Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exodus

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Dik aan de prijs (wederom...) maar echt een prachtbox! Fabelhaft!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
      Die kleurtjes zijn geweldig,in deze bak. Alleen de crackling,voegt niks toe,in mijn ogen. En ook een overdosis blink. Had prima een cake,met meerkleurige peony's of dahlia's,bij gekund,zonder blink. Of bijde. Net wat meer variatie. Hij is ook wel redelijk prijzig,met korting wel te doen. Al met al,geen slechte bak. Maar ze hadden er,meer uit kunnen halen,in mijn ogen.
      Die eerste cake had inderdaad een multicolor kleuren cake zonder blink moeten zijn. Vervolgens multicolor met blink, daarna multicolor met wave en blink, daarna goud met kleur en blink en de laatste salvo's met crackling. De crackling vind ik hier niet storend aangezien deze lekker agressief is. En crackling doet het altijd goed bij het publiek .

      Comment


        #18
        Deze cakebox live gezien tering wat een prachtbak zeker zn prijs waard
        -FireworksHolland-

        Comment


          #19
          vindt hem juist tegenvallen voor die prijs.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
            vindt hem juist tegenvallen voor die prijs.
            Ik vond deze erg mooi op de demo van Wolff.. grote boeketten!

            Comment


              #21
              Wat een gave bak zeg.

              Comment


                #22
                112,- voor deze , of 105 voor de C T ,,,, tja beide dan maar
                Natural Born Pyro

                Comment


                  #23
                  Op zich mooie box. Maar de prijsstelling is op zijn minst bijzonder. Ik zal hem alleen zeker niet halen als je de Crual Traction kunt halen voor minder!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rembo87 Bekijk bericht
                    Op zich mooie box. Maar de prijsstelling is op zijn minst bijzonder. Ik zal hem alleen zeker niet halen als je de Crual Traction kunt halen voor minder!
                    Ik denk dat de cruel traction en de exodus wel aan elkaar gewaagd zijn. De prijs zal denk ik ook niet echt een groot verschil zijn. Maar net wat je smaak is.
                    -FireworksHolland-

                    Comment


                      #25
                      Ontzettend dikke box maar vind hem net wat te duur, daarnaast vind ik de crackling afbreuk doen aan het geheel.
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        #26
                        Ik vind dit toch wel een concurrent van de Cruel Traction. Wat een harde burst en grote boekketten zeg. De kleuren zijn super helder, waardoor deze echt goed tot zijn recht komt.

                        Dikke dikke aanrader!
                        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                        Comment


                          #27
                          Sla deze persoonlijk over gezien de prijs.
                          Neen ik liever een Cruel traction voor minder met meer kruit.
                          Is wel gewoon een prima beukbak!
                          Vooral cake 3 springt er uit qua burst en spreiding.
                          Zou hem graag los verkocht zien worden.
                          Even a broken clock is right twice a day.

                          Comment


                            #28
                            Gruwelijke bak. Heerlijke grote boeketten, goede kleuren en dikke burst. Broer van de CT als je t mij vraagt. De adviesprijs van de Cruel Traction was ook 149,95 afgelopen jaar. Daarom denk/hoop ik dat het qua prijs met deze bak ook wel goed gaat komen.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Persoonlijke topper van de avond, opvallende grote en mooie boeketten, deed ons zeker direct denken aan de CT. Zag er goed uit, ramde lekker door, cake 3 en 4 waren erg hard qua burst ook, top!
                              Adviesprijs is nog geen verkoopprijs, zoals Tabe zegt, de CT zit qua advies ook op 150 en dat hebben we er niet voor betaald her en der. Ben zeer benieuwd, wil hem toch wel in de straat hebben staan.

                              Comment


                                #30
                                Net het filmpje van vuurwerkbieb gezien. Wat een prachtige kleurtjes! Aqua blue,lime green,geel enz. Is toch wel echt een topper! Crackling klein minpuntje. En iets teveel blink. Maar gruwelijke bak verder.

                                Ik zou hem 1-4-2-3 schieten. Als ik hem haal.
                                Light some fireworks, and see who answers.

                                Comment

                                Working...
                                X