Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Final Solution [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gewoon een gruwelijke rambak dit. Prijzig gezien de tijdsduur, maar zo kennen we er wel meer natuurlijk zoals de all-at-once-cakes. Deze duurt wat dat betreft dan weer een stukje langer en je hebt er flink geweld voor terug!
    Benieuwd hoe deze in werkelijkheid presteert, hij trekt wel mijn aandacht en mede door het label, vind hem persoonlijk zeer strak.

    Comment


      #17
      Wauw, mooie set cakes. Hier kan je goed mee afsluiten, of in ieder geval onderdeel van de finale maken.
      Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

      Comment


        #18
        de prijs is ook hoog door hoe de tubes in de cake staan. Er zit veel gebakken lucht in en daar betaal je wel voor. neemt niet weg dat het echt wel een goede cakebox lijkt te zijn en dat je er een hoop geweld voor terug krijgt.
        Greetz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
          de prijs is ook hoog door hoe de tubes in de cake staan. Er zit veel gebakken lucht in en daar betaal je wel voor. neemt niet weg dat het echt wel een goede cakebox lijkt te zijn en dat je er een hoop geweld voor terug krijgt.
          Greetz
          Vind bij deze product het "gebakken lucht" verhaal een beetje onterecht. Als je kijkt dat je per cake 35 euro betaald voor 30 schoten, dan vind ik dat absoluut niet duur voor een cake als deze. Het is maar net wat je er voor wilt betalen vanwege z'n korte duur van zo'n 20 seconden.

          Ik vind het echt een geweldig product en loop serieus na te denken om deze erbij te nemen als een prachtig finale stuk.

          Comment


            #20
            dat van de gebakken lucht is gewoon waar. Op het moment dat je de tubes zo scheef hebt staan heb je veel lucht in je cakes. Dat kost ruime in een karton en dat kost meer. Volgens mij is het niet zo moeilijk...
            en inderdaad, je moet het er voor de tijdsduur maar voor over hebben. Dat is zeker waar.
            greetzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              Prijzig, maar als finale zou ik het zeker overwegen.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #22
                Net productie testen gedaan in China, filmpjes kloppen..
                Dus voor de liefhebber.... Hou er budget voor vrij.
                Productie voor deze cake is zo goed als klaar..
                naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                Comment


                  #23
                  Die moet ik hebben, had afgelopen jaar al veel van dit merk en beviel zeer goed.

                  Bedankt voor het filmpje !

                  Comment


                    #24
                    Wat een topper zeg en zeker voor de prijs van 69,95 maar gelijk bestellen zodra de webshop open gaat !!

                    Comment


                      #25
                      hierbij even een productie video / test van de final solution



                      ik heb de video zelf geschoten, dus excuus dat ie in het begin niet helemaal in focus is en er zit geen aparte microfoon op.

                      De film is dus ook meer voor de impressie, in het echt is ie helemaal geweldig.
                      Laatst aangepast door bakero1973; 7 November 2015, 12:50. Reden: muziek aanpassing
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        #26
                        Vanwaar die muziek?

                        Prachtige box verder. Lijkt me echt een liefhebbersproduct.

                        Zijn er eigenlijk ook China Red dealers met freakkorting (hoef geen namen te weten).
                        Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                          Vanwaar die muziek?

                          Prachtige box verder. Lijkt me echt een liefhebbersproduct.

                          Zijn er eigenlijk ook China Red dealers met freakkorting (hoef geen namen te weten).
                          anders is het tussen stuk met de foto`s een beetje saai. maar ik kan alles nog aanpassen.
                          bedankt voor de opmerking..
                          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                          Comment


                            #28
                            Idd. K*t muziek. Je weet een echte freak wilt dat niet en al helemaal niet van dat heavy shit.

                            Box is wel geweldig!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Idd. K*t muziek. Je weet een echte freak wilt dat niet en al helemaal niet van dat heavy shit.

                              Box is wel geweldig!
                              alles is aangepast...
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment


                                #30
                                Vindt deze op de films echt heel goed. Is deze nog op een demo te zien de komende tijd?

                                Vraag me alleen af hoe ze op de naam zijn gekomen.....

                                Comment

                                Working...
                                X