Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snake Eyes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Hele mooie volle boeketten.

    Comment


      #47
      Als ik kijk naar een echte cake met burstknal dan was dit voor mij de beste van het jaar! Ik had er best wat maar de Snake Eyes was en een stapje bovenop de rest (behalve de Wicked Whistle). Deze moet er weer bij komen!

      Comment


        #48
        Ik weet niet wat er was, maar de mijne miste de rode twinkels (de snake eyes) die wel op de filmpjes te zien is. Al met al was de indruk niet overweldigend, gewoon een cake in de 500 gram serie en goed voor zn geld. Ik miste echter de echt goede bursts. Moet ik hem gewoon nog maar een keer proberen volgend jaar... wie weet, hij komt bij mij niet meer bovenaan de lijst in iedergeval.

        Comment


          #49
          Mooi ding, zoals bijna alle cakes van Evolution

          Comment


            #50
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171230_150412.jpg
Vertoningen:1
Grootte:111,2 KB
ID:	1565582

            1 van mijn favoriete cake was dit zeg heerlijke burs mooie boekketen komt zekers weer bij in..

            Dit jaar denk per 2 schieten

            Comment


              #51
              Dikke bak was dit zeg, heel erg van genoten.
              Work is the curse of the drinking class

              Comment


                #52
                Snake Eyes. Mijn absolute favoriet onder de cakes uit de Evolution stal.

                Grote boeketten en een keiharde burst. Volgend jaar meer!

                Comment


                  #53
                  Per twee schieten is het mooiste dan zit er meer tempo in. Geldt trouwens voor de meeste profire cakes.

                  Comment


                    #54
                    videotje uit de straat van mijn kant

                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      #55
                      Vorig jaar heel erg van genoten, dit jaar zeker weer op mijn lijst.
                      Filmpje van mijn kant.
                      Laatst aangepast door ricardodenise; 10 December 2018, 20:45.

                      Comment


                        #56
                        Had deze eigenlijk even moeten zoeken in een freakactie, blijf fan van deze kleurencombinatie en het effect zelf,
                        Alvast op het wensenlijstje voor 2019 dan maar en in de gaten houden die acties.

                        Zorg voor mooie straatfilms jongens!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Deze was weer geweldig vond hem nog beter dan de Yellow River.
                          Enorme boeketten en keiharde burst net als vorig jaar aanrader dit !

                          Comment


                            #58
                            Ik.had deze 2x en ben juist totaal niet enthousiast... wel een vol boeket, maar tussen de verschillende 19 shots cakes kon deze totaal niet imponeren... juist dit vergelijk maakt dat ik volgend jaar nog meer Lucky 19 en buurtassortiment cakes ga stoken. Die vond ik echt vetter door de harde burst en grote spreiding

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
                              Ik.had deze 2x en ben juist totaal niet enthousiast... wel een vol boeket, maar tussen de verschillende 19 shots cakes kon deze totaal niet imponeren... juist dit vergelijk maakt dat ik volgend jaar nog meer Lucky 19 en buurtassortiment cakes ga stoken. Die vond ik echt vetter door de harde burst en grote spreiding
                              Eens, Fairy Tail was groter als deze (deze schoot ook hoger). Wel leuk voor de afwisseling!
                              https://youtube.com/@Pyroblom

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
                                Mooi ding, zoals bijna alle cakes van Evolution

                                FILM
                                Dit is een 2016 versie, staat erop Maar alsnog thanks! Jammer dat de productiejaren toch zo veel van elkaar verschillen.

                                Comment

                                Working...
                                X