Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallucinator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit is een cake om echt van te genieten. Dat goud is zo ontzettend mooi!
    Maar als je opzoek bent naar het grootste boeket, een moordend tempo of de hardste burst dan ben je bij deze aan het verkeerde adres.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
      Dit is een cake om echt van te genieten. Dat goud is zo ontzettend mooi!
      Maar als je opzoek bent naar het grootste boeket, een moordend tempo of de hardste burst dan ben je bij deze aan het verkeerde adres.
      Mee eens, ook eentje die op film anders overkomt dan in de straat als je dat goud ziet glitteren.
      Verwachtte er niet zoveel van, maar echt een schitterend uitgevoerde cake.

      Comment


        Vind deze cake altijd slecht op film overkomen, maar in het echt is de goud gecombineerd met glitter echt schitterend!

        Comment


          Dezs cake had ik ook en hij is super
          Boeketen super groot goud etc

          Comment


            Had deze gewonnen en heb m na 12 uur eerst wat big 19s geschoten, toen deze. Heb toch meer genoten van de lompe big 19s dan deze. Hij is natuurlijk mooi en wil geen gegeven paardin de bek kijken, nogsteeds heel blij met de prijs, maar had er toch wat meer van verwacht na alle positieve reacties in dit topic.

            Comment


              Ik had de pech dat het net wat te mistig was waardoor de goudeffecten tegen vielen.
              Tempo lag wel lekker hoog. Maar van het geld kun je beter de Color Change kopen vind ik, die was beter en mooier.

              Comment


                Dit jaar



                Vorig jaar

                Laat nog geregeld muggenscheetjes

                Comment


                  Ik vond hem veel minder overtuigend overkomen tijdens de jaarwisseling. Vorig jaar is er natuurlijk te veel over gezegd door alle prijsvragen waardoor dit wel een cake is die je bij blijft. Maar nee, ik vond hem veel minder dan gehoopt. Ervaring vorig jaar was veel indrukwekkender. Hij miste wat, maar wat het precies is weet ik niet.

                  Comment


                    Hij is niet overweldigend maar ik vind het nog steeds een mooie bak. Bij mij ging hij alleen andersom, ik had zelfs nog 2x gecheckt of ik wel de sticker van de hoofdlont eraf had gehaald dus blijkbaar wat fout gegaan in de fabriek.

                    Comment


                      Deze had ik nu voor het tweede jaar, maar ik snap niet waarom deze cake zo populair is. Ik vind het een leuke cake, maar niet bepaald speciaal ofzo. Ik had hem omdat hij in het top5 NL pakket van Valk zat. Ik zou hem in ieder geval niet speciaal los kopen.
                      Vuurwerk is een passie!

                      Comment


                        Een mooie cake, de laatste salvo met alleen goud vind ik het mooist!

                        Comment


                          Blijft een prachtige cake:

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment


                            Vond hem ook dit jaar weer echt schitterend! Blijft in de collectie deze.

                            Comment


                              Ik vond hem maar matig afgelopen jaar.

                              Comment


                                Een hele dikke cake. Goede snelheid, maar vooral de finale was erg mooi. Bleef goed hangen
                                Ik heb een kort lontje.......

                                Comment

                                Working...
                                X