Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HQ Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Nee hoor, er mag en zal meer flash in de knallers gaan zitten!
    Zijn die knallers dan ook al in de winkel voor de jaar wisseling?


    ben ook benieuwd naar het nieuwe assortiment..

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
      Zijn die knallers dan ook al in de winkel voor de jaar wisseling?


      ben ook benieuwd naar het nieuwe assortiment..
      Jahoor die zullen binnekort verschijnen
      YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

      Comment


        #48
        De nieuwe knallers gaan onder de categorie P1 vallen. Waarmee dus weer een vlam voor de knal komt bij de nitraat en ook meer dan 2 gram flash mogelijk is.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
          De nieuwe knallers gaan onder de categorie P1 vallen. Waarmee dus weer een vlam voor de knal komt bij de nitraat en ook meer dan 2 gram flash mogelijk is.
          ben niet zon knaller, maar een pakje knallers is toch altijd leuk

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Nee hoor, er mag en zal meer flash in de knallers gaan zitten!
            Het antwoord van een zena medewerker is dat men het voorlopig op 2 gram flash max houd en de shellkitjes ook nog even achterwege te houden. Misschien is dat om de overheid tevreden te houden.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
              Het antwoord van een zena medewerker is dat men het voorlopig op 2 gram flash max houd en de shellkitjes ook nog even achterwege te houden. Misschien is dat om de overheid tevreden te houden.
              Ik dacht dat die pirat4 3 gram flash krijgt en de shellkitjes komen helemaal niet meer aangezien die zijn afgekeurd met P1.

              Comment


                #52
                huh dus wel 2 gram flash in knallers toegestaan maar alle matten eruit. Apart vind ik dat. Met de knallers wordt veel meer gerotzooid dan met matten. 1 europa. hahahaha.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                  huh dus wel 2 gram flash in knallers toegestaan maar alle matten eruit. Apart vind ik dat. Met de knallers wordt veel meer gerotzooid dan met matten. 1 europa. hahahaha.
                  Dat dan weer niet toch? Zena BE Brengt in weer allerlei nieuwe matten uit!

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door koetje Bekijk bericht
                    huh dus wel 2 gram flash in knallers toegestaan maar alle matten eruit. Apart vind ik dat. Met de knallers wordt veel meer gerotzooid dan met matten. 1 europa. hahahaha.
                    Zena heeft gewoon weer 100.000 klappers hoor

                    Comment


                      #55


                      Nieuwe knallers zijn binnen. Nitraten met vlam, trueno’s 1/3 en scorpio’s.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door TCDD Bekijk bericht
                        Zena heeft gewoon weer 100.000 klappers hoor
                        Een 100.000 klapper met 25 gram sas...?

                        Comment


                          #57
                          Zie dat HQ ook de zena strijker verkoopt, nu maar hopen dat ze straks ook Funke gaan verkopen
                          scheelt weer wat km'ers rijden

                          Comment


                            #58
                            Piromax amazing set weer in het assortiment, jammer dat die ten opzichte van vorig jaar 10euro gestegen is.
                            Verschil met de Titan, wordt nu minimaal.
                            Voor 30euro, 40shots meer.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                              Piromax amazing set weer in het assortiment, jammer dat die ten opzichte van vorig jaar 10euro gestegen is.
                              Verschil met de Titan, wordt nu minimaal.
                              Voor 30euro, 40shots meer.
                              Dit zijn dingen die ik al jaren roep. Qua sfeer zijn het geweldige winkels maar bij HQ Fireworks en Loots slaan die prijzen gewoon helemaal nergens op. Het is qua prijzen gewoon niet leuk meer.
                              Alleen voor de knalcakes wil ik daar nog wel even een karton van inslaan.

                              Ik vind nogmaals de sfeer in de Belgische winkels geweldig maar eigenlijk vindt ik alleen de Zena Megastores prijstechnisch nog een bezoek waard!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreakk Bekijk bericht
                                Dit zijn dingen die ik al jaren roep. Qua sfeer zijn het geweldige winkels maar bij HQ Fireworks en Loots slaan die prijzen gewoon helemaal nergens op. Het is qua prijzen gewoon niet leuk meer.
                                Alleen voor de knalcakes wil ik daar nog wel even een karton van inslaan.

                                Ik vind nogmaals de sfeer in de Belgische winkels geweldig maar eigenlijk vindt ik alleen de Zena Megastores prijstechnisch nog een bezoek waard!
                                Mee eens, maar ook Olen sla ik de laatste jaren over. Voor mij best ver rijden en de prijzen tov van Nederland zijn ook niet altijd bizar groot. Komt zelfs voor dat de prijzen in NL zelfs lager zijn.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X