Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooi assortiment! In 1 koop gelijk 6 mooie vooravond cake's, ideaal.
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
      Mooi assortiment! In 1 koop gelijk 6 mooie vooravond cake's, ideaal.

      Zonde om in de vooravond af te steken, maar snap het wel. Mooie volle effecten die om 0:00 ook niet zouden misstaan
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        Cake 1:

        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

        Comment


          Mee eens MGMT! Maar wil om 18:00, 20:00 en 22:00 uur ook mooie producten schieten!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                Allemachtig wat is cake 6 toch mooi... kan niet wachten, dit jaar voor het eerst!

                Comment


                  Afgeleid van de double gold?
                  https://www.houtse-bazar.nl

                  Comment


                    Wederom besteld dit jaar Kan ze niet laten liggen voor die prijs..
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      Ook besteld! Voor het eerst dit assortiment ervaren Zeker een goede aankoop gezien alle mooie filmpjes!
                      -FireworksHolland-

                      Comment


                        Dit assortiment er dit jaar ook weer bij. Blijven 1 van de betere, zoniet de beste 19sh cakes

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
                          Dit assortiment er dit jaar ook weer bij. Blijven 1 van de betere, zoniet de beste 19sh cakes
                          Zonder twijfel het mooiste. Ik kijk er echt naar uit om deze en de Euphoric Happiness de lucht in te jagen. Allebei 2015-versie, dus ik zet een helm op
                          Well, that depends...

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                            Lekkere assortimentje weer hoor, vond 2016 dikke prima!

                            Die 3e cake uit je film lijkt trouwens wel erg veel op de Yellow River van Pangu. (en dat is niet negatief!) Prachtig assortiment! Deze staat op de lijst voor volgend jaar hoor! Dit jaar helaas geen budget meer

                            Comment


                              Ik heb 3 dozen besteld dit jaar, ben zeer benieuwd.
                              Ben sowieso benieuwd naar Evolution vuurwerk want dat heb ik nog nooit eerder gehad.
                              Dit jaar naast deze 18 potten ook nog een golden age box en 3x insane en een ice queen besteld.
                              Want ik zie hier wel veel positieve reacties op Evo vuurwerk, en heb er vertrouwen in dat dat waar gemaakt gaat worden. Was het maar 31 december

                              Comment


                                Ook maar besteld, geweldig uitgevoerd, lekker rustig en volle boeketten. Legaal vuurwerk ten top, wat wil je nog meer...;).

                                Comment

                                Working...
                                X