Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We own the night

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Super box... Hopen dat deze met een actie nog een beetje te betalen is!

    Comment


      #17
      Iedereen WOW!! Ik nah! :P Aan mooie kleurtjes,en leuke effecten onbreekt niks,eerlijk is eerlijk. Maar dit is echt een patsbak. Mag van mij,allemaal wel wat meer integer. Rammen om het rammen,is niet mijn ding.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #18
        Ziet er heel dik uit! Hou wel van het rammen! Hopelijk is die ergens een stuk goedkoper te verkrijgen want 230 euro is wel erg veel van het goeie...

        Comment


          #19
          200 euro voor 4000 gram.. dat is 25 euro per 500 gram. Misschien een hoop geld bij elkaar, maar per cake gezidn best eengoede prijs

          Comment


            #20
            Tijdens de freakacties is deze zeer bizarre en geweldige box te koop bij meerdere shops voor 140 euro.
            Lijkt mij toch zeer te doen. Kruitinhoud volgens de site van Huisman-vuurwerk is 3.745 gram. Tel maar uit je winst, bijna 4 kilo kruit voor 140 euro, of 8 36-shots cakes voor 17,50 euro per stuk..

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
              Tijdens de freakacties is deze zeer bizarre en geweldige box te koop bij meerdere shops voor 140 euro.
              Lijkt mij toch zeer te doen. Kruitinhoud volgens de site van Huisman-vuurwerk is 3.745 gram. Tel maar uit je winst, bijna 4 kilo kruit voor 140 euro, of 8 36-shots cakes voor 17,50 euro per stuk..
              Zo goedkoop ben ik ze nog niet tegen gekomen? Bij Huisman ook gewoon 199.50
              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

              Comment


                #22
                Bij TP-Vuurwerkshop in Kelpen wordt hij aangeboden voor 199 euro, hier gaat dan nog 30% (bij aankoop vanaf 250 euro) vanaf. Volgens mij krijg je bij Huisman ook 30% (bij aankoop vanaf 500 euro). Ik zit al vol voor dit jaar, daarom heb ik slechts de Silver Hero besteld bij TP voor netto 90,30 euro.

                Comment


                  #23
                  Heb een filmpje gevonden op YouTube waarin ie stand alone geschoten wordt. Dan wordt voor mij wel duidelijk dat de eerste helft van deze box wat achterblijft.. de tweede helft blijft lekker rammen, maar de consequentie is dat het geheel wat rommelig en niet goed afgewerkt overkomt. Ik schrap deze (voor nu) even van mijn lijstje.

                  Comment


                    #24
                    Nu ik dit filmpje zie vind ik er maar weinig aan...

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                      Nu ik dit filmpje zie vind ik er maar weinig aan...
                      Als ik zo kijk naar dat laatste filmpje krijg ik zowieso de indruk dat dit op een wat andere afstand is gefilmd/geschoten. Vergeet niet dat je er dadelijk min of meer onder staat wat een hele andere beleving geeft. Daarnaast gingen de shots van de eerste cakes bij de Winkeliersdemo veelal per twee zo goed als gelijktijdig de lucht in. In deze film komen ze vlak na elkaar. Dat scheelt ook.

                      Het is overigens wel vreemd dat er (kleine) verschillen zijn want alle betrokkenen, zowel Lesli-medewerkers als bezigers/bouwers, hebben ons bevestigd dat de op de Winkeliersdemo geschoten exemplaren zo uit de bunker met verkoopvoorraad kwam en dus productie is. Daar kan het verschil in ieder geval niet aan liggen!
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                        Heb een filmpje gevonden op YouTube waarin ie stand alone geschoten wordt. Dan wordt voor mij wel duidelijk dat de eerste helft van deze box wat achterblijft.. de tweede helft blijft lekker rammen, maar de consequentie is dat het geheel wat rommelig en niet goed afgewerkt overkomt. Ik schrap deze (voor nu) even van mijn lijstje.
                        Ik krijg al bijna spijt dat ik 'm besteld heb. Wat me wel opvalt aan het filmpje: Hij lijkt van verder weg gefilmt, de tails staan er niet op (neemt een groot deel van de beleving weg) én hij is niet lekker doorgelont (de pauzes draaien 'm de nek om).

                        Denk dat het in de straat nog steeds een gave bak is maar dat je flink aandacht moet besteden aan z.s.m. doorlonten d.m.v. snellont o.i.d. zodat het tempo erin blijft

                        Comment


                          #27
                          Foto'tjes:

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_112008.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,0 KB
ID:	1557039
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_112014.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,8 KB
ID:	1557040
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151230_112449.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,9 KB
ID:	1557041

                          Is overigens ideaal door te lonten, alle lonten zitten aan de buitenkant. Goed over nagedacht lesli!
                          Leuk contrast met die stickers waar "niet doorverbinden" op staat.

                          Cakebox is trouwens loeizwaar.

                          Comment


                            #28
                            Totaaaal geen spijt gehad van deze bak! De mooiste doorlus bak van de avond. Brute burstklappen, grote boeketten, super felle tails en een genadeloos tempo.
                            Filmpje volgt

                            Comment


                              #29
                              zoals beloofd:

                              Comment


                                #30
                                Mooi filmpje man! prachtige bak.

                                Comment

                                Working...
                                X