Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Detonation Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Goed rammen met deze bak. Moet je er eens twee naast elkaar zetten. Dan heb je de koppies in de straat wel om denk ik . Wel een (te) grote hap uit het budget...

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Sjonge, weer zo'n mooie box van VWT. Zo goed gekleurde colortip palms heb ik nooit gezien, geweldig.

        Comment


          #19
          Zo hé! Inderdaad hele mooie kleuren partijen en combinaties. Heel mooi gedaan.
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Sjonge, weer zo'n mooie box van VWT. Zo goed gekleurde colortip palms heb ik nooit gezien, geweldig.
            Dit vond ik persoonlijk juist één van de mindere boxen van gisteravond,

            Misschien komt hetdoordat ik palmen met colortip geen mooi effect vind
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #21
              Ik normaal ook niet, maar als ze zo uitgevoerd worden... Wel de mindere van de boxen, en dan nog...

              Comment


                #22
                Hopelijk komt er snel een filmpje van iemand die hem bij een of andere demo heeft gefilmd want ik ben benieuwd of deze in het echt ook zo presteert, zo ja dan denk ik dat wij hier voor deze gaan ipv de gangsterbox die ik in vergelijking met deze een stuk minder spectaculair vind overkomen.
                [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                Comment


                  #23
                  Mooie box! net geschoten bij de vuurwerkdemo in Baarn. Zitten wel lange pauzes tussen de cakes, ging niet helemaal goed. Weet niet of ik er 150 euro voor over zou hebben maar hij is zeker goed. heb de hardstyle box en de gangster box ook live gezien ( bij huissen) en zal wel eerder voor een 10tje meer de hardstyle kiezen of voor 50 euro meer de gangsterbox :P

                  Comment


                    #24
                    Heeft deze cakebox de lange, rechthoekige vorm of een vierkant? Ben namelijk ook al een vierkant tegengekomen geloof ik
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      In een showroom heb ik inderdaad ook de vierkante dummy gezien,
                      mij was verteld dat dit een verkeerde dummy is.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-stan12 Bekijk bericht
                        In een showroom heb ik inderdaad ook de vierkante dummy gezien,
                        mij was verteld dat dit een verkeerde dummy is.
                        Dacht dat ik ook zoiets zag bij Huisman op de FB, maar dan zal die wel rechthoekig zijn haha
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Het is een vierkante cakebox ! Heb hem vandaag opgehaald

                          Comment


                            #28
                            Zooo effe serieus, Wat een rambak was dit zeg! Onderin doorgelont, ramde echt hard door haha. Blies zelfs de Original Finest box weg terwijl dat een groter caliber is. Wat een geweld

                            Volgend jaar deze echt weer in de collectie zowiezo! Dit is voor mij echt de beste nieuwkomer dit jaar!

                            Comment


                              #29
                              Holly Molly! wat een rambak zeg

                              Hierbij een video

                              2 x Detonation Box + salute box

                              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                              Comment


                                #30
                                Haha ziek! eentje is al echt een beest om mee te maken. Burst is echt goed haha. We stonden op een kleine parkeerplek omringd door huizen te schieten. dan gebeurd er wel wat. Door het hoge tempo vond ik m spectaculairder als de cruel traction.

                                Die ik had is door een paar vrienden gefilmd ik zal kijken of ik daarvan een filmpje binnenkort online kan zetten. Ik geloof dat een m er heel mooi op had staan.

                                Comment

                                Working...
                                X