Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wilde Beast

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dit is wel kwaliteit inderdaad... 100%! maar had er 25 schots van gemaakt! Er was nog ruimte qua kruitgewicht! Dan is de prijs van 35 euro marktconform, want geef toe, concurrerend is het niet...

    Comment


      #47
      Voor de liefhebbers die vergelijken en gerust meerdere winkels afrijden is de prijs niet sterk concurrerend inderdaad Joost. Maar voor de consument die in dezelfde winkel staat als ieder jaar en gewoon uitzoekt wat er daar te koop is, kan hiermee goed thuis komen én dik tevreden zijn.

      De prijs is relatief hoog, maar dit was wel dé cake van de avond. Nu ik lees dat het productie was, staat ie bij mij toch op het wensenlijstje.

      Comment


        #48
        Jammer dat niet elke winkelier deze in het assortiment heeft, maar wel de Diamond Collection voert!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #49
          Deze viel erg tegen zeg, miste vooral een goede burst volgens mij.

          Edit:

          Comment


            #50
            Die tails komen ook niet meer zo indrukwekkend over op jou film of ligt dat aan mij?
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #51
              Nee er zat wel een tail bij maar echt niet zo vol als die in de startpost.

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
                Geloof me maar, deze krijg je nooit zo in de straat als het filmpje. Is idd vertraagd plus deze is veel voller nog dan de cruel traction dan doel ik vooral op het blink gedeelte.
                ik bedoel maar!

                Comment


                  #53
                  Ik was er vanavond ook bij in Orthen. Mijn film volgt later...

                  Ik hoop echt dat niemand hieraan geld heeft uitgegeven. Dat zou echt een totale verspilling zijn. Ik kende dit product niet, maar als ik nu de film in de startpost bekijk, dan begint mijn bloed te koken. Dit ding was walgelijk slecht op de demo. Ik was totaal onbevooroordeeld door de demofilms, maar wat ik vanavond te zien kreeg was echt beschamend slecht voor 35 euro. Halfbakken boeketjes met een buskruit plofje. Tail was er gewoon nauwelijks. De kleur was nog best wel aardig, maar dat is ook echt het enige pluspunt. En dat voor een cake van bijna 2 euro per schot...
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #54
                    Terwijl er eerst gezegd werd dat het productie was. Heb er 1 besteld,kijken of er nog een demo komt waar deze geschoten word. En als die slecht blijft even mijn bestelling aan laten passen.

                    Comment


                      #55
                      Mijn film dan nu ook!

                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #56
                        Jammer, laat ik het zo zeggen, ik had er meer van verwacht! Golden Eagle nog geschoten?!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #57
                          Valt deze even tegen zeg. Maar even contacten met de verkoper, want deze gaat er zo echt niet komen. Aanfluiting van Vulcan/schuurmans, niet voor niets maar t enige product van ze wat is besteld en dat kleine beetje vertrouwen wordt meteen weer fijn beloond haha...

                          Edit: reeds contact gehad met de dealer en, naar mijn voorkeur, vervangen door (nog een setje) Willow Time... Fijne service!
                          Laatst aangepast door simansays; 22 December 2015, 20:47.
                          https://www.youtube.com/simansays

                          Comment


                            #58
                            Net gehoord van me maat hierover... Ik ga dus ook zeker contact nemen met orthen, want dit kan echt niet!! Trouwens niks slechts richting orthen hoor prima zaak maar die cake hoef ik niet meer

                            Comment


                              #59
                              Oei wat slecht zeg, dit lijkt er in de verre verste nog niet op. Is er niet de verkeerde cake geschoten? Ik tel namelijk ook geen 19 schoten, maar 16/17 (een schot is me niet duidelijk of er nu iets tegelijk geschoten wordt of niet)

                              Comment


                                #60
                                Wow van een 2,5 inch cake naar een 0,5 inch cake zo te zien, nee ff serieus wat een een mega verschil zit er tussen het china filmpje en het demo filmpje en zeker niet zijn prijs waard in mijn ogen..
                                [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X