Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slayer salute [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Slayer salute [Uitloop]

    Artikelnummer: 02192
    Artikelnaam: Slayer salute
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht:
    Aantal schoten: 36 schots
    Effectomschrijving: De koning van de saluutcakes. Hard, harder, Slayer salute!!
    Tijdsduur: 30 sec
    Stijghoogte: 15 - 20 m
    Richtprijs: €. 32,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

    Laatst aangepast door omepje; 22 August 2016, 16:49.

    #2
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      #3
      Mooi potje!
      Vooral met de strobe erbij
      Laatst aangepast door Donderduif; 9 September 2015, 18:18.

      Comment


        #4
        Prijs is naar mijn mening aan de hoge kant voor een knalpot, Echter ben ik wel benieuwd naar de knal!
        Fuochi D'Artificio!

        Comment


          #5
          Mooie strobe comet. Een keer wat anders. Hier hou ik wel van. Tja dan de prijs. Je hebt het er voor over of niet. Misschien met een leuke preorder korting meepakken. Mooie toevoeging aan de salute cakes.
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            #6
            ik als liefhebber van knalblokjes vidn deze niks...
            de strobe comet is wel een mooie toevoeging, maar die weg vliegende sterren 10x niks!

            Comment


              #7
              Ik houd zelf ook wel van een knalcake en ik vind juist die gekleurde strobes erg leuk.
              Verder interesseren mij de sterren erbij helemaal niets. Een knalcake gaat voor de knal en als ik er dan op de koop toe nog wat sterren bij krijg maakt het mij niets uit.
              Leuke bak, de prijs is wat stevig, maar daar is her en der vast wel iets aan te doen.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #8
                Zoals al gezegd mooie pot vind de strobes wel wat hebben, maar de prijs is wel aan de hoge kant.
                -FireworksHolland-

                Comment


                  #9
                  Ontzettend genoten, misschien wel mijn favoriet van de avond. De strobe voegt echt wat toe en is prachtig uitgewerkt! Daarnaast knalt hij gewoon prima.

                  Comment


                    #10
                    Ze zouden deze met rode en groene strobe moeten uitvoeren nice.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      #11
                      Hierbij nog mijn filmpje gemaakt tijdens de Lesli Winkeliersdemo:

                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #12
                        Zo te horen knalt deze best goed! Strobes zijn toch en mooie toevoeging of niet dan?!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #13
                          32,95.... typisch lesli

                          Comment


                            #14
                            Overigens verbaast het mij dat er officieel nog steeds niets gemeld is hier op het forum maar wij krijgen er veel vragen over dus meld ik het nu toch maar even hier: de Slayer Salute van Lesli staat niet meer op onze site omdat deze is afgekeurd, dit hebben wij van Lesli zelf te horen gekregen. Daarom staat deze inmiddels bijv. ook niet meer op Vuurwerkplanet. Balen voor degene die 'm al bij ons besteld hadden maar die bestellers hebben we inmiddels benaderd en het met hen opgelost. Wij wilden 'm ook schieten op onze demo maar helaas... Ongetwijfeld komt Lesli zelf nog met het hoe en waarom.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #15
                              Waarom was/is deze afgekeurd??
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment

                              Working...
                              X