Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock damage inc.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hoe beviel deze? Aanrader of lekker laten liggen?

    Comment


      #17
      Ben ik ook erg benieuwd naar!

      Comment


        #18
        Deze cake tijdens oud en nieuw afgestoken. Ik vond hem tegenvallen. De salutes waren matig. De rode effecten en de tempo zijn de enige pluspunten.

        Zie voor het filmpje hieronder:

        Comment


          #19
          Zelfs op de film is inderdaad duidelijk te horen dat dit geen keiharde salutes zijn. Jammer want ook ik had er meer van verwacht.

          Comment


            #20
            Vond het bij de demo al tegenvallen maar toch maar het voordeel van de twijfel gegeven en 2x gekocht omdat het maar 15eu per stuk was. Maar inderdaad een tegenvallen. Voor minder geld kun je veel beter knal cakes vinden.
            Wat ik wel leuk vond aan deze cake is dat hij alles in salvo's van twee schoot.

            Comment


              #21
              Als ik hem zo op film moet beoordelen kun je dit eigenlijk geen knal cake noemen..

              Comment


                #22
                Precies wat ik dus verwacht had. Ik vind 15 euro dan ook echt veelte gortig voor die felle knalletjes die je krijgt.

                Comment


                  #23
                  Had deze laatste dag ook even meegenomen... puur uit nieuwsgierigheid, of het nou wat was..

                  Viel indd tegen.. en na mijn gevoel exact het zelfde als de nieuwe batch delicious thunder.

                  Comment


                    #24
                    Was niet veel soeps! In die actie van 11-11 voor 30% korting meegenomen, dus ik kon het lijen!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                      Als ik hem zo op film moet beoordelen kun je dit eigenlijk geen knal cake noemen..
                      Dacht het zelfde, klinkt als een normale burst knal. Er zijn een hoop sier cake's met hardere bursts dan deze "salutes". Althans mijn mening op basis van bovenstaand filmpje.
                      7vwK

                      Comment


                        #26
                        Jammer hoopte dat dit de opvolger van de thunderstruck zou zijn.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #27
                          O&N filmpje van mijn kant!

                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            #28
                            Ook deze gisteren geschoten,waren inderdaad geen keiharde salutes,gewoon net even wat harder dan normaal.

                            https://www.youtube.com/watch?v=LTpkuEHpf-A

                            Comment


                              #29
                              Meer ook niet. Duidelijk zachter dan menig ander knalblok.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #30
                                Raar, bij mij waren de salutes keihard. Geen klachten over gehad dus. Beviel meer dan prima.

                                Comment

                                Working...
                                X