan maar die nieuwe van Wolff hè, 1.6kg voor €150! Cruel Traction is adviesprijs ook 2kg voor €150 hè. Snap die onderbuikredeneringen hier soms echt niet hoor

    Comment


      #32
      Adviesprijzen zeggen me weinig. Uiteindelijk gaat het om wat je aftikt. En als het enkel om grammen gaat kun je beter de revolution nemen met zijn 4kg voor 169.

      Reëel is dat ik voor deze box 200 moet aftikken. Toegegeven je krijgt er een fan bij....en dat ik voor 2 IG 190 kwijt ben en nog geld over heb.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Mooie blokje de keus word wel heel moelijke zoveel mooie boxen ook deze is weer een topper
        Alleen weet niet als deze dit jaar op me lijst komt

        Comment


          #34
          Dit is echt een en al topper! Man wat waren de effecten gister groot, goede burst, goede variatie en prachtige kleuren. Het is een dure box, maar met wat korting her en der zal het zeker de moeite waard zijn! Hoop dat dit productie is wat geschoten is, dan heb je écht een eye-catcher in de straat!!
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #35
            Ook ik vond deze box echt goed overkomen op de demo, met name het groen en paars als combinatie viel op, heel gaaf!
            Ik was bij cake 1 nog niet tevreden, dat lichtere (koper)goud vind ik persoonlijk geen tof effect, gelukkig was ie al gecombineerd. Maar na die bak ging het al snel beter en beter en werd ik er echt enthousiast van, prima box!



            Laatst aangepast door DsNL; 17 October 2015, 17:07.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Vette bak! Hoop dat het productie was.

              Comment


                #37
                Filmpjes nogmaals bekeken en ik vind deze én de Hardstyle Box mooier dan de Cruel Traction en Exodus. Gevarieerder qua tempo, mooiere en verrassender kleur/effectcombinaties. Deze Gangster Box heeft lichtelijk m'n voorkeur vanwege het goud en de meer finale-achtige eindcake. 't Is dat ik al voorzien ben, maar volgend jaar weet ik wel waar ik op aas!

                Comment


                  #38
                  Die tempoversnellingen doen 't em echt

                  Comment


                    #39
                    Vond deze de beste van de avond.Goede burst en mega effecten!

                    Comment


                      #40
                      Ondanks zijn prijs staat deze box nog steeds bovenaan in mijn lijstje samen met de Hardstyle Box.
                      Mijn budget is niet zo groot dit jaar. Dus met twee van zulke boxen ben je voor de dag der dagen al een heel eind.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #41
                        Zodan ik vonde elke cake in the combi box een toppertje

                        Comment


                          #42
                          Ik heb deze in de mysterie box actie gekocht, echter geeft mij deze cake op de filmpjes totaal geen wow factor. Ik snap dan alle positieve reacties niet zo, maar ik laat me graag verassen tijdens een demo dag of met oud en nieuw.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                            Ik heb deze in de mysterie box actie gekocht, echter geeft mij deze cake op de filmpjes totaal geen wow factor. Ik snap dan alle positieve reacties niet zo, maar ik laat me graag verassen tijdens een demo dag of met oud en nieuw.
                            Ik vind deze cakebox één grote wow-factor. Heerlijk tempo, boeketgrootte en burst ook goed. vette finale cake. Ben wel benieuwd waarom jij niet enthousiast wordt als je het filmpje ziet :P maarja smaken verschillen he

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                              Ik heb deze in de mysterie box actie gekocht, echter geeft mij deze cake op de filmpjes totaal geen wow factor. Ik snap dan alle positieve reacties niet zo, maar ik laat me graag verassen tijdens een demo dag of met oud en nieuw.
                              ik heb de wauw factor ook niet met deze box.
                              Wel heb ik hem bij de hardstyle box en bij de xtreme salvo box(wat ik persoonlijk de mooiste vind van vwt)

                              Comment


                                #45
                                ik vind deze box ook prachtig, het koper / goud effect ligt ook niet helemaal in mijn straatje, maar de rest is fantastisch! zo zie je maar dat je met een 25mm cake ook een prima effect neer kan zetten! doet me denken aan de goede oude wodka blue en de treassure island van Bon Fireworks!

                                Comment

                                Working...
                                X