Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extreme Spirit [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    LVT, kun je wat zeggen over de burstknal van deze cakebox?
    Jahoor die had een stuk beter gemogen, als het goed is zit in deze cakebox maar 2 gram burst en daarom is er geen ijzeren kooi rondom nodig = goedkoper. Normale cakes mogen als ik het goed heb tot 5 gram burst hebben, dus ook stuk bredere effecten. Het zijn leuke cakes deze prijstechnisch gezien maar je kunt beter een paar tientjes meer uitgeven en een ijzer kooitje kapot knippen
    YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
      Jahoor die had een stuk beter gemogen, als het goed is zit in deze cakebox maar 2 gram burst en daarom is er geen ijzeren kooi rondom nodig = goedkoper. Normale cakes mogen als ik het goed heb tot 5 gram burst hebben, dus ook stuk bredere effecten. Het zijn leuke cakes deze prijstechnisch gezien maar je kunt beter een paar tientjes meer uitgeven en een ijzer kooitje kapot knippen
      Dit is incorrect: niets in NL mag meer dan 2 gram flash bevatten. De kooi-regeling is ook anders dan je beschrijft. Er mag wel meer grammen blackpowder gebruikt worden als burst, dit gebeurt echter nagenoeg nooit doordat het minder goed werkt en de knal minder is.

      Er zit dus max. 2 gram flash in.
      The 31st of December..

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
        Dit is incorrect: niets in NL mag meer dan 2 gram flash bevatten. De kooi-regeling is ook anders dan je beschrijft. Er mag wel meer grammen blackpowder gebruikt worden als burst, dit gebeurt echter nagenoeg nooit doordat het minder goed werkt en de knal minder is.

        Er zit dus max. 2 gram flash in.
        Excuseer inderdaad, heb mij vergist qua flash inhoud inderdaad. Max is 2 gram en in deze cakes zitten 1 gram als ik het goed heb. Er mag inderdaad ook ander kruit naast normale flash gebruikt worden onder de naam slow flash, maar hoe dit precies zit geen idee. En dit word inderdaad zelden toegepast.
        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          #19
          Wel mooie box maar de spreiding is niet optimaal inderdaad.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #20
            Is deze nog geschoten op een demo?

            Comment


              #21
              https://youtu.be/CijsEslIO9Q met dank aan Pyroteam Utrecht
              Op 13.36

              Comment


                #22
                Film van afgelopen zaterdagavond:

                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #23
                  Deze is wel erg lekker! Broekhoff doet goede zaken qua nieuw vuurwerk. Deze ook nog eens met 50%korting kunnen krijgen, dikke prima!
                  Stoken tot je er bij neervalt!

                  Comment


                    #24
                    Dit was echt een fantastische box, misschien wel de topper van de avond. En dat terwijl ik een Osiris, Amazing Fan en Cruel Traction had. Deze kwam ook erg hoog, vrij harde knallen ook. En met 90 euro ook nog eens een koopje.
                    Laatst aangepast door Arahon; 3 January 2016, 23:03.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                      Dit was echt een fantastische box, misschien wel de topper van de avond. En dat terwijl ik een Osiris, Amazing Fan en Cruel Traction had. Dese kwam ook erg hoog, vrij harde knallen ook. En met 90 euro ook nog eens een koopje.
                      Dit kan ik volledig beamen! Wat een dikke en prachtige box was dit zeg! Mooie, voor vuurwerkbegrippen ronde, grote uitwerkingen op grote hoogte en inderdaad, vrij harde knallen!

                      Broekhoff is echt goed bezig. Prijs/kwaliteit bij deze box zit echt goed. De 90,- euro die gevraagd worden voor deze box zijn volledig te rechtvaardigen.

                      Comment


                        #26
                        :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

                        Comment


                          #27
                          De normale verkoopprijs van dit pakket lag afgelopen jaar op 130 euro als ik mij niet vergis.
                          De voorverkoopprijs lag op 100 euro.

                          Weet iemand of dit pakket is aangepast sinds afgelopen jaar? Dat wil zeggen de burst verbetert waardoor een kooiverpakking benodigd is? De voorverkoopprijs schijnt nu 15 euro hoger te liggen: 115 euro.

                          Ik weet niet of ik 15 euro meer wil uitgeven als dit pakket hetzelfde is gebleven. Het zijn dan wel vijf 500 grammers met elk 20 shots, wat uitkomt op 25 gram per schot, maar die prijsverhoging van 15 euro zint mij gewoon niet als er niet daadwerkelijk is gesleuteld aan de burst.

                          Aan het label is wel gesleuteld zo te zien: een geel afzetlint prijkt nu op de bovenrand van de doos met wat extra's.

                          Comment


                            #28
                            Voorverkoopprijs is € 99,95 dit jaar

                            Comment


                              #29
                              Vorig jaar gehad! zeer te spreken over! Echter vorig jaar kunnen kopen voor 89.95 en nu bij de dealer voor 114.95. Voor dit geld laat ik hem toch nog even staan :(

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door ecoda Bekijk bericht
                                Voorverkoopprijs is € 99,95 dit jaar
                                Bron? Op Vuurwerkexpert.nl staat deze box voor 130: http://vuurwerk.expert/artikel/extreme-spirit

                                Comment

                                Working...
                                X