Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 171

Discussie: Color Change

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2012
    Berichten
    605
    Thanks
    354
    649 waarderingen in 208 posts
    Ik heb em gewoon besteld. Vind dat er tegenwoordig wel heel paranoia wordt gereageerd op filmpjes( soms niet onterecht) maar ik denk dat vwt heeft laten zien dat ze prima producten hebben zoals gizmo al zegt.

  2. Deze gebruiker waardeert Blup voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid myronie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2010
    Berichten
    105
    Thanks
    12
    65 waarderingen in 34 posts
    Vuurwerktotaal
    Is een top merk net als wollf

    Dit doet niet onder voor proffesionele blokken

    Goed bezig !!!

  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    En tegelijkertijd is Vuurwerkvisie de afgelopen jaren niet voor niets meerdere keren door onszelf verkozen tot Beste Vuurwerkimporteur van NL!! Juist toch o.a. vanwege het feit dat keer op keer de artikelen juist WEL doen wat ze op de demo's deden en de prima prijs/kwaliteit-verhouding? Waarom wordt daar nu opeens aan getwijfeld? Zelfde importeur, zelfde mensen en zelfde Chinese fabriek...
    ik ben het hier helemaal mee eens.. alles is hetzelfde en nu word er opeens heel erg getwijfeld.

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Vervolgens presteerd de zena cake box dit jaar opeens een stuk beter?! Tegenover voorgaande jaren.. Prima prijs kwaliteit verhouding zeker, maar deze effecten zijn ruim 2 keer zo groot en gevuld als de producten van de andere jaren. De reden waarom hun tot beste importeur zijn gekozen is grotendeels te danken aan de marketingstactiek van het bedrijf! Gratis vuurwerk geven op producten waar 'korting' op zat, veel effecten verwerkingen in producten die wij als liefhebber en de consument graag wilt zien ( denk aan goudeffecten ). Denk verder ook aan de acties die zij hielden op facebook etc.. zo kan ik wel even doorgaan! Dat heeft dus niks te maken met de kwaliteit en grootse boeketten die ze leverde.. daar lopen ze erg achter op Wolff. Die heeft niet bezuinigd op de inkoop en geeft het maximale wat er gehaald kan worden binnen onze regels. Als het vervolgens veel grootser etc is dan dat, dan zegt mijn gevoel gelijk: Dit kan niet.
    dus als beste importeur verkozen vanwege de marketing??
    ik kies toch echt de beste importeur op basis van wat ik zie. al geven ze me 10x de hele collectie is het niks dan is het niks en dan stem ik er echt niet op.
    en de zena cakebox? mischien omdat vwt het nu beslist.. en ze wat dingen hebben aangepast

    en is de zena cakebox niet aangepas door zena zelf?
    want vwt heeft nu de hff caliber box

  6. Deze gebruiker waardeert wigster23 voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Ik bestel er gewoon 2 ik zie het wel. Heb op zich weinig slechte ervaringen dat het eindproduct te veel afwijkt van hetgeen wat er op demo's geschoten wordt.En ik vind ze prachtig.
    December Will Be Magic Again!!

  8. Deze gebruiker waardeert Happiness voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
    dus als beste importeur verkozen vanwege de marketing??
    ik kies toch echt de beste importeur op basis van wat ik zie. al geven ze me 10x de hele collectie is het niks dan is het niks en dan stem ik er echt niet op.
    en de zena cakebox? mischien omdat vwt het nu beslist.. en ze wat dingen hebben aangepast

    en is de zena cakebox niet aangepas door zena zelf?
    want vwt heeft nu de hff caliber box
    Het is het totaal plaatje waar je voor kiest... Dat is wat ik uitleg als je goed leest. Zena stond de afgelopen jaren zeer sterk! Mijn collectie heeft ook de afgelopen jaren grotendeels uit Zena vuurwerk bestaan. Ik ben bijvoorbeeld helemaal weg van de Zena Triumph, zeer mooie effecten en ook groot en goed gevuld. Ik denk dat dit product ook wel 1 van de grootste boeketten bevatten van al hun producten. Helaas word deze echt finaal weggeblazen door de Cruel Traction en als ze dan dit jaar met China filmpjes komen die echt te goed zijn dan is het toch logisch om te denken dat het nog wel minder kan zijn met de normale productie? Ik sluit helemaal niks uit, ik denk gewoon logisch na. Normaal heb ik dat niet bij Zena maar nu denk ik dan zoiets van 'in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie op de toekomst' en dat is met vuurwerk sowieso zo. Maar goed we zullen het zien toch! Ik hoop net zo goed mee want ik heb hem ook besteld.

    En @Blup, beetje jammer om zo overdreven te doen met paranoia.. maar goed.

  10. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  11. #37
    VWC-Lid Airforce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2013
    Berichten
    1.326
    Thanks
    655
    974 waarderingen in 487 posts
    Ach, dit heb je elk jaar weer. De Ct leek ook te mooi om waar te zijn, maar...
    Als je twijfelt koop je hemt toch niet, als je niet gelooft in China filmpjes koop je hem ook lekker niet en wacht je een jaar. Ik kan er wel slecht tegen als je dan lekker gaat speculeren en iedereen die hem gekocht heeft aan het twijfelen maakt.

  12. Deze gebruiker waardeert Airforce voor het bericht:


  13. #38
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
    Ach, dit heb je elk jaar weer. De Ct leek ook te mooi om waar te zijn, maar...
    Als je twijfelt koop je hemt toch niet, als je niet gelooft in China filmpjes koop je hem ook lekker niet en wacht je een jaar. Ik kan er wel slecht tegen als je dan lekker gaat speculeren en iedereen die hem gekocht heeft aan het twijfelen maakt.
    Ik zeg net dat ik hem zelf besteld hebt.. Appart dat je spreekt over speculeren, maar vervolgens spreek je voor anderen dat zij hier door misschien kunnen gaan twijfelen? Ik doe niks anders dan dat jij doet.. jij kijkt naar de filmpjes en gelooft dat dit is wat je krijgt. Ik kijk naar het filmpje en ik denk dat er een kans is dat die minder kan zijn dan wat er laten zien word. Waar is een forum voor als je je mening of denkwijze niet mag uitspreken? Als je hier al slecht tegen kan dan sta je niet zo sterk in je schoenen.

    Ik heb een mening en jij hebt een mening.. dit is een discussie forum dus kom gezellig discusseren!

  14. Deze 3 gebruikers waarderen MasterBsc voor het bericht:


  15. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    607
    Thanks
    202
    294 waarderingen in 186 posts
    @Master

    Ik zou het met je eens kunnen zijn maar bij vwt zijn ze innovatief dus wat wolff kan om dat te bereiken zou vwt ook wel eens voor elkaar kunnen krijgen.

    Ik geef vwt iinderdaad het voordeel van de twijfel en dat is vooral om het verleden de filmpjes waren toch wel altijd hetzelfde en soms presteerde het in de straat nog beter.

    Want het is heel simpel chemische samenstellingen. Heeft iemand wat gevonden? Iets nieuws?
    Alles kan.
    1 januari weten we Hoe alles gepresteerd heeft en of vwt belofte kan houden.

  16. Deze gebruiker waardeert wigster23 voor het bericht:


  17. #40
    VWC-Lid Levensgenieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2015
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    1.049
    Thanks
    428
    749 waarderingen in 365 posts
    Even heel erg off topic waarschijnlijk,

    Maar wat mij te binnen schiet;
    Kan het ook niet liggen aan het vervoer/ opslag van vuurwerk. Dat dit mogelijk iets te vochtig is of het vuurwerk vochtig word tijdens de reis.. en dat daarom ook het eind product kan verschillen van de filmpjes? Uiteraard kan de kwaliteit van kruit ook elk jaar verschillen. Zelfde als de persoon/ personen die het in elkaar zetten..
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

  18. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 september 2008
    Locatie
    Twente
    Berichten
    57
    Thanks
    40
    37 waarderingen in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Vervolgens presteerd de zena cake box dit jaar opeens een stuk beter?! Tegenover voorgaande jaren.. Prima prijs kwaliteit verhouding zeker, maar deze effecten zijn ruim 2 keer zo groot en gevuld als de producten van de andere jaren. De reden waarom hun tot beste importeur zijn gekozen is grotendeels te danken aan de marketingstactiek van het bedrijf! Gratis vuurwerk geven op producten waar 'korting' op zat, veel effecten verwerkingen in producten die wij als liefhebber en de consument graag wilt zien ( denk aan goudeffecten ). Denk verder ook aan de acties die zij hielden op facebook etc.. zo kan ik wel even doorgaan! Dat heeft dus niks te maken met de kwaliteit en grootse boeketten die ze leverde.. daar lopen ze erg achter op Wolff. Die heeft niet bezuinigd op de inkoop en geeft het maximale wat er gehaald kan worden binnen onze regels. Als het vervolgens veel grootser etc is dan dat, dan zegt mijn gevoel gelijk: Dit kan niet.
    Op basis van wat plaats jij Wolff nou precies zover boven Vuurwerktotaal? Cruel Traction ben ik met je eens. Voor mij ook de beste box van vorig jaar. Maar daar waren de meningen na de eerste demo vorig jaar toch precies hetzelfde over als jij nu zit te verkondigen over vuurwerktotaal? "kan nooit met zo weinig kruit", "sample" enz. enz. Je brengt dit met een overtuigingskracht alsof je het allemaal kan bewijzen dat Vuurwerktotaal de boel bewust loopt te flessen en de mensen die Vuurwerktotaal het voordeel van de twijfel geven omdat ze al jaren presteren, nog los van de jaarlijkse titel "beste importeur", een stelletje dombo's zijn. Persoonlijk ben ik steeds minder fan van Wolff aan het worden (was groot fan in de jaren Sniper, Panter met top prijs-kwaliteit). De laatste jaren persoonlijk maar weinig echt leuke nieuwkomers. (uiteraard wel een paar producten als Cruel Traction, Exodus, Return of The Phoenix bijvoorbeeld die er voor mij bovenuit steken).Wolff blijft voor mij een goede importeur. Maar roepen dat een vuurwerktotaal alleen beste importeur is door de marketing en niet door het grote aantal steengoede producten en Wolff daarop zoveel beter zou zijn gaat er bij mij zomaar niet in! Ben wel serieus benieuwd wat jou overwegingen zijn om Wolff zo hoog te waarderen t.o.v. andere importeurs.

  19. #42
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Cruel Traction is ook overschat hoor...mensen kicken op het grooootste maar als die leegte in boeketten gecompenseerd moet worden door salvo's te schieten... Wolff heeft na de uitbreiding jaren weinig boeiends op de markt gehad, en beginnen laatste jaren pas bij te trekken en dat met een klein aantal producten die goed geprijsd zijn; grotendeels is het te duur (zeker voor de VWLoutlet maatstaven die men hier meent als gewoon te moeten hanteren tegenwoordig).

    VWT/Zena heeft juist tegen lagere prijzen constant goede kwaliteit producten op de markt gebracht afgelopen jaren, over de gehele breedte van het assortiment. Natuurlijk gericht op wensen van de koper (duh) maar 'niet krijgen wat je eerst zag' heb ik bij hun zelden ontwaart (itt bij Wolff...). Bv. BurnIt was lagere kwaliteit maar dat zag je ook in de prijs. Wat betreft 'aan de vraag en wens van de consument voldoen' qua effect, prijs en verhouding tot kwaliteit, staat VWT al jarenlang (sinds Wolff's in 't begin nogal desastreuze uitbreiding) ver boven Wolff. Dat die net een snaar weten te raken met een product of 2, 3...populisme

    Deze color change komt er bij mij sowieso ook nog bij: de combi color change/dikke blink is voor mij nog een stap mooier dan de Massive. Ik vermoed dat bij deze Color Change de blink in productie ook wel íetsje magerder zal zijn, net als bij de zo bejubelde Massive het geval was, maar als ze gelijk presteren+color change, ben ik een blije koper.

  20. Deze 5 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  21. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Vwt heeft ook genoeg artikelen die in salvo schieten. Cruel traction is overgewaardeerd? Blijkbaar niet als zoveel mensen het een topbox vinden. Ik vind de kwaliteit van dynasty goed. Een aantal artikelen zo'n al jaren goed. Concerto rosso, the cube, stars over Paris, de prijzen vind ik niet slecht en helemaal niet met wat korting. Persoonlijk vond ik bij zena/vwt de effecten vaak 'onaf' niet mooi rond. De laatste jaren is dat wel beter geworden overigens. Dus ik heb het omgekeerde een beetje.
    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  22. Deze gebruiker waardeert tjopper voor het bericht:


  23. #44
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
    Cruel traction is overgewaardeerd? Blijkbaar niet als zoveel mensen het een topbox vinden.
    Heel veel mensen vinden Gordon en Frans Bauer goede zangers en kijken liever GTST dan een film dan Tarkovsky. Dus de vw items die niet door veel mensen een topbox bevonden worden zijn per definitie slecht? Het argument van de meest massale opinie staat altijd heel erg zwak...

    Maar goed, we gaan hier offtopic van de Color Change. Dat lijkt een topper van dit jaar te worden, ofwa?

  24. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  25. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Dus de vw items die niet door veel mensen een topbox bevonden worden zijn per definitie slecht?
    Dat hoor je mij niet zeggen, ik zeg alleen dat velen het een topbox vinden. Wat niet door veel mensen top gevonden wordt is dus niet per definitie slecht.

    Ontopic zijn we het overigens met elkaar eens. Het lijkt een topper te worden;-)
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •