Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom bij Oud & Nieuw Countdown 2015!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welkom bij Oud & Nieuw Countdown 2015!

    Dames en heren,

    Het is zover! Het seizoen staat op het punt te beginnen en op Vuurwerkcrew gaan we er dan ook tegenaan! Dit jaar wederom met de topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt!

    Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de verkoopdagen en de jaarwisseling!

    Lees wel de regeltjes nog even door, maar eigenlijk is er maar één belangrijke regel; sfeer en plezier maken!

    Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew en posten jullie lekker mee! Alvast een fijne vuurwerkseizoen 2015-2016!

    Vuurwerkcrew

    #2
    Ik mis de countdown ;)

    Countdown To 2016

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
      Ik mis de countdown ;)

      Ik ook maar volgens mijn info werd eraan gewerkt

      Comment


        #4
        De countdown staat onder de chat op de homepage van het forum als je die bedoeld.

        Tof dat dit deel weer open is! Altijd een mooie periode, we gaan weer genieten de komende weken en maanden!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          Eindelijk! De leukste periode is weer aangebroken, het aftellen naar oud en nieuw toe. Ik zal het nodig hebben, heb nog helemaal niks besteld dit jaar en ben niet écht in de stemming nog. Maar wat niet is, kan nog komen...
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Lijkt dat het weer begonnen is, drukker op het forum eerste beelden van nieuwe producten, de eerste acties..

            Voorbereidingen, uitzoeken, en elk jaar je eigen show overtreffen..


            Ik heb er zin in, aan de voorpret zal het niet gaan liggen.

            Comment


              #7
              de mooiste tijd van het jaar is weer aangebroken. Ik mis alleen het filmpje van aftellen naar.. :(

              Comment


                #8
                Iedereen een goed seizoen mensen! Al moet ik nog wel erg inkomen weer maar het weer gaat daar goed aan meewerken de komende dagen!

                Comment


                  #9
                  Ja goed seizoen allemaal
                  Ik heb er ook weer zin in. 'Ben al lekker aan het bestellen geweest en al zeker van een paar hele mooie potten.

                  Bij de vuurwerkshow Scheveningen geweest 1 weekend, en afgelopen week bij Harlingen. Komende maand staan er nog zeker 3 op het programma
                  Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                  Comment


                    #10
                    Het vuurwerk seizoen is weer begonnen. Heerlijk! Iedereen een fijn seizoen toegewenst!

                    Comment


                      #11
                      goed seizoen iedereen, ben der weer
                      we gaan weer knalle

                      Comment


                        #12
                        Jaja!

                        De (eerste) bestellingen zijn alweer gedaan! Einde van de maand even naar Maaseik voor de Zena Trophy, we hebben er weer zin in!
                        No Pyro no Party

                        Comment


                          #13
                          we gaan weer fijn genieten van komend seizoen :-)

                          Comment


                            #14
                            Met opzet gewacht tot 1 dag voor de verkoop van start gaat, met het posten van de twee onderstaande filmpjes.

                            Mocht je ze niet kennen, raadt ik het zeker aan om ze te kijken!!
                            De eerste betreft een sfeer filmpje en de tweede...
                            Veel kijkplezier!!

                            Groet





                            Edit: Spelling fout
                            Laatst aangepast door BurstDuo; 28 December 2015, 01:27.

                            Comment


                              #15
                              Pagaraaaaa

                              Comment

                              Working...
                              X