Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: Red bursting beauty

  1. #1
    Administrator R@lph's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 september 2005
    Berichten
    2.178
    Thanks
    3.955
    2.556 waarderingen in 956 posts

    Red bursting beauty

    Artikelnummer: 02465
    Artikelnaam: Red bursting beauty
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal schoten: 144
    Effectomschrijving: Prachtige professionele vuurwerkshow! Populair als afsluiter van festivals.
    Tijdsduur:
    Stijghoogte:
    Richtprijs: € 129,50
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

    Laatst gewijzigd door ylke; 8 maart 2016 om 04:58
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  2. Deze 3 gebruikers waarderen R@lph voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Bruut geweld! Samen met de Silver Hero een van de toppers gisteravond.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  4. Deze 6 gebruikers waarderen Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Deze is wel goed inderdaad!
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  6. #4
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Dit is ook een hele vette cakebox! Goed tempo, goede effecten en prima burst. Prijs valt me mee, alhoewel er nog wel een leuke korting vanaf moet gaan wil ik hem aanschaffen..
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  7. #5
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Behoort bij mij tot één van de favorieten van de avond. Had verwacht dat rood meer zou overheersen, maar heb er totaal geen problemen mee dat er andere kleuren in verwerkt zitten. Vooral de combi goud-rood-blauw op 1:00 in het bovenstaande filmpje is enorm gaaf!

  8. #6
    VWC-Lid Maiko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 november 2009
    Berichten
    637
    Thanks
    124
    281 waarderingen in 135 posts
    Ziet er erg gaaf uit! Rood komt mooi tot z'n recht in de vele verschillende effecten.

  9. #7
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.270
    Thanks
    3.636
    5.086 waarderingen in 1.558 posts
    Afgaande op de filmpjes van de Lesli combiboxen, op een paar ontbrekende filmpjes na, heeft de Red Bursting Beauty samen met de Silver Hero mij het warmste gevoel gegeven! De laatste 4 cakes van de Barbarian mogen er trouwens ook wezen! ...maar ik prijs elke winkelier die straks deze boxen gewoon stand alone schiet! Dergelijke boxen moeten het hebben van eigen kracht en uitstraling!
    Eind goed, Knal goed!

  10. #8
    VWC-Lid Knalgoedvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2010
    Berichten
    1.322
    Thanks
    513
    922 waarderingen in 441 posts
    Ik ben ook wel gecharmeerd van deze box. Maar voor dit geld heb je bijna een cruel traction, dan is het opeens weer een stuk minder.

    Wat me wel opvalt is dat de nieuwe Lesli cakeboxen allemaal een goede finale hebben!
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

  11. #9
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Hierbij nog mijn filmpje gemaakt tijdens de Lesli Winkeliersdemo:

    www.huismanvuurwerk.nl

  12. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  13. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Mooie bak dit, net als de Silver hero. Heerlijk die salvo's. Maar, ik kan me nog heel goed de eerste filmpjes van de Big momma herinneren: fantastisch beeldmateriaal maar de productie was toch aanmerkelijk minder vol en imposant. Ook in deze filmpjes krijg ik het idee van samples (logisch wel....maar jammer). In de straat doen deze bakken het vast goed, maar zoals ze hier geschoten worden geloof ik niet dat we ze op de stoep gaan krijgen. Ik wacht nog even de demo's in december af.

  14. Deze gebruiker waardeert dabombe voor het bericht:


  15. #11
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
    Mooie bak dit, net als de Silver hero. Heerlijk die salvo's. Maar, ik kan me nog heel goed de eerste filmpjes van de Big momma herinneren: fantastisch beeldmateriaal maar de productie was toch aanmerkelijk minder vol en imposant. Ook in deze filmpjes krijg ik het idee van samples (logisch wel....maar jammer). In de straat doen deze bakken het vast goed, maar zoals ze hier geschoten worden geloof ik niet dat we ze op de stoep gaan krijgen. Ik wacht nog even de demo's in december af.
    Dat vond ik meteen tijdens de demo al. Groot was mijn verbazing dan ook toen ik na afloop van de demo verschillende bezigers heb gesproken die mij vertelden dat ze eerder die dag in de bunkers waren geweest en de boxen zo uit de bunkers met verkoopvoorraad hadden getrokken!! Volgens hen waren de boxen dan ook zeker geen samples en dus ook deze Rud Bursting Beauty niet. Maar ik snap jouw twijfel volledig. We zullen het gaan zien!
    www.huismanvuurwerk.nl

  16. #12
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.207
    Thanks
    19.566
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Dat vond ik meteen tijdens de demo al. Groot was mijn verbazing dan ook toen ik na afloop van de demo verschillende bezigers heb gesproken die mij vertelden dat ze eerder die dag in de bunkers waren geweest en de boxen zo uit de bunkers met verkoopvoorraad hadden getrokken!! Volgens hen waren de boxen dan ook zeker geen samples en dus ook deze Rud Bursting Beauty niet. Maar ik snap jouw twijfel volledig. We zullen het gaan zien!
    Gizmo, ik raad je aan om even naar de Dictator te kijken van Lesli en dan naar de demofilms en de officiële productfilm. Die komt niet echt overeen naar mijn mening. Was dat dan ook productie?!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  18. #13
    VWC-Lid Samenvuurwerkkopen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 september 2012
    Berichten
    1.491
    Thanks
    1.111
    1.590 waarderingen in 682 posts
    Ik geloof er ook geen snars van eerlijk gezegd.
    Vergelijk de demo films maar eens met de films van Lesli zelf die later zijn verschenen.
    Na de demo was ik ervan overtuigd dat de Red en Silver er moesten komen dit jaar, maar ben na het zien van de Lesli films heb ik besloten ze niet te pakken.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

  19. Deze gebruiker waardeert Samenvuurwerkkopen voor het bericht:


  20. #14
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
    Ik geloof er ook geen snars van eerlijk gezegd.
    Vergelijk de demo films maar eens met de films van Lesli zelf die later zijn verschenen.
    Na de demo was ik ervan overtuigd dat de Red en Silver er moesten komen dit jaar, maar ben na het zien van de Lesli films heb ik besloten ze niet te pakken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Gizmo, ik raad je aan om even naar de Dictator te kijken van Lesli en dan naar de demofilms en de officiële productfilm. Die komt niet echt overeen naar mijn mening. Was dat dan ook productie?!
    Ik ben wel bij de Dealer Avond geweest maar niet bij de filmavond. Dus over die filmavond-filmpjes kan ik niet oordelen. Van de filmpjes van de filmavond vind ik wel dat die op een rare manier zijn gefilmd en zowieso op veel grotere afstand dan tijdens de Dealer Avond. Straks met Oud & Nieuw staan we er min of meer onder en niet op 90 meter afstand naar te kijken. Verder heb ik de info van de bezigers en dus niet van Lesli-medewerkers. Maar we gaan het zien bij de demo's, wij hebben ook e.e.a. van Lesli op de voorlopige schietlijst staan...
    www.huismanvuurwerk.nl

  21. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 november 2015
    Berichten
    20
    Thanks
    4
    0 waarderingen in 0 posts
    Is deze box al geschoten op demo-avonden van de dealers? En wat vonden jullie ervan?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •