Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bulkpack DeLuxe

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat zijn dit een geweldige singleshots voor het geld! Nog geen 15 euro voor deze schatjes en dan heb je uitstekend afgewerkte buisjes met een doffere knal dan ik dacht! Zeker een aanrader.

    Comment


      #17
      Dat lijkt weer wat meer op de oude asian thunders met een normaal boeket.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #18
        net 1 getest met de gedachte bulckpack zachter en gelijk aan de rest.
        Net samen met de royal thundersmoke getest maar de bulckpack knalde hem er makkelijk uit.
        Wat een machtige doffe dreun is dit

        Comment


          #19
          Inderdaad. De knal is harder dan je van deze kleintjes verwacht!

          Comment


            #20
            ZIjn dit nou dezelfde als deze: http://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwer...pack-48-stuks/ ?

            Comment


              #21
              Volgens Vuurwerkbieb wel.

              Comment


                #22
                Is het nu als zo dat single shots volgend jaar niet meer mogen? mijn zoon zij het en wil wat extra.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                  Zoals rickagovv al zegt is het volgens vuurwerkbieb dezelfde. En als je het artikelnummer vergelijkt komt het ook overeen. Alleen het aantal stuks is niet hetzelfde. 50 stuks 2015 en 48 stuks 2016

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    Is het nu als zo dat single shots volgend jaar niet meer mogen? mijn zoon zij het en wil wat extra.
                    Single shot van 2" mag dan niet meer. Kleinere mag wel nog gewoon.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Single shot van 2" mag dan niet meer. Kleinere mag wel nog gewoon.
                      Dat zijn toch die dingen zoals tegenwoordig nog Broekhoff en Mercurius verkopen voor een tientje per stuk?

                      Dat zijn toch 2" dingen? Wat is de reden dat die dingen per dan niet meer mogen? Is het dan (zo vaak) fout gegaan met die dingen?

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                        Dat zijn toch die dingen zoals tegenwoordig nog Broekhoff en Mercurius verkopen voor een tientje per stuk?

                        Dat zijn toch 2" dingen? Wat is de reden dat die dingen per dan niet meer mogen? Is het dan (zo vaak) fout gegaan met die dingen?
                        Volgens mij komt dat door de europeese wetgeving
                        ☞M~PYRO☞

                        Comment

                        Working...
                        X