Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver hero

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Zijn dit ook niet de eerste 4 cakes van de 'we own the night' ?

    Al lijken het hier salvo's van 3 te zijn aan het begin en bij de 'we own the night' salvo's van 2.

    Hopelijk is z'n grote broer bij een aanstaande demo precies hetzelfde, dan oogt die wat minder traag.

    Comment


      #17
      Filmpje van demo Zoetermeer!

      Eind goed, Knal goed!

      Comment


        #18
        Net gezien bij huisman. Mooie box maar dat voornamelijk door de tails. Voor de rest kom die niet helemaal meekomen met de andere boxen

        Comment


          #19
          Film van vanavond:

          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

          Comment


            #20
            Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:



            Ik deel de mening van Emieloss. De zilveren tails waren verhelderend mooi, maar de rest stond in de schaduw van de andere cakeboxen. Dit bestempel ik als een afrader.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #21


              Kwam een hoop licht van af

              Comment


                #22
                Demo Huisman



                Enjoy

                Comment


                  #23
                  Gisteren 3 van deze boxen opgehaald. Hierbij de juiste kruitinhoud: cake 1-486 Nem, cake 2-455 Nem, cake 3-486 Nem en cake 4-374 Nem. Filmpje volgt in januari.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
                    Gisteren 3 van deze boxen opgehaald. Hierbij de juiste kruitinhoud: cake 1-486 Nem, cake 2-455 Nem, cake 3-486 Nem en cake 4-374 Nem. Filmpje volgt in januari.
                    Ga je ze ook per drie schieten?

                    Comment


                      #25
                      Dat is inderdaad de bedoeling. Middelste box volgorde 1-2-3-4. De 2 buitenste volgorde: 1-3-2-4.
                      Gevolgd door een triple Original Finest. Verheug me nu al erop.

                      Comment


                        #26
                        Zoals beloofd, hierbij het filmpje. Begint bij circa 12 minuten en eindigt bij 13.23 minuten. Helaas stopte toenwel de finalebatterij, omdat het reservelont van de middelste weigerde. Per 3 indrukwekkend, solo ben ik niet helemaal overtuigd.

                        Comment


                          #27

                          Zelfde batterij als in de vorige post. Nu met een andere camera gefilmd.

                          Comment

                          Working...
                          X