Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tripple Hazzard

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak
    Voor de derde keer, wát vond je tegenvallen, waarom koop je hem niet, wat is er mis mee dat het zijn prijs volgens jou niet waard is?
    haha mike relax, heel grappig ik volgde dit vandaag al een beetje en toen zag ik het antwoord, dacht hmmm nu heeft mike zn antwoord nog niet en nu lees ik jou nieuwe reactie haha , ik had verwacht dat je iets zou hebben van ...ach laat dan maar, maar mike bijt zich erin vast...go mikyyyyyyy

    wat ik me nog steeds afvraag: welke is beter , de tripple hazzard of de collapsible

    deze 2 cakes zou ik nu wel eens naast elkaar willen zien!
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
      haha mike relax, heel grappig ik volgde dit vandaag al een beetje en toen zag ik het antwoord, dacht hmmm nu heeft mike zn antwoord nog niet en nu lees ik jou nieuwe reactie haha , ik had verwacht dat je iets zou hebben van ...ach laat dan maar, maar mike bijt zich erin vast...go mikyyyyyyy

      wat ik me nog steeds afvraag: welke is beter , de tripple hazzard of de collapsible

      deze 2 cakes zou ik nu wel eens naast elkaar willen zien!
      Inderdaad, ik heb nog steeds geen antwoord, ik verwijder straks 5 posts als ik het antwoord heb.

      Op je vraag, vorig jaar waren ze op de importeursdemo hetzelfde, bij B&W was het dus niet de uiteindelijke versie, bij Hardix wel. Ik moet zeggen dat ik die versie die Hardix nu dus nog heeft een stuk beter vind, grote boeketten, langzamer tempo, maar overweldigender in mijn ogen, hij is wel duurder, maar goed, dat is de smaak.

      Comment


        #18
        Ik vond de effecten tegenvallen , maar jij zegt dat die verbeterd is. Ik vond ze erg snel verdwijnen en niet erg helder.

        Comment


          #19
          Nieuw filmpje: http://www.vuurwerkfan.nl/video/B&W2...slides/02.html
          vuurwerkbieb

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht

            nieuwe link: http://www.vuurwerkfan.nl/video/on07...lehazzard.html


            gaan die ballen met een fluittoon de lucht in of ligt dat aan mn oren
            vuurwerkbieb

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door rob1976 Bekijk bericht
              nieuwe link: http://www.vuurwerkfan.nl/video/on07...lehazzard.html


              gaan die ballen met een fluittoon de lucht in of ligt dat aan mn oren
              Denk dat er een fluitbak werd afgestoken ergens ofzo, alhoewel het wel erg precies ga met de tail inderdaad.
              Maar op de filmpje van Vuurwerkcrew hoor ik geen fluit.

              Ik vind dit een leuke cake, lekker tempo, mooie effecten en een beetje afwisseling wat het leuk houdt.

              Comment


                #22
                klinkt wel vet zo met die fluittoon erbij in ieder geval
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #23
                  Ik heb hem gehad met oud&nieuw, maar hij heeft geen fluit. Ik vond het een top cake! Mooie grote heldere boeketten; leuke crackling en een daverende finale! Hij is prijzig, maar ik vind hem het geld waard, want hij duurt nog best lang ook.

                  Comment


                    #24
                    Ik vond het een ook mooie pot heb grote boeketten hij komt zekkers weer op me lijstje dit jaar

                    Comment


                      #25
                      Ik had een filmpje gezien op Vuurwerkfan.nl
                      En daar kwam deze pot wel goed over vind ik
                      Laatst aangepast door Lesl; 26 August 2009, 19:56.

                      Comment


                        #26
                        Alle filmpjes in dit topic werken niet meer, hierbij een werkende:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #27
                          de pot ziet er grappig uit de uitwerkingen zijn ook mooi

                          Comment


                            #28
                            De titel is verkeerd, Het is niet Tripple Hazzard maar Triple Hazard, vandaar dat ik hem zo moeilijk kon vinden met de search
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment

                            Working...
                            X