Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zombie Zone [Uitloop 2018]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik vond deze goed opvallen! Jammer dat ik die niet besteld had in de 30% Bulkactie! Geschoten met veel wind!

    Eind goed, Knal goed!

    Comment


      #17
      Was een van de betere stand alone cakes van de avond, top bakkie! Het publiek werd er ook weer wakker van:

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Deze had ik ook gewonnen met de mania mail actie.....
          crowd pleasertje hoor.
          iedereen vond deze tof.
          super cakeje en inderdaad mischien wel de beste van de avond van alle losse cakejes.
          een groote doos met deze effecten zou het goed doen denk ik.
          volgend jaar weer

          Comment


            #20
            Op het laatste moment toch nog gekocht. Was echt een super goede cake. Dikke aanrader!
            Groeten uit Enschede.

            Comment


              #21
              2 stuks, demo van Mooij vuurwerk

              Comment


                #22
                3 stuks doorgelont

                Comment


                  #23
                  Heeft deze cake t.o.v. de Daisy Beam wel een reservelont?

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pirke Bekijk bericht
                    Heeft deze cake t.o.v. de Daisy Beam wel een reservelont?
                    Voor zover ik weet hebben beide een reservelont. Zitten alleen onder de vastgelijmde doos verstopt.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                      Voor zover ik weet hebben beide een reservelont. Zitten alleen onder de vastgelijmde doos verstopt.
                      Mmm, dan heb ik afgelopen O&N behoorlijk zitten slapen, maar het is mij niet opgevallen...
                      Bestel 1 van de 2 sowieso weer en dan zal ik eens beter kijken.

                      Topcakes i.i.g.

                      Comment


                        #26
                        Zit er naast het langzamere schiettempo nog meer verschil tussen deze cake en de Daisy Beam? Bijvoorbeeld kleinere boeketten e.d.? Ik kan deze cake nu namelijk voor een hele leuke prijs krijgen en twijfel om er een klein finale projectje mee te maken!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                          Zit er naast het langzamere schiettempo nog meer verschil tussen deze cake en de Daisy Beam? Bijvoorbeeld kleinere boeketten e.d.? Ik kan deze cake nu namelijk voor een hele leuke prijs krijgen en twijfel om er een klein finale projectje mee te maken!
                          Ze zijn identiek. Als je een tempoverschil hebt gezien dan was het door een andere batch of jaartal gok ik.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                            Zit er naast het langzamere schiettempo nog meer verschil tussen deze cake en de Daisy Beam? Bijvoorbeeld kleinere boeketten e.d.? Ik kan deze cake nu namelijk voor een hele leuke prijs krijgen en twijfel om er een klein finale projectje mee te maken!
                            Volgens mij zit er weinig verschil in hoor, meeste films die geplaatst worden zijn alleen in meervoud.

                            Comment


                              #29
                              --> Vuurwerkevents.nl <--

                              Comment


                                #30
                                Ik had deze weer in tweevoud in mijn show en het was weer feest! Deze cake is echt mijn favoriet en het is erg jammer dat hij van de markt verdwijnt. Het gaat me niks verbazen als hij weer in de top 10 van cake van het jaar komt. De cake presteert op alle vlakken goed!

                                Comment

                                Working...
                                X