Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Final Solution [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Deze bij de buurman gezien, sluit me volledig aan bij de bovenstaande reacties!!
    Ultieme WAUW factor! Alleen wel heel snel weg! Beide cakes nog geen 10sec per stuk.

    Comment


      #77
      nog een straatfilmpje absoluut een aanrader!
      http://www.campievuurwerk.nl

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Campie Bekijk bericht
        nog een straatfilmpje absoluut een aanrader!
        Wat een prachtige bak was dit zeg, heb hem zelf ook gehad wel heel erg snel voorbij maar spektakel heb je zeker in de straat stonden ze allemaal te klappen, volgend jaar zeker weer !!

        Comment


          #79
          Ook deze is stuk verbeterd tegen over vorig jaar.

          Comment


            #80
            De productie van 2017 zal wat gewijzigd zijn, want de Final Solution wordt nu als compound box op de markt gebracht. Hierbij alvast de eerste beelden van de 2017 productie!

            Laatst aangepast door pyrofan#1; 29 June 2017, 19:51.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Vind hem achteruit gegaan in vergeleken met de 2016 versie, vind hem trager geworden en mist het spektakel, gelukkig heb ik nog een 2016 versie weten te bemachtigen !!

              Comment


                #82
                Beetje gevoelige naam :S

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
                  Vind hem achteruit gegaan in vergeleken met de 2016 versie, vind hem trager geworden en mist het spektakel, gelukkig heb ik nog een 2016 versie weten te bemachtigen !!
                  Moet je na gaan wat je er dan van zou vinden als ie wat realistischer gevuld zou zijn. Die blinkers en de rest van de boeketten blijven wel heel lang hangen voor 25mm boeketten.

                  Ik vind het schiettempo juist verbeterd! Waar het eerst een rommeltje was, is het nu geperfectioneerd.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Moet je na gaan wat je er dan van zou vinden als ie wat realistischer gevuld zou zijn. Die blinkers en de rest van de boeketten blijven wel heel lang hangen voor 25mm boeketten.

                    Ik vind het schiettempo juist verbeterd! Waar het eerst een rommeltje was, is het nu geperfectioneerd.
                    Filmpje zeg natuurlijk ook noet alles, misschien zit ik er wel naast met me conclusie, zal hem eerst live moeten zien !!

                    Comment


                      #85
                      Live zien dat kan er komen weer demo's aan waar ie geschoten gaat worden en 2017 versie is compound..
                      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                      Comment


                        #86
                        Gewoon: WAUW!

                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #87
                          Zeer mooi bakkie!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Moet je na gaan wat je er dan van zou vinden als ie wat realistischer gevuld zou zijn. Die blinkers en de rest van de boeketten blijven wel heel lang hangen voor 25mm boeketten.

                            Ik vind het schiettempo juist verbeterd! Waar het eerst een rommeltje was, is het nu geperfectioneerd.
                            Hehe zei ik het niet? Blinkers zijn een stuk minder. Maar wel een leuke box hoor!

                            Comment


                              #89
                              Bij Makkelie in Vijfhuizen gezien. Op de naam na is het een mooi product! Misschien wel in mijn collectie dit jaar!


                              Comment


                                #90
                                Deze gratis gehad bij onze bestelling,man wat een mooi ding,wellicht voor komend O&N maar weer op de lijst zetten

                                Comment

                                Working...
                                X