Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Palme d'or [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Palme d'or [Uitloop 2019]

    Artikelnummer: 856
    Artikelnaam: Palme d'or
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 488,9 gram
    Aantal schoten: 840
    Effectomschrijving: Multi shots golden, brocade crown tails and purple stars
    Stijghoogte: 35 mtr
    Richtprijs: ...
    O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

    Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 18 November 2018, 14:00.

    #2
    Gezien, ikke wille! Maar vrees de Broekhoff prijs voor zo'n grote w-shape bak...iemand die weet?

    Comment


      #3
      Deze is super inderdaad maar zal wel niet te betalen zijn.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        840 schots serieus???
        Ik houd van oude vuurwerkjes

        Comment


          #5
          Hier ben ik ook zeer benieuwd naar? 840 schoten..
          075 zaantjee

          Comment


            #6
            Ik heb het nogmaals gecheckt, omdat jullie mij aan het twijfelen maakten. Op de lijst staat echt 840 shots.

            Comment


              #7
              Bij de buren zie ik nu een foto en film, het is inderdaad een 840s romeinse kaarsen bak.
              Niet veel spektakel, maar wel een uniek product.
              075 zaantjee

              Comment


                #8
                Toch maar even gespiekt daar, stelt niet veel voor idd

                Comment


                  #9
                  Kek fonteintje ;)
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    romeinse kaarsen bak ben benieuwd naar de prijs dan zal tegen de 100 euro aan zitten?

                    Comment


                      #11


                      Filmpje komt van freakpyromaniacs

                      zelf vind ik hem best saaie.. maar toch ben ik wel benieuwd naar de prijs hihi

                      Comment


                        #12
                        Ik vind hem best leuk. Originele manier van romeinse kaarsen schieten. Voor 14 euro overweeg ik er eentje!

                        Comment


                          #13
                          Ik vind het echt een leuke poging!!

                          Een prof cake met deze effecten is echt een WAUW in de straat! Dat heb ik eens gezien en dit soort cakes vergeet je echt niet! Zelfs 3 jaar later niet Helaas is dezelfde kwaliteit niet 100% mogelijk als ik het filmpje bekijk.

                          Ik ben wel zeker benieuwd naar een demo. Dit kan nog een leuke verassing worden mits de prijs het toe laat.


                          Groet

                          Edit: Prof film.



                          Zo iets bedoel ik. Alleen een prof uitvoering is in dit geval echt kwaliteit. Alles blijft gelijk met elkaar lopen kwa hoogte enzo. Bij legaal ben ik bang dat dit het niet volledig gelijk gaat lopen.
                          Laatst aangepast door BurstDuo; 20 September 2015, 19:22.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                            Ik vind het echt een leuke poging!!

                            Een prof cake met deze effecten is echt een WAUW in de straat! Dat heb ik eens gezien en dit soort cakes vergeet je echt niet! Zelfs 3 jaar later niet Helaas is dezelfde kwaliteit niet 100% mogelijk als ik het filmpje bekijk.

                            Ik ben wel zeker benieuwd naar een demo. Dit kan nog een leuke verassing worden mits de prijs het toe laat.


                            Groet

                            Edit: Prof film.



                            Zo iets bedoel ik. Alleen een prof uitvoering is in dit geval echt kwaliteit. Alles blijft gelijk met elkaar lopen kwa hoogte enzo. Bij legaal ben ik bang dat dit het niet volledig gelijk gaat lopen.

                            Zoals bovenstaande productfilm laat zien loopt het idd niet helemaal gelijk. Het middenstuk is wat lager dan de zijkanten, desalniet te min een super idee, überhaupt dat Broekhoff t probeert siert ze vind ik. Denk persoonlijk dat deze cake in de show wereld voldoende zal ingezet gaan worden.


                            Ik vind hem best leuk. Originele manier van romeinse kaarsen schieten. Voor 14 euro overweeg ik er eentje!.
                            Hoop dat je met je knipoog al wilt zeggen dat €14,- niet reëel is. Tis een behoorlijk grote cake ( zitten er maar 2 in een karton) adviesprijs ligt op €59,95 wat in mijn ogen vrij duur is maar t m wel waar maakt vanwege het unieke effect.
                            https://www.houtse-bazar.nl

                            Comment


                              #15
                              Adviesprijs: 59,95
                              Hoogte: +/- 30 m.
                              Duratie: +/- 30 sec

                              Ziet er erg leuk uit, maar te prijzig voor mij

                              Afbeelding en filmpje van Vuurwerkexpe



                              Comment

                              Working...
                              X