Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brocade King Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Misschien kan marchel laten zien welke wat is. Volgens mij waren het ze lang niet alle 14 naar mij gevoel vrijdags.

    Comment


      #32
      Bij Koekange voorbij zien komen, echt een top bak.
      Bijna symmetrische boeketten.
      Raaddebom.nl

      Comment


        #33
        Gezien op de film van de demo van Aalsmeer: Voor mij persoonlijk een van de beste cake,s van Evolution!!
        Ontzettend mooi uitgewerkte brocades.

        Comment


          #34
          Vond deze gister ook echt super. Nu snap ik ook de naam pro fire, burst was ook heerlijk hard.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #35
            Op onderstaande film van Argss (Arjan) komt hij voorbij op 9.04 minuut.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Op onderstaande film van Argss (Arjan) komt hij voorbij op 9.04 minuut.

              lekker hoor maar op jou filmpje is het lichte goud bijna koper kleur geworden ? lijkt me aan je camera te liggen . Verder heerlijk blokje

              Comment


                #37
                Is niet mijn camera Vuurwerk Duiven. Film is van Arjan (Argss)
                Hieronder nog een film van de Brocade King Blue
                Film is van Michael (Pyromanic)

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                  Is niet mijn camera Vuurwerk Duiven. Film is van Arjan (Argss)
                  Hieronder nog een film van de Brocade King Blue
                  Film is van Michael (Pyromanic)

                  Ik vind deze video's (van Michael dus?) qua kwaliteit een van de mooiste! Kleuren komen mooi over en geluid is goed. Wilde ik ff gezegd hebben;-)

                  Comment


                    #39
                    Klapte er goed bovenuit gisteren op de demo, prachtig uitgevoerd deze, dikke burst, gewoon genieten!

                    Comment


                      #40
                      blij dat ik deze 2 keer heb. Ziet er top uit. Kan niet wachten totdat ik ze kan afsteken hier.
                      greezz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        #41
                        De mooiste cake van 2015 vind ik persoonlijk. Alles klopt grote schone effecten mooi tempo. En prijs heb ik er ook wel voor over wat een topper!

                        Comment


                          #42
                          Een hele mooi bak mooie grote boeketten en een zeer harde burstknal !!

                          Comment


                            #43
                            WAUW!!!WAUW!!! en nog eens WAUW!!! zat met een grote glimlach achter mijn laptap bij het zien van deze beauty!!

                            Comment


                              #44
                              Geen budget meer voor,aar deze is er volgend jaar wel bij

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                                Ik vind deze video's (van Michael dus?) qua kwaliteit een van de mooiste! Kleuren komen mooi over en geluid is goed. Wilde ik ff gezegd hebben;-)
                                Dank u!

                                Comment

                                Working...
                                X