Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We own the night

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Prachtige bak inderdaad. Zoals hierboven ook al vermeld: Mooie felle tails, vrij grote boeketten en tempo is ook prima. Geen moment saai. In onderstaande video per 2 geschoten en te zien vanaf ca. 07:00 tot 10:00

    Comment


      #32
      Ik was hier bijzonder verbaasd over......dit is een exemplaar uit productie, geschoten op een demo:

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
        zoals beloofd:
        Aan de hand van dit filmpje besloten om hem te halen dit jaar voor 150 euro. Ben er zeer benieuw na
        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

        Comment


          #34
          Ik vond hem erg leuk, goed door te lonten. Als afsluiter had ik er nog een Tsunami all at once achter gezet en het was een mooie opbouw zo. Het enige nadeel is dat het een zwaar en groot ding is

          Comment


            #35
            Heb deze box uiteindelijk wegens een te kort aan budget niet gehaald Balen, maar is niet anders. Deze staat echter wel op de lijst voor komend jaar! Hoe vonden jullie hem? Helaas geen recent filmpje te vinden.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
              Heb deze box uiteindelijk wegens een te kort aan budget niet gehaald Balen, maar is niet anders. Deze staat echter wel op de lijst voor komend jaar! Hoe vonden jullie hem? Helaas geen recent filmpje te vinden.
              Eerste 4 cakes redelijk rustig tempo met goede effecten. De laatste 4 cakes echt een rammer. Heerlijk gedeelte van de box. Heb hem gefilmd. Filmpje komt wss pas na de zomer.
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                Eerste 4 cakes redelijk rustig tempo met goede effecten. De laatste 4 cakes echt een rammer. Heerlijk gedeelte van de box. Heb hem gefilmd. Filmpje komt wss pas na de zomer.
                De box begint vanaf cake 4 al te rammen en telt dus 3 rustige en 5 uptempo cakes.

                Ik heb hem niet stand alone geschoten maar in de show verwerkt. De 1e 3 cakes zie je vanaf 4.00 min en de 5 ramcakes zie je vanaf 7.42 min. Ik ben er erg over te spreken al zijn de effecten niet heel bijzonder. Tempo doet het hem voor mij.

                Laatst aangepast door bassie1978; 2 February 2017, 12:31.

                Comment


                  #38
                  Prima showtje hoor! En bedankt voor de beelden

                  Comment


                    #39
                    Onze film betreffende deze box geschoten afgelopen O&N, komt later dit jaar online. Maar hij was mooi.

                    Comment


                      #40
                      Niet over twijfelen als je deze voor een goeie prijs kan krijgen...prachtige box.

                      Comment


                        #41
                        Heb deze live 2x op een demo gezien (productie) en dit is echt een mooie box hoor! Zet hem voor dit jaar op mijn lijstje...wil hem nu toch echt een keertje in de collectie hebben

                        Comment


                          #42
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            #43


                            Normale view. Laatste 4 cakes zijn geweldig.
                            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


                              Normale view. Laatste 4 cakes zijn geweldig.
                              Wat maakt deze video een lekkere indruk zeg. Heerlijke bak, komt op het lijstje!

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


                                Normale view. Laatste 4 cakes zijn geweldig.
                                Vind de laatste goed, maar de drie er voor zijn echt super vet. Lesli maak een doos met alleen de laatste 4 voor een euro of 100,00
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X