Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallucinator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb dit jaar geen losse productvideo's gemaakt maar 1 mega compilatie. Dit product begint op 4:49!

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Galaxis Bekijk bericht
      Ik vond hem maar matig afgelopen jaar.

      Hij stond voor dit jaar ook op mijn lijstje, maar als ik dit zo zie dan laat ik hem toch echt staan. Kleine boeketten die snel vervagen :(
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        --> Vuurwerkevents.nl <--

        Comment


          Heerlijke vooravond cake.

          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            Hij presteerde gisteren gewoon weer goed. De eerst boeketten zijn echt heerlijk maar de boeketten met de tips vind ik vreselijk. Goud met tips zijn 9 van de 10 keer echt afknappers, ze kunnen de sterren beter los doen van het boeket. Door het 2e gedeelte zou ik deze cake nooit kopen.

            Comment


              Ik had dit jaar redelijk veel potten met goud effecten, waarvan er veel uitwaaierde door de harde wind. Juist doordat deze wat compactere boeketten heeft bleef het ondanks de wind toch een mooi vol geheel.

              Comment


                17 versie was prachtig. Helemaal voor €12.50
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  Ik vond hem dit jaar vele malen mooier dan 2016, en dat met deze wind!
                  Ik heb een kort lontje.......

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                    Ik vond hem dit jaar vele malen mooier dan 2016, en dat met deze wind!
                    Ik kon me ook al niet voorstellen dat sommigen afgelopen jaren deze matig vonden. Hij is echt werkelijk prachtig. Zou de 2017 batch weer verbeterd zijn.?
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      wat een topper was dit weer he...

                      Comment


                        Bij mij stopte die halverwege. Met reservelont de andere helft nog wel kunnen afsteken gelukkig.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          wat een topper was dit weer he...
                          Ik kreeg de opmerking dat deze er wel weg duur uitzag, dat goud was erg dik ik kreeg deze ipv we like it, en achteraf weg blij mee
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Ool dit jaar weer erg blij met 2 exemplaren van de Hallucinator! Dit jaar nog meer onder de indruk aangezien ik er dit jaar iets van kon zien in vergelijking met de mist van vorig jaar...

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Ik kreeg de opmerking dat deze er wel weg duur uitzag, dat goud was erg dik ik kreeg deze ipv we like it, en achteraf weg blij mee
                              Dat is een goede deal ja! Al is de We Like It ook een leuke cake hoor, lekker gevarieerd. Die is ook uit de productie dus het heeft wel iets als je die nog had, maar verder is deze cake natuurlijk van een hoger kaliber. Dus een goede deal!

                              Comment


                                3 tegelijk geschoten helaas bleef het door de wind niet echt mooi hangen
                                te zien van af minuut 4:20

                                Kruitkoorts !

                                Comment

                                Working...
                                X