Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Six Best Possible [Uitloop 2018]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Krekels horen erbij weet dat China Red de producten filmt met cakes uit de productie en maar 1 cake tegelijk dat komen we helaas steeds minder tegen bij de andere importeurs gr Martijn

    Comment


      #17
      Krekels horen erbij weet dat China Red de producten filmt met cakes uit de productie en maar 1 cake tegelijk dat komen we helaas steeds minder tegen bij de andere importeurs gr Martijn

      Comment


        #18
        Dit is echt een prachtblok. :-)

        Staat als Nr. 1 op mijn lijst mits het een leuk prijskaartje heeft.. (bidden maar!)

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Jorn89 Bekijk bericht
          Dit is echt een prachtblok. :-)

          Staat als Nr. 1 op mijn lijst mits het een leuk prijskaartje heeft.. (bidden maar!)
          dat gaat wel goed komen.. heb ik zo in de wandelgangen vernomen
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            #20
            prijs het zelfde als verleden jaar

            Comment


              #21
              Weet niet of dit de nieuwe of oude versie was, maar die gisteren werd geschoten was niet heel slecht maar ook geen aanrader vind ik:

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #22
                Lastig te beoordelen inderdaad met de omstandigheden van gisteren, maar ik vond hem verre van overtuigend. Dat tempo is echt niks en dat veranderd niet met minder wind.
                Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                Comment


                  #23
                  Demo Rijswijkse Vuurwerkhal! Echt een magistrale box!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #24
                    Heerlijk! Lijkt wel een profblok. Gisteren meteen besteld!

                    Comment


                      #25
                      Mooie box vind ik dit geworden, hier gelukkig ook wat effecten zónder goud of crackling... Rest van de boxen van China Red zijn me teveel van dezelfde effecten (goud/crackling in verschillende varianten), ook al zijn het grote hard beukende boeketten

                      Comment


                        #26
                        Het voordeel van deze is dat zowel in cake 1 als 3 het prachtige kruipende goud zit. Was gisteren het mooiste effect van de avond. Ook in cake 4 dat goud in combi met de subtiele crackling. Qua afwisseling is dit denk ik wel de beste ja.

                        Comment


                          #27
                          Man zoals die daar op het filmpje van blackdragon is vind ik hem nog wel mooier als de cruel traction. Dat goud is echt heel goed.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #28
                            Dat ziet er verdomd goed uit ja, ben bang dat ik nog wat budget moet vrij zien te maken.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                              Man zoals die daar op het filmpje van blackdragon is vind ik hem nog wel mooier als de cruel traction. Dat goud is echt heel goed.
                              Ik vond de boxen van China Red mooier dan de Cruel Traction. Niet gedacht dat ik dat dit jaar nog zou zeggen. Zijn ook exact hetzelfde als de China films, dat zien we ook niet altijd.

                              Comment


                                #30
                                Ik had sterk mijn twijfels gekregen over deze cake en de andere China Red producten.

                                Na het zien van het filmpje van de demo van gisteren ben ik overtuigd en heb ik wat extra budget vrijgemaakt om deze alsnog te kunnen bestellen, zojuist besteld, erg blij mee! :-D

                                Comment

                                Working...
                                X