Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paranoid Hood 104's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Paranoid Hood 104's

    Artikelnummer: ZFC 1670
    Artikelnaam: Paranoid Hood 104's
    Bruto Gewicht: Onbekend
    Netto Kruitgewicht: ca. 1675 gram
    Aantal Schoten: 104
    Effectomschrijving: 4 topcakes, Mixshape cake met giga mijnen en professionele waaier style.
    Tijdsduur: ca. 60 seconden
    Stijghoogte: ca. 55 meter
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: € 119,00

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:54.

    #2

    Comment


      #3
      Geen fanshape? o.0

      Comment


        #4
        Ik snap het ook niet helemaal. Kan er geen waaier in ontdekken. Geen giga mijnen ook trouwens.

        Ik vraag me af of ze wel de goeie cake schoten. Vond het wel een lekkere trouwens. Lekker lang en snoeiharde burst. En.... De Killer Instinct kwam er volgens mij twee keer in terug met z'n prachtige rood en felle appeltjes groen. Prachtig, alleen zoals gewoonlijk niet terug te zien op de film.
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
          Ik snap het ook niet helemaal. Kan er geen waaier in ontdekken. Geen giga mijnen ook trouwens.

          Ik vraag me af of ze wel de goeie cake schoten. Vond het wel een lekkere trouwens. Lekker lang en snoeiharde burst. En.... De Killer Instinct kwam er volgens mij twee keer in terug met z'n prachtige rood en felle appeltjes groen. Prachtig, alleen zoals gewoonlijk niet terug te zien op de film.
          De giga mijnen zijn misschien die van de killer instinct? De mines onder de effecten zijn ook best groot. Maar ik vraag me af of dit wel de goede was omdat er geen fanshape te zien is.
          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
            De giga mijnen zijn misschien die van de killer instinct? De mines onder de effecten zijn ook best groot. Maar ik vraag me af of dit wel de goede was omdat er geen fanshape te zien is.
            Ga er maar van uit dat dit de verkeerde is. Als je kijkt naar de kaliber afwisseling vermoed ik dat het om deze bak gaat.. Maar hier past de naam dan helemaal niet bij! http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...s-*NIEUW-2015*

            Comment


              #7
              Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerkmania Demo Avond in Kampen:

              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                #8
                Is dit niet gewoon een omlabeling van de Event Horizon Z-3 ? Het aantal schoten en de plaatjes (Fan en I-shape) lijken wel verdacht veel op elkaar.

                Comment


                  #9
                  Ik denk dat je zomaar eens gelijk kan hebben Zaliotuur! Dat vind ik geen vervelende doos. Mooie crossettes in waaier vorm. Goeie kleuren verder ook. Alleen de cakes wel zo aansteken dat je met de crossettes eindigt.
                  Vier veilig, vier legaal!

                  Comment


                    #10
                    Filmpje van Vuurwerkmania

                    Comment


                      #11
                      Iemand deze gehad afgelopen jaar ? Filmpjes die tot nu toe gepost zijn kloppen niet met de omschrijving en foto. Ik zou een omlabeling van de Event Horizon Z 3 verwachten.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                        Iemand deze gehad afgelopen jaar ? Filmpjes die tot nu toe gepost zijn kloppen niet met de omschrijving en foto. Ik zou een omlabeling van de Event Horizon Z 3 verwachten.
                        Het schijnt ook geen directe omlabeling van de Horizon te zijn. Vorm is wel hetzelfde maar effecten (deels?) verschillend. Ben ook benieuwd naar het uiteindelijke filmpje.
                        Vier veilig, vier legaal!

                        Comment


                          #13
                          Hier en filmpje van Dylan Bakker met 2x Paranoid Hood! Die omschrijving giga mijnen kan ik mij wel in vinden!

                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            #14
                            Geen rare bak! Zeker niet als je bedenkt dat deze in diverse freakacties wordt aangeboden voor een leuke prijs!
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                              Het schijnt ook geen directe omlabeling van de Horizon te zijn. Vorm is wel hetzelfde maar effecten (deels?) verschillend. Ben ook benieuwd naar het uiteindelijke filmpje.
                              Heeft iemand nog meer informatie hierover?

                              Comment

                              Working...
                              X