Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het is een prachtig assortiment geworden zeg! Alleen vind ik het voor 6 cake's gewoon te duur.. Voor mij alleen interessant met een kortingsactie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Mooi assortiment complimenten! Zitten leuke cakes tussen. Red strobe tail ti-flower willow with lemon,orange stars,en Gold tail flower crown with red and blue star. Bijde erg sierlijk. Alleen als ik hem aanschaf,hapt het wel een aardig deel weg,qua mijn budget. Daar kunnen julie,niks aan doen natuurlijk. Wie weet,als er een leuke korting opzit. En anders volgend jaar Maar duidelijk is,dat julie goed bezig zijn. Ben benieuwd naar de rest!
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #18
        Mooi pakket zo, zeker cake 2 is werkelijk prachtig (weet iemand toevallig een standalone cake die die effecten heeft?) Ook wat aan de dure kant, maar aan de andere kant: Big 19 heeft ook een adviesprijs van 135 per 6, dus wellicht hier en daar nog wat kortingsacties.

        Comment


          #19
          Paar mooie cakes! Ook een paar net iets mindere..
          Erg mooi pakket wel hoor!!
          Maar ook voor mij, voor een 19sh assortiment, te duur.

          Comment


            #20
            stukje kwaliteit, complimenten!

            Comment


              #21
              Het is een adviesprijs.
              Dus ga ervanuit dat hij wel met wat korting zal worden aangeboden.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Extreme Pyromaniac for life.

              Comment


                #22
                Vooral cake 2 & 4 zijn erg mooi

                Comment


                  #23
                  Leuk setje potten!
                  Met een mooi prijsje zeker leuk in de vooravond.

                  Mijn complimenten voor het filmpje zelf, dat er links onderin aangegeven staat welke pot aan het schieten is vind ik erg leuk gedaan!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                    Het is een prachtig assortiment geworden zeg! Alleen vind ik het voor 6 cake's gewoon te duur.. Voor mij alleen interessant met een kortingsactie.
                    Dit is precies wat ik dacht. Vind vooral de cake met de spinning tails gaaf

                    Comment


                      #25
                      Ik moet zeggen dat ik het een mooi assortiment vind. De ene cake wat mooier dan de andere.
                      Maar die prijs is wel aan de hoge kant. Is al meerdere keren gezegd maar voor een 19 shots assortiment vind ik het aan de prijs. Dan moet de kwaliteit wel echt vele malen hoger liggen dan de 19sh assortimenten van de concurrenten.
                      greetzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #26
                        Mooie assorti! Vooral Cake 4! Zitten hier ook reserve lontjes aan?
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                          Mooie assorti! Vooral Cake 4! Zitten hier ook reserve lontjes aan?
                          Alle Evolution cakes bevatten een lont en reserve lont.

                          Gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #28
                            Zeer mooi afgewerkt assortiment en kan een aanrader worden.
                            Bij cake 3 en 6 vond ik wel dat effect snel weg ijlt. Maar dat kan zijn omdat ze nog erg "vers" waren ?

                            Ik zou deze set wel overwegen met korting , alleen gebied de eerlijkheid mij ook te zeggen dat ze op de consumenten demo's ook echt goed moeten presteren.
                            Als ze dan net niet brengen wat iedereen er van verwacht kan je je met deze qua prijsstelling net aan de verkeerd kant van de markt zitten.

                            Comment


                              #29
                              Mooi assortiment, Hopelijk zijn ze in werkelijkheid straks ook zo mooi!
                              De advies prijs is wat hoog, maar niet overdreven duur.
                              075 zaantjee

                              Comment


                                #30
                                Mooi assortiment! Ben benieuwd of deze nog met enige korting te krijgen zal zijn, dan ga ik hem zeker overwegen!

                                Comment

                                Working...
                                X