Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Turbulence Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wat heeft deze box mij vannacht kopzorgen bezorgd zeg. Harde kaft van karton om de cakes heen, was nog gekooid, EN de lonten liggen niet handig.

    Comment


      #32
      Zijn ze die kooi vergeten te verwijderen?
      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Wat heeft deze box mij vannacht kopzorgen bezorgd zeg. Harde kaft van karton om de cakes heen, was nog gekooid, EN de lonten liggen niet handig.

      Comment


        #33
        Jep. Ik weet hoe veel werk ze hadden daar, en het is ze vergeven. Maar ik heb wel meteen een hekel aan die bak!

        Comment


          #34
          Haha dan moet die bak om 00:00 wel heel goed presteren om je humeur te veranderen

          Comment


            #35
            Hoe kan je deze het beste door laten gaan? Brengt mij ook heel veel kopzorgen.. de lontjes van die waaier liggen niet perfect om het zo maar te zeggen.
            Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
              Wat heeft deze box mij vannacht kopzorgen bezorgd zeg. Harde kaft van karton om de cakes heen, was nog gekooid, EN de lonten liggen niet handig.
              Jou niet alleen! Ik twijfel of ik hem in de doos terug doe of als een driehoek tape.
              Van de waaiercake hadden de lontjes precies andersom moeten zitten.

              Edit* volgensmij is de waaiercake het zelfde als je hem andersom schiet? Of ben ik nou gek? Ik gebruik gewoon het reserve lont

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan91 Bekijk bericht
                Jou niet alleen! Ik twijfel of ik hem in de doos terug doe of als een driehoek tape.
                Van de waaiercake hadden de lontjes precies andersom moeten zitten.

                Edit* volgensmij is de waaiercake het zelfde als je hem andersom schiet? Of ben ik nou gek? Ik gebruik gewoon het reserve lont
                Daar dacht ik dus ook aan haha.. Er zit toch geen finale in ;)
                Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan91 Bekijk bericht
                  Jou niet alleen! Ik twijfel of ik hem in de doos terug doe of als een driehoek tape.
                  Van de waaiercake hadden de lontjes precies andersom moeten zitten.

                  Edit* volgensmij is de waaiercake het zelfde als je hem andersom schiet? Of ben ik nou gek? Ik gebruik gewoon het reserve lont
                  Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                  Daar dacht ik dus ook aan haha.. Er zit toch geen finale in ;)
                  Ik heb hem tot beneden losgescheurd en diagonaal verbonden. Ca. 1 cm viscofuse, dus de laatste cake laat 2 tellen op zich wachten. Prima!

                  Comment


                    #39
                    Weet iemand toevallig het formaat en bruto gewicht van de Turbulence box?

                    Comment


                      #40
                      straat film:

                      Comment

                      Working...
                      X