Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 66
  1. #31
    VWC-Lid RafQue's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    3.152
    Thanks
    1.002
    1.122 waarderingen in 479 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Bron? Op Vuurwerkexpert.nl staat deze box voor 130: http://vuurwerk.expert/artikel/extreme-spirit
    Bijv. hier: http://www.vuurwerkboerderij.com/vuu...10&article=192

  2. Deze gebruiker waardeert RafQue voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Kep hem gezien voor 114,99 dus verschilt per winkel

  4. #33
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Ik zie hem bij de winkel waar ik hem vorig jaar heb gekocht van 129,95 voor 114,95 staan. Een prijsverhoging van maar liefst 25 euro tegenover vorig jaar. Vorig jaar kreeg je dan wel weer veel waar voor je geld, want qua uitwerking zat hij oo het niveau van top cakeboxen. Gigantische boeketten met hele strakke spreiding. Deze is overigens gekooid.

    Toch denk ik dat je voor die 115 euro wat meer waar voor je geld kan vinden bij de concurrent.

  5. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Broekhoff is standaard heel duur hoor Arahon.
    Het was een aanbieding toen der tijd (vorig jaar).

  6. #35
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RafQue Bekijk bericht
    Dat betekent niet dat de actieprijs nog steeds 100 euro is he?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Kep hem gezien voor 114,99 dus verschilt per winkel
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik zie hem bij de winkel waar ik hem vorig jaar heb gekocht van 129,95 voor 114,95 staan. Een prijsverhoging van maar liefst 25 euro tegenover vorig jaar. Vorig jaar kreeg je dan wel weer veel waar voor je geld, want qua uitwerking zat hij oo het niveau van top cakeboxen. Gigantische boeketten met hele strakke spreiding. Deze is overigens gekooid.

    Toch denk ik dat je voor die 115 euro wat meer waar voor je geld kan vinden bij de concurrent.
    Ze zullen de actiesprijs wel hebben aangepast naar 115 euro.
    Vorig jaar was dit ding niet gekooid hoor. De burst was ook niet zo heel erg top. De effecten waren wel mooi en groot (dat dan wel weer), maar met een betere burst was de spreiding van de effecten nog beter geweest.

    Je bedoelt vast dat versie 2016 gekooid is?

    Als de burst op en top is, dan is de prijs van 115 euro wel te doen en dan zou het een nationale best bang for buck topper worden. Maar duurder dan 115 met die beter burst moet deze box niet worden.

    Als er niets veranderd is in vergelijking met versie 2015, dan vind ik de prijs van 115 persoonlijk te veel van het goede.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Broekhoff is standaard heel duur hoor Arahon.
    Het was een aanbieding toen der tijd (vorig jaar).
    Een aanbieding.

    Volgend jaar wordt de actieprijs zeker 130 euro (wat nu de echte verkoopprijs zou zijn) en de "echte" prijs 150 euro, ja toch?

    Broekhoff heeft vorig jaar goed uitgepakt met mooie artikelen en prijzen maar als ze de prijzen uit de pan laten stijgen, zullen er weer consumenten komen (voornamelijk freaks) die Broekhoff zullen weren om de prijs.
    Laatst gewijzigd door Flashing_Diamond; 15 november 2016 om 10:50

  7. #36
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Ook deze voor het eerst gezien! Fraaie box! Demo Intratuin/Vuurwerbunker Pijnacker!

    Eind goed, Knal goed!

  8. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Berichten
    73
    Thanks
    1
    69 waarderingen in 38 posts
    In de actie bij BoxumVuurwerk.nl voor € 99,95

  9. #38
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Best een leuke doorlontbak van Broekhoff!

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  10. #39
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Mooie cakebox, al vond ik de burst iewat zwak maar de effecten waren prima!

    Oordeel zelf:
    https://youtube.com/@Pyroblom

  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Deze heb ik er op het laatste nog bijgenomen... is makkelijk door te lonten!

  12. Deze gebruiker waardeert VWBE voor het bericht:


  13. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Ondergewaardeerd... zoveel is zeker.
    Begrijp niet hoe die burst zo zwak is op sommige filmpjes, knalde gewoon goed hier!

    Een nadeeltje: hij is dan wel makkelijk door te lonten, toch stopte hij met knallen na cake 2...
    En tussen cake 1 en 2 was er enkele seconden vertraging hoewel ik quickmatch gebruik...

  14. #42
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
    Ondergewaardeerd... zoveel is zeker.
    Begrijp niet hoe die burst zo zwak is op sommige filmpjes, knalde gewoon goed hier!

    Een nadeeltje: hij is dan wel makkelijk door te lonten, toch stopte hij met knallen na cake 2...
    En tussen cake 1 en 2 was er enkele seconden vertraging hoewel ik quickmatch gebruik...
    Kreeg je hem in kooi of had de winkelier de kooi al verwijderd of was er helemaal geen sprake van een kooi?

    Ik had deze in seizoen 2015/2016 en de effecten waren gewoon prachtig en voor dat geld wat ik daar toen voor betaalde (90,- euro) was het gewoon een goede box. De burst was niet loeihard zoals bij boxen als de Rubro Event Immortal Gold bijvoorbeeld, maar wat wil je voor 90,- euro.

    Ik dacht (zie voorgaande posts) dat ik in seizoen 2015/2016 100,- euro had betaald, maar vond de rekening onlangs en die stond op 90,- euro dus. 115,- euro dat deze box tegenwoordig moest kosten, betekend een prijsstijging van 25,- euro in een jaar.

    1 batterij stopte bij mij seizoen 2015/2016 ook halverwege. Heb die na een aantal minuten (volgens mij bevelen de meesten na 15 minuten aan), met gestrekte arm aan het reserve lont opnieuw aangestoken (schoot ze los).

    Als de burst op orde is, dat wil zeggen, kan zich meten met andere goede boxen die er op de markt zijn, is 125,- euro nog steeds niet erg veel voor 5 500 grammers van a 20 schoten.
    Als de burst niet op orde is, dan m.i. wel.

  15. #43
    VWC-Lid fompert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2016
    Locatie
    Westland
    Berichten
    1.973
    Thanks
    2.153
    2.985 waarderingen in 986 posts
    Heerlijke box hoor. Inderdaad makkelijk door te lonten. Ging bij mij naadloos door. Mooie boeketten, vette blinkers en de gouden finale is schitterend in de straat.
    Naam: 20161227_143410.jpg
Bekeken: 389
Grootte: 212,3 KB
    Well, that depends...

  16. Deze 3 gebruikers waarderen fompert voor het bericht:


  17. #44
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    727 waarderingen in 345 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Kreeg je hem in kooi of had de winkelier de kooi al verwijderd of was er helemaal geen sprake van een kooi?

    Ik had deze in seizoen 2015/2016 en de effecten waren gewoon prachtig en voor dat geld wat ik daar toen voor betaalde (90,- euro) was het gewoon een goede box. De burst was niet loeihard zoals bij boxen als de Rubro Event Immortal Gold bijvoorbeeld, maar wat wil je voor 90,- euro.

    Ik dacht (zie voorgaande posts) dat ik in seizoen 2015/2016 100,- euro had betaald, maar vond de rekening onlangs en die stond op 90,- euro dus. 115,- euro dat deze box tegenwoordig moest kosten, betekend een prijsstijging van 25,- euro in een jaar.

    1 batterij stopte bij mij seizoen 2015/2016 ook halverwege. Heb die na een aantal minuten (volgens mij bevelen de meesten na 15 minuten aan), met gestrekte arm aan het reserve lont opnieuw aangestoken (schoot ze los).

    Als de burst op orde is, dat wil zeggen, kan zich meten met andere goede boxen die er op de markt zijn, is 125,- euro nog steeds niet erg veel voor 5 500 grammers van a 20 schoten.
    Als de burst niet op orde is, dan m.i. wel.
    Ik heb hier zelf vorig jaar de kooi niet vanaf gehaald, maar mijn Broekhoff dealer heeft dat gedaan. Althans, toen ik vorig jaar deze cakebox ben gaan ophalen, werd mij vertelt dat de kooi er nog af moest, dus kon hem zo meenemen, of even 10 minuten wachten om te ontdoen van de kooi. Uiteraard liever hij dan ik, dus 10 minuten later was mijn box daar (en tevens enig artikel in de bestelling), ontkooid en al. Nu is het een rare snuiter, maar het lijkt me toch stug dat hij achter in zijn bunker niks gaat doen terwijl er enkele andere klanten aanwezig waren, maar nu ik de berichten hierboven lees, ga ik toch twijfelen.

    In de zwarte doos zat in ieder geval geen kooi.

  18. Deze gebruiker waardeert Arahon voor het bericht:


  19. #45
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
    Ik heb hier zelf vorig jaar de kooi niet vanaf gehaald, maar mijn Broekhoff dealer heeft dat gedaan. Althans, toen ik vorig jaar deze cakebox ben gaan ophalen, werd mij vertelt dat de kooi er nog af moest, dus kon hem zo meenemen, of even 10 minuten wachten om te ontdoen van de kooi. Uiteraard liever hij dan ik, dus 10 minuten later was mijn box daar (en tevens enig artikel in de bestelling), ontkooid en al. Nu is het een rare snuiter, maar het lijkt me toch stug dat hij achter in zijn bunker niks gaat doen terwijl er enkele andere klanten aanwezig waren, maar nu ik de berichten hierboven lees, ga ik toch twijfelen.

    In de zwarte doos zat in ieder geval geen kooi.
    2015/2016 kreeg ik deze box zo mee van de dealer.
    Zover ik mij herinner waren er op de box geen sporen van een kooi te vinden. Sporen als beschadigingen in het karton of roestvlekken die je wel eens tegenkomt op andere boxen.

    LVT zegt in post #16 van dit topic dat er geen kooi omheen kwam. Nu met die prijsstijging voor 2016/2017 kan dat wel zijn veranderd. Ik weet het niet want ik heb deze box deze jaarwisseling niet gehad. Vond de prijsstijging te groot en de langwerpige box is onhandig in vervoer. Ze kunnen er beter nog een 6e batterij bij doen en hem dan verpakken als de Cruel Traction bijvoorbeeld. Maakt de box direct handzamer en voor de prijs van 125,- euro ook schappelijker.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •